Deocoupage – це вино, яке виготовлене з врожаю винограду, який пережив російську окупацію в місті Ізюм та був зібраний після звільнення міста. 200 унікальних пляшок прикрашених роботами українських художників. Всі кошти, отримані від продажу вина, передають у центр Superhumans на реабілітацію військових.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Родина полеглого ірпінчанина Ярослава Березова отримала перший в Україні будинок, надрукований на 3D-принтері
Після звільнення міста Ізюм восени 2022 року команда поїхала до міста з гуманітарною місією та зібрала там вцілілий виноград у напівзруйнованому місті. Врятований врожай був увічнений у пляшках червоного вина. Команда перетворила пляшки вина на артоб’єкт, залучивши до створення етикеток українських митців. Кожна пляшка є унікальною, в одному екземплярі з роботою художника. Зібрані кошти з продажу вина спрямовані на реабілітацію військових, бо тільки завдяки їм цей проєкт став можливим.
Перша серія була створена у колаборації з відомим харківським художником Гамлетом Зіньківським. Сім пляшок вже продано, а останні три пляшки представлені на виставці Art Shield «Echoes and Visions» в Лондоні. Отримані $7,300 було вже передано на потреби центру реабілітації «Superhumans».
Друга серія з 10 пляшок колекційного вина Deocoupage створена у колаборації з фотографинею Тетяною Spasi Sohrani. Вона вирізняється своєю автентичністю, що віддзеркалює глибокі традиції нашого народу.
«Маски як традиція, використовувались як засіб перетворення, комунікації, залякування і захисту. Це опудало символізує захист нашої землі та нашого хлібу від злих духів», – пояснює значення серії Тетяна.
У процесі виготовлення вина команді допомагав Микола Касьяненко, винороб із десятирічним досвідом та власник виноробні Cassia Wine. Завдяки йому було виготовлено й розлито 200 пляшок червоного вина із зібраного врожаю.
Вино виходить релізами по 10 пляшок в колаборації з відомими українськими митцями такими як, Олег Семак (Oleg Semak), Гамлет Зіньківський (Gamlet Zinkivskyi), Ольга Лісовська (Olga Lisowska). Загалом заплановано 20 серій з різними художниками. Вартість колекційного лімітованого вина $1000, мета команди загалом зібрати 200 тисяч доларів на реабілітацію військових.
Нову колаборацію можна побачити та придбати на сторінці Deocoupage в інстаграмі.
Над проєктом працювали:
Ідея та куратор проєкту – Тетяна Бур‘янова;
Креативний директор проєкту – Михайло Вербицький;
Дизайн етикеток – Олена Довгопол та Дар’я Вороніна;
Фото пляшок – Юлія Вдовиченко та Влад Кліменко;
SMM проєкту – Оксана Гузь;
Копірайтинг проєкту – Анастасія Хлань;
Фото зі збору врожаю – Роман Пашковський.