Проєкт Deocоupage презентує нову серію колекційногочервоного вина задля допомоги ветеранам

Deocoupage – це вино, яке виготовлене з врожаю винограду, який пережив російську окупацію в місті Ізюм та був зібраний після звільнення міста. 200 унікальних пляшок прикрашених роботами українських художників. Всі кошти, отримані від продажу вина, передають у центр Superhumans на реабілітацію військових.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Родина полеглого ірпінчанина Ярослава Березова отримала перший в Україні будинок, надрукований на 3D-принтері

Після звільнення міста Ізюм восени 2022 року команда поїхала до міста з гуманітарною місією та зібрала там вцілілий виноград у напівзруйнованому місті. Врятований врожай був увічнений у пляшках червоного вина. Команда перетворила пляшки вина на артоб’єкт, залучивши до створення етикеток українських митців. Кожна пляшка є унікальною, в одному екземплярі з роботою художника. Зібрані кошти з продажу вина спрямовані на реабілітацію військових, бо тільки завдяки їм цей проєкт став можливим.

Перша серія була створена у колаборації з відомим харківським художником Гамлетом Зіньківським. Сім пляшок вже продано, а останні три пляшки представлені на виставці Art Shield «Echoes and Visions» в Лондоні. Отримані $7,300 було вже передано на потреби центру реабілітації «Superhumans».

Друга серія з 10 пляшок колекційного вина Deocoupage створена у колаборації з фотографинею Тетяною Spasi Sohrani. Вона вирізняється своєю автентичністю, що віддзеркалює глибокі традиції нашого народу.

«Маски як традиція, використовувались як засіб перетворення, комунікації, залякування і захисту. Це опудало символізує захист нашої землі та нашого хлібу від злих духів»,  – пояснює значення серії Тетяна.

У процесі виготовлення вина команді допомагав Микола Касьяненко, винороб із десятирічним досвідом та власник виноробні Cassia Wine. Завдяки йому було виготовлено й розлито 200 пляшок червоного вина із зібраного врожаю.

Вино виходить релізами по 10 пляшок в колаборації з відомими українськими митцями такими як, Олег Семак (Oleg Semak), Гамлет Зіньківський (Gamlet Zinkivskyi), Ольга Лісовська (Olga Lisowska). Загалом заплановано 20 серій з різними художниками. Вартість колекційного лімітованого вина $1000, мета команди загалом зібрати 200 тисяч доларів на реабілітацію військових.

Нову колаборацію можна побачити та придбати на сторінці Deocoupage в інстаграмі.

Над проєктом працювали:

Ідея та куратор проєкту – Тетяна Бур‘янова;

Креативний директор проєкту – Михайло Вербицький;

Дизайн етикеток – Олена Довгопол та Дар’я Вороніна;

Фото пляшок – Юлія Вдовиченко та Влад Кліменко;

SMM проєкту – Оксана Гузь;

Копірайтинг проєкту – Анастасія Хлань;

Фото зі збору врожаю – Роман Пашковський.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
-сайт-new (2)
USUAL_16111
molodo main
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0