Cкандинавський бренд Marc O’Polo Denim, представлений в Україні fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine, спільно з українською співачкою ROXOLANA представили кампейн на честь виходу нової колекції. Кампанія поєднує у собі атмосферу 90-х, молодості, енергійності та буквально переносить світ спорту і тенісу на вулиці великого міста.
Нова колекція Off The Court – це багатофункціональний стритстайл з елементами спортивного одягу. Молода і талановита співачка ROXOLANA стала уособленням основних цінностей бренду і зокрема колекції, серед яких дух індивідуальності та бажання рухатися вперед. До того ж новий трек співачки «Сумую циклічно» став саундтреком до нової рекламної кампанії бренду. Актуальні кольори та фасони, органічні матеріали і спортивні деталі роблять колекцію ідеальною складовою активного та стильного життя у місті.
Колекція Off The Court виготовлена зі 100% органічної бавовни та переробленого деніму.
Колекцію вже можна придбати на сайті INTERTOP.UA.
INSTAGRAM: @intertop.ua
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Про внутрішню силу і зовнішню ніжність: O.TAJE випустили перший дроп колекції весна-літо 2023
Sensual Silkiness: Fox Lingerie презентував нову колекцію білизни та домашнього одягу з шовку
Український бренд Hukh презентує весняну колекцію: від вишуканих костюмів до стильних карго-речей
ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів