Рожевий жовтень: ініціативи українських брендів до місяця обізнаності про рак молочної залози

В реаліях нашого життя щодня відбуваються події, які можуть спантеличити та «вибити» нас зі звичного режиму. Але ми й на далі знаходимо шляхи розв’язування поставлених задач, а щонайголовніше – не забуваємо про речі, які мають бути окуті увагою завжди, незалежно від обставин. Адже сила в єдності, а таким прикладом у жовтні 2024 року слугують українські бренди, які долучились до місяця обізнаності та боротьби з раком молочної залози, об’єднавшись у колаборації та проєкти, які єднають інших навколо важливої теми.

Їхні зусилля спрямовані не лише на збір коштів для підтримки пацієнток, а й на підвищення обізнаності про профілактику та необхідність регулярних обстежень. Ці ініціативи надихають і показують, як бізнес може бути рушійною силою позитивних змін у суспільстві, підтримуючи жінок на шляху до одужання, тому сьогодні Space mag. розповідає про те, як наші бренди посприяли цьому.

ROÁR

Вже другий рік поспіль ROÁR підтримує ініціативу, спрямовану на підвищення обізнаності про важливість регулярних обстежень та допомогу жінкам з цим діагнозом. Цьогоріч ROÁR у співпраці з фондом «Inspiration Family» та клінікою R+ розширив свій минулорічний лімітований дроп, що був миттєво розпроданий, додавши нові унікальні вироби.

Окрім свого стильного дизайну, ця колекція несе свою соціальну місію – допомогти жінкам з раком молочної залози. 20% з продажів кожного виробу благодійного дропу будуть перераховані фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family.

Особливий елемент цьогорічної ініціативи – співпраця з клінікою R+ у Києві, яка пропонує покупцям капсульної колекції сертифікат на 50% знижку на мамографію або УЗД молочних залоз. Це – важливий перший крок у турботі про здоров’я, який може врятувати життя.

O.TAJE x RevitaLash

Щороку в жовтні RevitaLash Cosmetics вшановує силу духу й відвагу всіх жінок по всьому світу, які борються з діагнозом рак молочної залози. Цьогоріч RevitaLash Україна об’єдналися з брендом одягу O.TAJE, створивши особливий благодійний дроп. Eternally Pink – «Рожевий назавжди» – не просто назва чи меседж. Це обітниця бренду RevitaLash, який був заснований доктором медичних наук Майклом Брінкенгоффом для дружини Ґейл, щоб повернути їй впевненість у собі під час виснажливої боротьби з раком грудей. І нині бренд активно підтримує ініціативи з дослідження, інформування й лікування цього захворювання.

Кожна річ із дропу Eternally Pink від O.TAJE та RevitaLash – це затишне доповнення сезонного гардероба, щоб додати йому тактильності та тепла. Але головне – це особливий сенс. Спільний дроп до місяця боротьби з раком грудей — нагадування від брендів піклуватися про себе та вчасно проходити діагностику в мамолога. Колекція повністю благодійна: 100% з продажів буде спрямовано на підтримку Благодійного Фонду «Квітна».

Благодійний гастровечір до всесвітнього місяця боротьби з раком грудної залози

31 жовтня у львівському ресторанному комплексі Park. Art of Rest відбудеться благодійний «рожевий» гастровечір на підтримку жінок із раком молочної залози. Мета заходу – зібрати 500 000 гривень для Фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family на дороговартісні ліки, які не покриваються державою. Ці кошти допоможуть пройти лікування жінкам, які борються з метастатичним раком молочної залози.

Важливою складовою вечора стане виступ Маркіяна Фецича – хірурга-онколога, мамолога та PhD, який розповість про важливість регулярних обстежень для жінок та надасть практичні поради. Гості вечора зможуть долучитися до благодійного аукціону з лотами від партнерів події та митців. Проєкт благодійних гастровечорів абсолютно некомерційний, тому кожна гривня з придбаних квитків та лотів направляється в БФ Inspiration Family.

Придбати квиток на благодійний гастровечір, ознайомитися з деталями можна тут.

Moon Lingerie

Цього жовтня Moon Lingerie не просто презентував нову колекцію, а створює колаборацію, яка торкається набагато важливішої теми – здоров’я жінок. У співпраці зі Спеціалізованим Мамологічним центром бренд прагне підтримати жінок у їхньому прагненні до турботи про себе, як зовні, так і зсередини. Бренд вирішив внести свою частку у цей процес, об’єднавши естетичну насолоду від стильних комплектів білизни з важливою інформаційною місією – допомогти жінкам відчувати себе впевнено та здорово.

«Ініціатива «Beauty Inside & Out» не просто про комфорт і красу білизни, яку ми носимо щодня. Вона про те, як через турботу про себе, через впевненість у своїй зовнішності, ми можемо нагадати собі про важливість внутрішнього балансу і здоров’я. У жовтні кожна покупка комплекту білизни Moon Lingerie буде супроводжуватися важливою інформацією про профілактику раку молочної залози та сертифікатом на знижене медичне обстеження у Спеціалізованому мамологічному центрі.» Юлія Чеботарьова, засновниця бренду.

MustHave

Цьогоріч MustHave разом з жіночою єврейською організацією «Проект Кешер» та благодійним фондом Inspiration Family об’єдналися, створивши дроп «Be Your First Priority», який нагадує кожній жінці бути в себе в пріоритеті та закликає до розповсюдження цієї теми й допомоги тим, хто змушений боротися з онкологією. Від продажу речей з дропу 10% буде перераховано до фонду Inspiration Family для закупівлі препаратів пацієнткам із метастатичним раком молочної залози.

Відтінки рожевого як і вся колекція мають на меті привернути увагу до найбільш поширеного онкологічного захворювання серед жінок в Україні. Вироби з дропу з символічною вишивкою «Be your first priority» в рожевому та білому кольорах, наголошують на важливості піклування про фізичне та ментальне здоров’я. ​

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
 CHARYL (3)11111111111
868cc7fe1a467148fe25c62fb0293506п
Sister's Aroma Halloween special project
cover-2-листопад-2
photo_2024-11-01_03-36-33d
 23.04
Tezza-5265а
storyscript
-сайт-new (2)111111111
1-11