«Щасливі, що першими відкрили Волині низку українських брендів та задали планку регіону» – співзасновники крамниці «Ясочка» Дарина Андріанова та Володимир Іванів

Перша крамниця з українськими брендами з’явилася у Луцьку в жовтні 2022 року. Це була «Ясочка» – проєкт подружньої пари лучан Дарини Андріанової та Володимира Іванів. За два роки «Ясочка» стала унікальним простором, де зібрані виключно найкращі українські бренди. Місцем, де народжуються довершені образи. До другого дня народження проєкту ми поговорили з засновниками Дариною та Володимиром про їхній шлях розвитку та стрімкого розширення, а також про те, які речі найчастіше обирає аудиторія.

Що стало основною метою відкриття крамниці «Ясочка» два роки тому? Як зʼявилася ідея?

Після повернення з-за кордону, де ми не мали проблем з шопінгом, ми зрозуміли, що в Луцьку існують труднощі з покупками. Тому в нас виникла ідея крамниці, де люди могли б знайти якісні українські бренди. Повномасштабна війна додала нам мотивації підтримувати українське, і коли ми натрапили на чудове приміщення в центрі міста, це стало остаточним поштовхом до відкриття нашого простору.

Як обрали назву для проєкту?

Це дуже мила історія. В українській мові «Ясочка» – це зменшено-пестливе звертання до дівчини або жінки, вживане зазвичай у романтичних контекстах. Я знайшла це слово під одним з дописів на сторінці шоу «Ебаут», де люди ділилися улюбленими українськими словами. Мені так відгукнулася його ніжність, що ми взяли його за назву. Нею ми також акцентуємо на підтримці внутрішнього виробництва та просуванню й розвитку нашої культури.  

крамниця та кафе Ясочка

Які найзначніші досягнення ви можете відзначити за час роботи проєкту?

Якщо чесно, два роки пролетіли дуже швидко, але ми встигли реалізувати чимало всього. Маємо дві окремі крамниці. Розширили категорії та додали чоловічі бренди, предмети декору та косметику. В одному з просторів відкрили кавʼярню, запустили онлайн-магазин та постійно організовуємо якісь цікаві нашій аудиторії події, презентації, клієнтські дні, поп-апи, лекції, запрошуючи найкращих спікерів. А також встигли випустити тематичну футболку до Дня Луцька спільно з брендом Cultoni. 

Чому вирішили запустити Yasochka Concept?

Коли ми зрозуміли, що площа першої крамниці для нас вже занадто маленька, ми почали пошук нового приміщення. Знайшовши нове місце, вирішили зробити ребрендинг першого простору. Так у нас вийшла Yasochka Concept магазин у форматі концепт-стору, в якому ми зосередили бренди вищої цінової категорії. 

Але наша мета в обох магазинах незмінна – підтримати українських дизайнерів і бренди, які створюють унікальні та якісні продукти та створити місце, де можна знайти ексклюзивні вироби, які відображають нашу культуру та ідентичність.

Yasochka Concept

Як ви обираєте бренди, які представлені у ваших крамницях?

Нам важливо, в першу чергу, обирати якість та бренди з власним баченням стилю та дизайну. Адже за ці два роки наші крамниці стали важливим центром для тих, хто цінує креативність. Крім того, вважаємо, що наш проєкт напряму впливає на розвиток міста, тому важливо тримати відповідний рівень.

Які тенденції в українській моді ви спостерігаєте останнім часом?

Неможливо не помітити як українські бренди активно експериментують з традиційними мотивами та техніками, поєднуючи їх з сучасними формами та матеріалами. Це захоплює та приваблює аудиторію. Помітно зростання інтересу до унікальних аксесуарів, якими можна доповнити образи, якщо немає потреби в повноцінному оновленні гардероба. Поступово бренди розширюють свої розмірні сітки та все частіше звертаються до теми сталості та екологічності. 

Які бренди/речі найчастіше обирає аудиторія «Ясочки»?

Найбільшу популярність мають речі з натуральних матеріалів, такі як сукні, світшоти, джинси та верхній одяг. Бренди, що експериментують з формами та фактурами теж викликають особливий інтерес. Також активно обираються аксесуари, як-от сумки, взуття та ювелірні вироби, які доповнюють стиль і підкреслюють індивідуальність. Загалом, наша аудиторія цінує унікальність та наш широкий асортимент.

крамниця Ясочка

Які виклики вам довелося подолати під час розвитку бізнесу за ці два роки?

Звісно, що за два роки ми стикалися з викликами, та всі вони стали поштовхом до розвитку. Інколи нам здавалося, що ми з Вовою живемо на будівництвах, постійні ремонти забирали багато сил. Непросто також постійно шукати та зрощувати персонал.

Війна впливає на виробництва та постачання товарів від брендів, тому нам постійно необхідно адаптуватися до цих умов. Ми також зосередилися на маркетингу, щоб мати змогу залучити нових клієнтів у складних умовах.

Чи є у вас плани на розширення асортименту або географії продажів?

Так, у нас є плани на розширення не тільки асортименту, а й географії продажів. Ми постійно додаємо нові бренди та розширюємо категорії товарів, щоб задовольнити різноманітні потреби наших клієнтів і запропонувати ще більше унікальних речей, до яких є легкий доступ. 

Щодо географії продажів, для цього ми запустили онлайн-магазин, щоб охопити аудиторію всієї України. Раніше речі з «Ясочка» можна було замовити через дірект, зараз це ще легше зробити через сайт. Онлайн-магазин дозволить нам залучати нових клієнтів по Україні та в майбутньому представити українські бренди міжнародній аудиторії.

Яким ви бачите майбутнє «Ясочки» в наступні роки? Чи маєте плани на нові проєкти?

Щасливі, що першими відкрили Волині низку українських брендів та задали планку регіону, яка активно наповнюється іншими проєктами та приваблює все більше уваги. Тому, авжеж, на цьому зупинятися не плануємо. Будемо зміцнювати позиції на ринку, збільшуючи асортимент, залучаючи нових дизайнерів, організовуючи колаборації. Ну і ще порадуємо Луцьк не однією гучною новиною, але про це вже наступним разом.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
 CHARYL (3)11111111111
868cc7fe1a467148fe25c62fb0293506п
Sister's Aroma Halloween special project
cover-2-листопад-2
photo_2024-11-01_03-36-33d
 23.04
Tezza-5265а
storyscript
-сайт-new (2)111111111
1-11