Український бренд TOTÉ представив мінімалістичну осінньо-зимову колекцію з бестселерами та новими моделями. Особливості колекцій TOTÉ – оверсайз костюми, скандинавський стиль та ставка на позачасовість, а не односезонні тренди.
Нагадаємо, що раніше ми писали про історію створення українського бренду TOTÉ, яку можна прочитати ТУТ.
«TOTÉ натхненний скандинавським стилем з його мінімалізмом, але, одночасно з тим, і вишуканістю, чіткими лініями, ставкою на матеріали високої якості. Цього року на Тижні моди в Копенгагені я не лише представляла Україну на міжнародній арені, а й надихалася брендами, людьми та поповнила свій мудборд для майбутніх колекцій TOTÉ», – ділиться дизайнерка бренду Аліна Френдій.
Мінімалізм в інтерпретації TOTÉ – це костюм трійка в гусячу лапку та у смужку, білі брюки та жакет-боді в тон, а в центрі колекції – сорочка карго, модель з екошкіри та блейзер з розрізами на плечах. Верхній одяг для цієї осені та зими TOTÉ пропонує у класичних для себе оверсайз силуетах і відтінках. Тренчі з екошкіри, бестселери бренду, представлені в чорному й сірому кольорах – тепер і в оновленій моделі, яка підходить також для чоловіків. А для більш прохолодних днів можна обрати пальто класичного крою в гусячу лапку.
До колекції також увійшли сукні плісе, на цей раз у коричневому, теракотовому та блакитному відтінках. Романтичну лінію продовжують чорна атласна максісукня з широкими рукавами й розрізом на спині та спідниця плісе.
Вперше бренд представив аксесуар – срібну сережку, яку можна замовити або отримати в подарунок до замовлення.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Від Харкова до Львова: джемпери від COOSH, натхненні українськими містами
Бренд L’eskizzo представляє нову осінню колекцію Bravery
Нова капсула бренду Ours присвячена сильній жінці
Палітра осінніх емоцій у новій колекції українського бренду O.TAJE