Початок нового сезону слугує часом для роздумів і паузи – це нагода підбити підсумки та вирішити, що ви хочете принести з собою в наступні 3 місяці, а що залишити позаду. Це стосується не лише побутових звичок і рішень, а також слушний момент, щоб провести ревізію гардероба, перш ніж інвестувати в щось нове.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: The Inspired Collection: STIMMA презентує колекцію, натхненну творчістю Катерини Білокур
Мінімалістична колекція Pre-Fall від українського бренду STIMMA, що вже навіює осінні мотиви, втілює своєрідну антологію повсякденного комфорту, збираючи в собі основні елементи крою та вишукані асиметричні деталі. Лише елегантність і практичність – нічого зайвого.
До колекції увійшли трендові приталені піджаки, виконані із натуральної вовни із додаванням віскози та оверсайз лонгсліви зі 100% бавовни. Основою колекції стали – сорочки, светри та класичні брюки, в складі яких переважають вовна, віскоза, бавовна та тенсел.
Колірна гама колекції здебільшого грає білими, бежевими, темно-сірими та коричневими відтінками, проте трапляються й більш яскраві елементи, зокрема, незмінна класика – блакитна сорочка.
Натхненна мінімалізмом осіннього гардероба, колекція STIMMA Pre-Fall робить особливий акцент на простоті та елегантності. Базові кольори дропу вдало поєднуються між собою, а стриманий дизайн відкриває безліч варіантів стилізації як для буденних, так і особливих моментів.
Нова колекція бренду вже представлена на офіційному сайті бренду, а також в офлайн-магазинах у 14-ти містах України.
Про бренд:
STIMMA – український бренд одягу, присвячений жінкам. В концепції бренду – створювати речі із думкою про жіночу силу, характер та винахідливість, аби кожен день був сповнений впевненості.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
Ода літнім митям – нова колекція бренду STIMMA Resort’24
«Мотиви дому»: нова колекція вишиванок від MustHave