THE LACE презентує лляну колекцію з особливою енергетикою

Тканина наповнена сенсами та сильною енергетикою, льон, ще з IX століття використовувався в Київській Русі для одягу слов’ян. Із нього робили повсякденний легкий одяг, льон стелили нареченим, у лляне полотно приймали новонароджених та лляними пов’язками перев’язували рани воїнів для якнайшвидшого одужання. Про льон розповідають нам давні літописи, відомо, що великий князь Ярослав у свій церковний статут виніс навіть особливий пункт про покарання за крадіжку льону й лляного одягу. Наша історія та ідентичність, наш генетичний код нерозривно пов’язані із цим матеріалом, який пройшов крізь віки – і сьогодні виглядає актуальним і модним.

 

Для київського бренду THE LACE, у якого навіть у назві закладена філософія плетіння та ткацтва, самобутність та краса, що поза часом, мають неабияке значення. Нова лляна колекція адаптується під потреби жінки залишатись актуальною та чуттєвою у світі, що постійно змінюється, як і вона сама. Переплетіння прадавніх скандинавських, візантійських та слов’янських традицій отримало відображення у кольоровій гаммі, силуетах та елементах крою: декоративні стрічки, кафтани на запах, вільні сорочки та сукні.

У Київській Русі народне повір’я говорило, що лляна одежа допомагає відновити сили, а світла сорочка, одягнена перед важливою подією, служила оберегом. Льон, мабуть, володіє найсильнішою енергетикою серед матеріалів, даруючи спокій та почуття зосередженості. Психологи стверджують, що тактильні якості лляних волокон оберігають нас від депресій. Відтак, льон актуальний саме зараз, у часи постійних стресів.

«Льон – тендітність, ніч – безстрашність і опір, пісок – це час, котрий плине, але ми не стоїмо на місці. Ми рухаємось, йдемо вперед з вірою, до світлого, і зберігаємо наші цінності», – відзначають творці бренду.

Ознайомитися з колекцією можна ТУТ.

INSTAGRAM: @thelace_brand

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Трендові штани карго у колекціях українських брендів

Український бренд Hukh презентує весняну колекцію: від вишуканих костюмів до стильних карго-речей

5 трендових образів, які варто стилізувати цієї весни

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
mix_body111
_F5A378 (1)
IMG_66111111111
IMG_8868р
LITKOVSKA_PF25_CAMPAIGN_5
tmp_BXCJwu_a13d6d8a99680f30_open_product_1_600x600_1024x1024_8053c5f5
cover-2-липеньʼ25-2
2Q6A3136 (1
CLIPSE_89
завантаження2