До Всесвітнього дня моря український бренд Molodo представив лімітовану колекцію шовкових аксесуарів в елегантному відтінку морської глибини. До дропу ввійшли бестселери бренду: маски для сну, тюрбани, рушнички для обличчя, наволочки та резинки.
Колір айтемів натхненний спогадами про спокійні моменти на узбережжі. Він символізує тишу та впевненість, яку можна знайти всередині себе, навіть коли все навколо здається хаотичним. Темно-синій відтінок передає силу моря та ті щасливі моменти, коли вітер грається з волоссям, а десь далеко морська вода омиває ніс корабля.
Новою колекцією бренд прагне привернути увагу до проблеми забруднення українських морів, які потерпають від війни. 20% від продажів буде передано міжнародній організації WWF, що займається подоланням екологічних викликів.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Естетика старої Англії: нова осіння колекція LILCORNER
Речі українських брендів, які стануть незамінними для образів у стилі office core
Поєднання приємного з благодійним: Кураж гараж сейл 2.0
Нова осінньо-зимова колекція від MARCHI: якість, затишок та вишуканість як приклад повільної моди