Український Жіночий Альянс Індустрії Моди (UWFIA), заснований у Києві п’ятьма українськими дизайнерками брендів Nadya Dzyak, Chereshnivska, Grie, Sayya та Tamar Keburia, організував захід в рамках Паризького тижня моди за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Цей проєкт приділяє особливу увагу жіночому підприємництву і націлений на популяризацію робіт та ідей українських дизайнерок. Його головною метою є підтримка представниць fashion-індустрії, незалежно від місця їх проживання, віку чи напрямку діяльності. Проєкт базується на спільних мріях, прагненнях та перемогах.
На заході, що мав місце в Парижі 27 вересня в шоу-румі VETEMAZE за адресою: 48 rue Notre Dame de Nazareth, 75003, дизайнерки UWFIA презентували свої колекції SS`24 та відкрили гостям деталі планів альянсу на майбутнє. Подія зібрала увагу як іноземних, так і українських ЗМІ, розкриваючи проблему України, а також загальний соціально-економічний контекст через призму моди та культури.
«Всі наші команди працюють в Україні. Ми всі працюємо і створюємо заради збереження і примноження робочих місць в наших компаніях, бо це дуже важливо зараз», – зауважує дизайнерка і засновниця бренду NADYA DZYAK.
Особливостями нових колекцій стали upcycle-моделі з переробленого деніму, речі, виготовлені із зітканих вручну тканин, прозорі сукні, на які перекладені картини української художниці Поліни Райко, втілені у принтах та кольорах яскраві образи Девіда Хокні, різні маніпуляції з фактурами тканин та формами, а також сумки, які виробляють в студії у Києві за сімейними технологіями, які передаються із покоління в покоління. Також спеціально для заходу було створено інсталяцію з фото колажів з виробництва кожного з брендів – команди, творчі студії, колективи. Таким чином іноземна преса отримала шанс побачити, як зараз працюють українські виробництва – що не дивлячись ні на що, дизайнери кожного дня обирають створювати свій продукт в Україні.
А ще на пам’ять для гостей шоу-руму було виготовлено особливі аксесуари – спеціальні квіточки з тканин нової колекції кожного із п’яти брендів альянсу. Ця прикраса символізує єдність дизайнерок та їхнє спільне прагнення створювати і розповсюджувати красу.
«Велике щастя знайти настільки близьких по духу людей, котрі всі як один викладаються на максимум і роблять все можливе і неможливе заради спільного успіху і розвитку індустрії моди в Україні в цілому» – розказує Аліса Грішаєва, дизайнерка бренду аксесуарів GRIE.
Вже в перші кілька місяців спільної роботи дизайнерки почали допомагати одна одній із пошуком нових працівників, постачальників, збутом і контактами і цим довели, що єдність однодумців дає неймовірні результати і посилює голоси один одного. Крім того, отримали підтримку від Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
«Завдяки команді і контактам інших брендів альянсу у мене з’явились два нових партнерських магазини за кордоном», – прокоментувала участь в альянсі засновниця бренду Chereshnivska Ірина Кохана. «Я маю можливість порадитись щодо будь-якого аспекту бізнесу і це безцінно».
«Ми разом вже 4 місяці, і за цей час встигли обʼєднатись у справжню команду, засновану на вірі та взаємопідтримці одна одної», – каже Тамріко Кебурія, дизайнерка однойменного бренду Tamar Keburia.
Про UWFIA
UWFIA (Український жіночий альянс індустрії моди) – це альянс, заснований п’ятьма українськими дизайнерками: Nadya Dzyak, Chereshnivska, Grie, Sayya та Tamar Keburia. Основною метою альянсу є підтримка жінок у модній індустрії, незалежно від їхнього місця проживання, віку чи спеціалізації, з особливим акцентом на жіночому підприємництві та лідерстві.
Бренди об’єднались і працюють як єдиний організм – вже за декілька місяців їх спільної роботи дизайнерки багато допомогли одна одній із пошуком працівників, постачальників, збутом і контактами і цим довели, що єдність однодумців дає неймовірні результати і підсилює голоси один одного.
Гасло альянсу: «Ти не одна»! UWFIA є символом єдності та нових можливостей, джерело натхнення для жінок та заклик слідувати своїм найбільшим амбіціям, розвиваючи Українську моду у найскладніші часи.