У рамках нового етапу свого розвитку Usual демонструє оновлену філософію: «We are usual, you are special». Ребрендинг відображає прагнення марки акцентувати на унікальності кожного клієнта. Залишаючись вірним своєму основному принципу, бренд створює універсальні речі, що служать людині за будь-яких обставин.
«Вільно та зручно – так почуваються клієнти у нашому одязі, що б вони не робили: від прогулянки з домашнім улюбленцем до мандрівки у нове місто. Ми віримо, що саме люди роблять ці речі особливими», – коментує співвласниця бренду Usual Діана.
Одночасно з цим, бренд запустив новий дроп, подарувавши другий подих своїм бестселерам. У новій колекції зібрано всі базові та найпопулярніші позиції з доопрацьованими деталями та розширеною кольоровою палітрою.
Одним із фундаментальних апдейтів стали анімалістичні акценти – леопардовий із затишним вайбом. Також бренд розширив лінійку underwear, додавши фасони бавовняної білизни на щодень. Серед інших позицій дропу є верхній одяг: зіп-худі в матеріалі тедді, базові бомбери та вкорочені куртки з комірцем.
Ребрендинг Usual символізує свіжий початок для марки, яка продовжує створювати універсальний одяг. Команда бренду прагне віддзеркалити уподобання клієнтів, незалежно від віку, типу фігури чи стилю життя. Від ретельно відібраних бестселерів до нових моделей, Usual залишається вірним своєму баченню – створювати одяг, який адаптується до різноманітностей кожного.
Instagram: @usual.clth
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Літній дроп Usual для незабутнього розслабленого літа
Бренд IWOMAN презентував осінню колекцію в колаборації зі стилісткою Ганною Ляшенко
Fall’s Chill, City Hustle – нова осіння колекція бренду BEOMDSGN