Українська мережа салонів краси FŌRMA beauty space запустила соціальний проєкт для підтримки волонтерів, дружин, мам, дітей військових та людей з активною соціальною позицією.
Мета проєкту – звернути увагу на людей з активною соціальною позицією, постраждалих від війни, як жінок, так і чоловіків, сприяти їх підтримці та визнанню.
Також підняти їх настрій, шляхом індивідуального перевтілення та зануренням у творчий процес. Проєкт покликаний не лише змінити зовнішній образ учасників, а й створити нові позитивні емоції, надихнути на подальші досягнення та акцентувати увагу суспільства на важливості підтримки, уваги та поваги один до одного.
Першою героїнею проєкту стала Єфімінкова Катерина – наречена Азовця, захисника Азовсталі, який наразі перебуває у полоні. Катерина активно бере участь у акціях на підтримку полонених.
«Я живу лише однією мрією – щоб мій коханий повернувся з того пекла. Я мрію, що зможу його знову обійняти, мрію, щоб він зміг нарешті за 2 роки нормально поїсти, мрію, щоб його перестали бити й катувати, мрію просто знати, що він нарешті у безпеці, що його життя знову йому належить, мрію засинати й прокидатися поряд з ним, мрію про той самий дзвінок від нього… Тільки ці мрії мотивують «жити» далі», – розповідає Катерина.
Героїня бачила, в якому фізичному та психологічному стані повертаються українські полонені. Тож вона вирішила, що намагатиметься максимально підтримати своє ментальне здоров’я, щоб допомогти коханому, коли він повернеться додому.
Катерина взяла участь в проєкті від FŌRMA, щоб нагадати нареченим, дівчатам, мамам, сестрам, що не варто забувати про себе. «Треба піклуватися про себе, щоб потім мати змогу піклуватися про них. Наші рідні точно не хотіли б, щоб ми тут, маючи повну волю дій, тільки страждали, закривалися від можливостей допомогти собі, підтримати свій стан. Через свою історію я хочу показати щоденний біль усіх сімей військових. Хочу нагадати суспільству, що переживає наша країна, що переживають наші люди».
Цей проєкт створено з метою не лише змінити зовнішній вигляд учасників, а й надати їм новий старт, сповнений позитиву та надії. У результаті, проєкт може сприяти підвищенню уваги суспільства до потреб та досягнень активістів та волонтерів, а також акцентувати на важливості підтримки.
Задля участі у проєкті, необхідно заповнити анкету: bit.ly/49Fj7Xv
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«(Не)втрачене весілля»: новий спецпроєкт бренду bæd stories
Guzema Foundation та бренд ZORI випустили благодійну прикрасу
Підтримувати, оберігати й зігрівати: як допомогти дітям, що постраждали від війни