ROXOLANA стала обличчям нової кампанії Marc O’Polo Denim

Cкандинавський бренд Marc O’Polo Denim, представлений в Україні fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine, спільно з українською співачкою ROXOLANA представили кампейн на честь виходу нової колекції. Кампанія поєднує у собі атмосферу 90-х, молодості, енергійності та буквально переносить світ спорту і тенісу на вулиці великого міста.

Нова колекція Off The Court – це багатофункціональний стритстайл з елементами спортивного одягу. Молода і талановита співачка ROXOLANA стала уособленням основних цінностей бренду і зокрема колекції, серед яких дух індивідуальності та бажання рухатися вперед. До того ж новий трек співачки «Сумую циклічно» став саундтреком до нової рекламної кампанії бренду. Актуальні кольори та фасони, органічні матеріали і спортивні деталі роблять колекцію ідеальною складовою активного та стильного життя у місті.

Колекція Off The Court виготовлена зі 100% органічної бавовни та переробленого деніму.

Колекцію вже можна придбати на сайті INTERTOP.UA.

INSTAGRAM: @intertop.ua

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Про внутрішню силу і зовнішню ніжність: O.TAJE випустили перший дроп колекції весна-літо 2023

Sensual Silkiness: Fox Lingerie презентував нову колекцію білизни та домашнього одягу з шовку

Український бренд Hukh презентує весняну колекцію: від вишуканих костюмів до стильних карго-речей

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
-сайт-new (2)
USUAL_16111
molodo main
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0