У розпал літнього сезону український бренд одягу для відпочинку Alará представив капсульну колекцію прикрас з перлами, інспіровану античним міфом про народження богині кохання Венери та однойменною картиною Сандро Боттічеллі.
«В процесі роботи над новою колекцією я занурилась в дослідження міфів Давньої Греції. Їх сюжети нам добре відомі ще зі шкільної програми, але мене цікавив символізм окремих образів. Наприклад, за легендою Венера народилась з морської піни, а її сльози перетворились на перлини. З того часу і до сьогодні перлини вважаються символом чистоти, гармонії та жіночності», – розповідає креативна директорка бренду Alará Христина Кавицька.
В колекції, до якої увійшли сережки, запонки та підвіски ручної роботи, пані Христина використала перлини незвичної форми.
«Такі перлини стали особливо популярні в епоху Бароко. На відміну від ідеально круглих перлин, барокові мають різноманітні форми, що робить кожну прикрасу з ними унікальною. Вони є символом природної краси та нерукотворності. Це дуже співзвучно з концепцією Alará: краса не в досконалості, а в індивідуальності», – додає дизайнерка.
Колекція вже представлена на офіційному сайті бренду alarawear.com
Instagram alara.wear
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Як пройшла ексклюзивна стайлінг-зустріч з Катериною Гембою в street-бутику SOVA в Луцьку
SHOE MARKET 2025: благодійний маркет від бренду the COAT
CHER’17 x Марія Зарембська: колекція, що говорить мовою поколінь
Підтримуємо не просто українське, а якісне: добірка з трьох молодих брендів, вартих уваги