З кожним днем на вулиці стає дедалі холодніше, а з шафи хочеться дістати максимально теплі речі. Однак це не привід забувати про стильні образи, ошатні сукні, костюми й аксесуари, аби зробити свою осінь красивою, зручною, ніжною та жіночною. У цьому вам зможуть допомогти нові колекції від українських брендів, які пропагують любов до себе у кожному кроці та комфорт, який завжди у пріоритеті.
TO-BI
Instagram: @tobi.cult
Сайт: to-bi.com.ua
Нова колекція бренду «ТО-ВІ» містить вʼязані базові сукні, які можна поєднувати з сорочками, лонгами та светрами. Мета дропу – показати наскільки поєднується сила металу та ніжність і мʼякість. Бренд «ТО-ВІ» розпочав свою роботу у 2019 році в Одесі. Тут використовують екологічне, вологостійке та багаторазового використання пакування.
«Ми використовуємо тільки перевірені, протестовані та якісні матеріали. Якість, універсальність, задоволення клієнтів, як речами, так і сервісом – наші найголовніші цінності і орієнтири. Всі наші речі ми створюємо та проєктуємо власноруч і наше виробництво знаходиться в Україні», – зазначає команда бренду.
AMEI
Instagram: @amei.ua
Amei – новий шоурум у Луцьку де, представлені одяг та аксесуари українських брендів.
Концепція бренду полягає, в першу чергу, в прояві любові жінки до себе, в її силі, незалежності та водночас легкості та жіночності. Інша частина концепції орієнтована на популяризацію українських брендів.
Amei – не звичайний шоурум. Amei – простір, де жінка буде відчувати себе максимально комфортно та розслаблено. Місце, куди вона зможе прийти та якісно, із задоволенням провести свій час. Тут забезпечують найкращий сервіс, аби створити відповідну атмосферу для клієнток.
У шоурумі представлено вже 13 українських брендів. Щомісяця додають нові бренди, аби розширювати асортимент та вибір для вас. Тут ви зможете підібрати як базові речі на щодень, так і ошатні сукні на особливі події, зокрема звертаємо увагу на мінімалістичну чорну сукню з акцентним вирізом на спині.
Cultoni
Instagram: @cultoni
Сайт: www.cultoni.com
Український бренд Cultoni разом з українською стилісткою Мариною Мартинів створив колаборацію під назвою «Сталевий цвіт». Нова колекція присвячена всім людям, які продовжують створювати нове, сміливе, інноваційне – митцям, художникам, стилістам, фотографам, кріейторам, підприємцям.
Центральним елементом колекції є срібна прикраса, яка символізує бутон, що розквітає. Бо кожна людина, яка зараз створює нове та надихає інших, наче сталева квітка, яка здатна перебороти всі складності наших реалій. І ця прикраса має неповторний вигляд у поєднанні з витонченими сукнями максі з відкритою спиною, які притягують своєю витонченістю та шармом.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«Будьте героєм свого фільму»: бренд SHYPELYK презентував осінню капсулу
Новий сезон – новий гардероб: що придбати на осінь від українських брендів
Як стильно носити тренч цієї осені: досвід українських брендів
HUKH FALL ’23: урбаністична жіночність в осінній капсулі бренду