Українські унісекс-бренди, які стирають межі у поділі на жіноче і чоловіче

Кожен, хто має партнера, бодай раз точно міксував у своєму стилі речі з його плеча. Чи то картата  сорочка, чи то спортивна кепка, чи то оверсайзний  лонгслів. Такі експерименти доводять: багато речей виглядають круто незалежно від того, хто їх носить. І це не просто випадковий стильовий прийом – це тренд, який змінює моду. Світові бренди поступово відмовляються від чіткого поділу речей за гендерною ознакою, і українська мода також підхоплює цю тенденцію. Ми вирішили познайомити вас ближче з українськими брендами, які пропонують унісекс-колекції, орієнтуючись не на стать, а на зручність, крій та стиль.

Чому унісекс мода важлива?

Останні десятиліття fashion-індустрія поступово відходить від жорсткого гендерного поділу в одязі. Як масмаркет, так і люксові бренди все частіше випускають колекції без позначок «для чоловіків» чи «для жінок». Унісекс мода пропонує не лише свободу вибору, а й комфорт, універсальність та інклюзивність. По-друге, це практичний і екологічний підхід: базові речі можна міксувати у парних гардеробах, що зменшує споживання та підтримує відповідальне ставлення до моди.

Українські дизайнери все більше долучаються до цієї тенденції, створюючи речі, що виходять за межі традиційного поділу гардероба. Вони доводять: мода – це не про стать, а про самовираження.

Українські бренди, що працюють у стилі унісекс
German

Маніфест самоідентичності – так описують свою діяльність творці бренду german. Вони створюють одяг, який не заважає бути собою. У 2023 році бренд запустив окрему лінійку Core, у якій він відмовляється від візуального шуму, упереджень та застарілих норм. «Core – це окрема лінійка одягу від german. Ми створили її, щоб запевнити: твоє завжди залишиться з тобою. Всупереч нормам та наперекір обмеженням», – так описувала лінійку засновниця бренду Валерія Цимбал. German – це про вільний та комфортний одяг з помітними яскравими деталями для щоденного життя.

Twelve Monkeys

Ще один бренд комфортної бази, який був заснований у Харкові у 2018 році. «Twelve Monkeys – коли хлопець віджимає твою сорочку і ти купуєш ще одну для нього», «Twelve Monkeys – коли ти приїздиш до батьків в нових карго, а назад поїдеш без них, бо твоєму татові вони підійшли ще більше», – здається, ми не зможемо описати концепцію бренду краще, ніж це зробила його команда. Від сорочок до тренчів, від штанів до шапок – кожен знайде річ, якою доведеться ділитися з партнером, а також з дітьми, адже у Twelve Monkeys представлені й дитячі версії бестселерів бренду.

EROMIN

«Catch your own wave» – гасло бренду головних уборів EROMIN, яке нагадує, як важливо бути на своїй  хвилі і не зраджувати великим мріям. Капелюшки є повністю унісекс-продуктом та покликані доповнити самобутність кожної людини. Акцентною моделлю бренду є морський капелюшок, який зараз на піку популярності серед модних інфлюенсерів. Бренд стане знахідкою для аксесуарного гардероба, адже пропонує не лише головні убори, а й прикраси, сумочки та інші нетривіальні унісекс-позиції.

Deep

Бренд виник з бажання робити молодь стильною та дарувати комфорт кожному. А що може бути комфортнішим за стильний базовий одяг, а особливо, коли він – унісекс? У deep можна знайти худі, лонгсліви, сорочки, бомбери, жилетки, тренчі, футболки, шорти й штани – всі вони легко поєднуються  та формують капсульний гардероб. В останньому дропі Polarity бренд міркував над власним звучанням і світом «полярності», у якій межі існують для того, аби їх розширювати. Ми ж особливо любимо етноколекції бренду, у яких творці переосмислюють українські мотиви, адже переконані, що мода – це спосіб самоідентифікації та висловлення думок. Сучасне етно для створення couple-луків.

Rimmart

Ювелірні прикраси – ще одна ніша, яку досі асоціюють лише з жінками. Однак кампейни бренду rimmart доводять зворотнє – презентуючи унісекс-прикраси як на жінках, так і на чоловіках. «Довіряй своїй унікальності. Навіть якщо іншим ваші переконання здаються дивними», – надихають у  бренді. Від моменту створення rimmart позиціонував себе як базові форми, але згодом прикраси стали більше заявляти про неповторність, і в той же час – простоту і витонченість ліній та форм.

HVÓYA

Минулого року бренд взуття та аксесуарів HVÓYA представив першу колекцію унісекс-взуття Twain, що стирає межі у поділі на чоловіче та жіноче. Ця лінійка взуття стала демонстрацією не гендерної приналежності, а власних стильових вподобань кожного: комусь воно може здатись дивним, а хтось знайде в ньому відображення себе. Колекція стала початком нового вектору розвитку бренду і згодом мала продовження у наступних дропах. І якщо  унісекс – це про свободу вибору, то хіба це не найкращий тренд сучасності?

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
a26592a115e78659ac34111
photo_2025-04-1_10-30-53 (1)
cb2b6c96b141073254555111
TERRA
NESSA_LOOKBOOK_
Залізна крамниця (4)
іа
111363497322_2354303614751678_6638558947926174767_nв
2a36fe230fc0a1746e1ce1f3092629441111
завантаженняв