Історія створення бренду O.TAJE бере початок у 2015 році під назвою Siyai. Відразу команда голосно заявила про себе та стала частинкою стрімко зростаючої індустрії дизайну та виробництва українського одягу. Про те, як бренд розпочав свій шлях та чого досягнув – читайте далі.
Початок
Як зазначається на сайті бренду, ідея створення народилася із внутрішньої потреби засновниць у стильному, жіночному та комфортному вбранні. Вони зрозуміли, що прагнуть поєднати у своїх моделях практичність з витонченістю та оригінальністю. Таким чином команда почала створювати універсальну базу, що дарує почуття впевненості та комфорту.
«Доповнюючи моделі незвичайними розрізами та декоративними елементами, ми створили одяг, що привертає увагу та не може залишити байдужим. Яскраві акценти та глибокі насичені забарвлення стали основою ДНК O.TAJE, який поєднує всі елементи одягу воєдино».
У пошуках та спробах поєднати жіночність зі зручністю засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко дійшли до висновку, що найкращий матеріал для цього – трикотаж. Він і став основою майбутніх колекцій, капсул та бази. А також надихнув на нову назву для бренду – O.TAJE.
Попередня назва Siyai була складена з двох імен засновниць бренду – Анастасії та Яни. Однак в нових реаліях стало очевидно, що одяг українського виробника не може носити імʼя, співзвучне російському «сияй бренд». Проте зміна назви ніяк не вплинула на філософію бренду, її концепцію та головну ідею – комфорт та впевненість у кожному кроці. Адже вкотре O.TAJE доводить, що ви змушуєте одяг сяяти, а не навпаки.
Українське виробництво
Бренд O.TAJE має власне виробництво, що знаходиться на території України. Це свідомий вибір та позиція, яку транслює команда, яка прагне підтримувати економіку власної держави.
«Найперше, з чого починається будь-яка річ – це ідея. Коли вимальовуються перші деталі моделі, вже видно її характер. Саме тоді настає час обирати для неї пряжу. Легка та невагома чи щільна та м’яка – не важливо, головне – натуральні складові. Бо перша і основна цінність нашого бренду – це якість, щоб створювати для вас timeless речі, які прослужать не один сезон. Далі процес переймають руки програмістів, які перекладають ескізи у спеціальну програму. На наступному етапі ідея набуває форми», – зазначають засновниці Анастасія та Яна у соцмережах бренду.
Особливість бренду O.TAJE в тому, що наявність власного виробництва дозволяє сміливо експерементувати й створювати нетривіальні та яскраві моделі. Якщо ви теж бажаєте створити неповторне вбрання, ви можете безпосередньо долучитися до творчого процесу, поділитися та втілити свої ідеї в реальність.
Діяльність від початку повномасштабного вторгнення
Від початку повномасштабної війни український бренд спрямував усі сили на підтримку Збройних сил України й допомогу тим, хто найбільше її потребує. Бренду вдалося не лише зберегти команду і не зупиняти роботу, але й сконцентруватися на створенні нового. Вже за тиждень після початку війни бренд випустив светр із легендарним написом про «русский корабль» й інші трикотажні речі з патріотичною і національною символікою. Весь прибуток із продажу O.TAJE перераховували на підтримку української армії. Згодом бренд презентував патріотичний дроп «Сила. Правда. Воля», сповнений символізму і любові до України. В його основу лягли три фундаментальних базиси, а кожна річ у колекції – уособлення цих принципів, як і кожен українець, який несе в собі силу, правду і волю. На створення колекції команду надихнув, зокрема, вірш українського поета, драматурга і патріота Олександра Олеся «Живи, Україно, живи для краси».
Pre-Fall’23 колекція
Новий осінній сезон традиційно асоціюється з пришвидшенням, новим диханням та новою метою. Для нового сезону бренд O.TAJE представив Pre-Fall’23 колекцію, щоб нагадати: як би ви не змінювали свій вектор руху, куди б не прямували – важливо бути сміливою, сильною, залишатися собою. Адже новий осінній сезон традиційно асоціюється з пришвидшенням, новим диханням та новою метою.
Бренд відобразив цей меседж у стилізованій зйомці – про рух, швидкість і відчуття свободи, про women power, яка завжди йде зсередини, а одяг може лише її підкреслити. O.TAJE звернувся до традиційних кольорів осені – сірий, беж, чорний. Та головний колір колекції – насичений червоний. Колір сили, колір жіночності, колір рішучості.
«Кожен осінній сезон – як новий старт для нас. Ми прагнули, щоб ця колекція була яскравою, сильною та надихала. Продовжили експериментувати з текстилем, додали нові позиції та незвичайні фасони. Ця колекція була створена, щоб дарувати впевненість та сміливість, щоб посилювати те, що вже є в кожній», – коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
Season essentials
На початку вересня бренд презентував колекцію, наповнену season essentials – лаконічними, проте цікавими базовими речами на кожен день, які вдало міксуються між собою для повноцінних цілісних образів. Концепт першого дропу осінньої колекції співзвучний з місією бренду: створювати водночас стильний та практичний одяг, який посилюватиме вас, буде найкращою уніформою на щодень та для особливих випадків. FW’23/24 від O.TAJE – це впевнена трикотажна база, без якої важко уявити повноцінний гардероб на прохолодний сезон.
Сайт: otaje.com
Instagram: @otaje.brand
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Season essentials: нова колекція FW’23/24 від O.TAJE
Women power та сміливість бути собою: Pre-Fall’23 колекція бренду O.TAJE
Дарувати легкість: бренд O.TAJE презентує літню мінікапсулу LINES & LIGHTNESS