Як українські бренди проведуть січневий локдаун: досвід ювелірного дому SOVA

У січні українці знову змушені дотримуватися правил локдауну, а український бізнес швидко адаптуватися до нових викликів. Період вимушених обмежень – чудова нагода для брендів ставати ще ближчими до своїх клієнтів.

Попри те, що свята закінчуються, SOVA пропонує казати приємні слова та побажання своїм близьким щодня і без особливої нагоди.

 

З 8 по 24 січня SOVA запускає Марафон Теплих Побажань. Протягом 17 днів у соціальних мережах ювелірного дому будуть з’являтися публікації з побажаннями партнерам, які протягом року приймали участь у створенні найкращих проєктів та кампейнів бренду. SOVA пропонує підтримати естафету та написати кілька теплих слів близьким та рідним.

 

«Вже багато років клієнти обирають прикраси SOVA для найцінніших моментів. Ми так хочемо залишатися ближче навіть під час вимушених обмежень та допомагати дарувати тепло рідним, – говорить Анна Коваль, директор по маркетингу та продажам SOVA , – Більше того, ми підготували неймовірно атмосферні подарункові бокси, які зігріють вас та ваших друзів під час січневого локдауну».

ЩО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ, АБИ ПІДХОПИТИ ЕСТАФЕТУ?

– викласти сторіз та закріпити його в актуальних, або пост з приємними словами для людини, яка вам дорога, щоб виграти для неї подарунок;

– позначити цю людину;

– позначити @sovajewels;

– поставити хештег #тепліпобажання SOVA, і передати естафету друзям.

 

2 рази в тиждень за допомогою генератора випадкових чисел SOVA буде обирати переможця, який отримає заповітний подарунок для свого друга.

 

Даруйте Теплі Побажання разом з SOVA !

sovajewels.com

INSTAGRAM: @sovajewels

FACEBOOK: SOVA

 

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Богемна MUSE від ювелірного дому SOVA

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР