Ви могли бачити звичні продукти із незвичним смаком на просторах інтернету або у подарунках від закордонних товаришів. Смакові уподобання друзів з-за кордону можуть різнитися від ваших, адже те, що для нас здається химерним, для японців – це абсолютна норма та навпаки. Дізнаємося, які цікаві смаки існують у відомих брендів, а також про те, як їх створювали.
LAY’S
Бренд завжди експериментує зі смаковими нотками, тому постійно демонструє реципієнтам нові варіанти подання чипсів. В Україні – лише звичні солоні снеки, але бренд створив і солодкі: з ківі, чорницею, манго, лічі та сливою. Є ще й пікантні – з перцем, лаймом, лимоном та лаймом. А ще вони не припиняють дивувати й «овочевими» смаками: чері, огірок чи капуста. А для шанувальників японської кухні – чипси зі смаком сакури або зеленого чаю.
COCA-COLA
Щорічно в компанії вигадують близько 300 нових смаків! Їх вигадують у Центрах досліджень і розробки Coca-Cola. Усі розробки розглядають з погляду смакових характеристик, локальних уподобань аудиторії, доречності того чи іншого продукту на ринку тощо. Звісно, навіть після клопітких аналітичних розрахунків у компанії були провали, а нові продукти не припадали до душі авдиторії. Дивні смаки представлені у Новій Зеландії – з малиною та цитрусом, у Боснії і Герцеговині є Coca-Сola Blāk (зі смаком кави), Coca-cola M5, французи можуть насолодитися Coca-cola Light Sango (зі смаком кривавого апельсина), а англійці – Coca-Сola Orange (з апельсином).
KITKAT
За весь час існування бренду KitKat розробники випустили приблизно 300 видів батончика. Уже в перший рік розробок у KitKat з’явилося різноманіття смаків. Ще у 2003 році з’явилися батончики зі смаком полуниці та вершків, маракуї, манго та лісових ягід. До зимових свят виникли спеціальні смаки – «різдвяний пудинг» і «тірамісу з вином та сиром маскарпоне». Випускали також батончики «карамель» і звичайний «тірамісу». Серед цікавих смаків KitKat у Японії: смак сакури, зеленого чаю, васабі, запеченого батату, червоної квасолі, смаженої кукурудзи, кока коли та содової з лимоном. У Японії батончик KitKat шанують по-особливому. Його часто використовують у ролі подарунка або символа отримання високої оцінки на іспитах. А все тому, що назва KITKAT схожа на японський вираз KITTO KATSU («Ви точно виграєте»).
SCHWEPPES
Цей напій знайомий нам як тонік, який, зазвичай, змішують з джином для отримання коктейлю. У супермаркетах України можна знайти класичний гіркуватий «Швепс» і варіант напою з лимоном. Є шанс спробувати такі смаки в інших країнах: ожина і ваніль, томатний мікс, імбирне пиво і таємничий «Schweppes Russchian», який повинен ідеально поєднуватися з горілкою.
PEPSI
Виявляється, існує набагато більше різновидів цієї газованої води, ніж ми могли собі уявити. Наприклад, в Японії існує огірковий напій – Pepsi Ice Cucumber і Pepsi Blue Hawaii з ананасово-помаранчевим смаком. Також покликаний дивувати нас і Pepsi Baobab з приємним карамельним посмаком плодів баобаба. Особливої популярності так і не здобув Pepsi Shiso з екстрактами трави перилли. За кольором цей вид газованої нагадує знайомий усім «Тархун». У Франції виходив Pepsi Mont Blanc зі смаком каштана і полуничний Pepsi Pink.
M&M'S
Якщо ви думали, що знаєте все про Жовтого і Червоного? Ми звикли лише до арахісу та шоколаду, але існують і такі наповнювачі улюбленого драже: молочний шоколад, темний шоколад, повітряний рис, м’ятний шоколад, арахіс, мигдаль, кокос, дика вишня та арахісове масло.