Головна: RUDA studio
Коли під час облаштування оселі справа доходить до меблів, ми часто дивимося в бік закордонних виробників. Однак ми пропонуємо змінити цей підхід та познайомитися ближче з українськими брендами меблів, які мають сучасний підхід, креативне бачення та функціональні вироби.
Shishka Project
@shishkaproject
Завдяки бажанню зробити внесок у розвиток українського бізнесу та предметного дизайну, Олександр Муратов вирішив заснувати власний бренд меблів. Так у 2018 році з’явився Shishka Project, який спочатку спеціалізувався на виготовленні килимів. А вже протягом наступних років бренд об’єднав навколо себе ціле ком’юніті дизайнерів, які створюють предмети інтер’ру, серед яких можна обрати дивани, пуфи, крісла, столи світильники тощо. У світ вийшли колекції One, Candy і Basic, які використовують як у сегменті HoReCa, так і в приватних приміщеннях.
Litvinenko design studio
@litvinenkodesignstudio
Студія дизайнера Євгена Литвиненка протягом 15 років створювала інтер’єри, меблі, айдентику, декор і освітлення. Сміливе творче мислення завжди намагається знайти рішення та своє бачення, інтерпретацію навколишнього світу. Процес стилізації та спрощення завжди веде до цікавого результату, відтак, студія присвятила окрему увагу меблям власного виробництва. За словами творців, проста геометрія і лаконічні форми, постіндустріальний ландшафт та тонке кольоросприйняття світу стали ключовими факторами, які вплинули на формування бачення дизайнера.
Меблі і декор охоплюють експерименти та гру з простими природними матеріалами та прийомами дизайну, поєднують промислове виробництво, так і кращі крафтові техніки локальних майстрів.
RUDA Studio
@ruda_studio
Одеська студія декору й меблів для дому у своїй діяльності надихається природними матеріалами та старовинними ремісничими техніками. Візитівкою бренду є вироби, виконані за допомогою старовинної техніки маркетрі, а також з використанням соломи. Серед асортименту представлені столики, тумби, комоди.
«Вироби, що ніби застрягли між минулим і майбутнім, є прикладом об’єкта поза часом. Вони поєднують стилізацію вінтажного ар-деко з філософією сучасного дизайну», – так описують свою творчість у бренді.
Mapico
@the.mapico
Бренд, що народився після подорожі дизайнерки Марії Пуляєвої до Карпат, де вона мала змогу познайомитися з мистецтвом ліжникарства. Так вона вирішила створювати сучасні меблі та декор, зроблені за традиційними техніками ручного виробництва.
Натуральне дерево і чиста овеча шерсть – ключові матеріали Mapico, поєднані у їхніх пуфах та кріслах, які мають автентичний і водночас сучасний вигляд.
WOO Furniture
@woo.furniture
Компанію WOO започаткували 2015 році, аби створювати дизайнерський продукт світового рівня в Україні. І команді це вдалося, нині вони співпрацюють з талановитими дизайнерами, які створюють свої персональні колекції, що мають успіх як в Україні, так і за кордоном.
Стільці, крісла, пуфи, дивани, ліжка, столи, журнальні столики та інші вироби бренду транслюють радість та створені, аби дарувати насолоду і надавати інтер’єру сміливості та унікальності.
Dobro design studio
@dobro.designstudio
Стильні і функціональні меблі важливі для облаштування не лише оселі, а й вуличного простору. І саме такі яскраві дизайнерські меблі для вулиці пропонують у студії Dobro. Основним матеріалом їхніх виробів є метал, якому майстри надають унікальних форм, що є багатофункціональними.
Наразі в асортименті представлені крісла, лавки та столики, які доповнять ваше подвір’я чи вуличний простір вашого бізнесу.
FURN OBJECT
@furnobject
Цей одеський бренд народився у 2022 році, під час повномасштабного вторгнення, і став способом прожиття емоцій його засновників – Сергія та Анни. Вони люблять грати й експериментувати з новими техніками, формами та текстурами. Це надає кожному об’єкту особливого виразного характеру.
«Сьогодні люди багато говорять про різноманітність та унікальність, але надають перевагу практичним та утилітарним речам. Мінімалізм і функціональність завоювали світ, спростивши життя, але водночас повільно витіснивши автентичність і самовираження. FURN OBJECT – це заохочення до пошуку того, що є справді твоїм. Запрошення поставити естетику вище за функцію, але при цьому отримати відчуття зручності», – саме такою є філософія бренду, з якою хочеться знайомитися більше і більше.