«Коли ти закладаєш сенс, то квіти тебе радують довгий час», – Юлія Гущенко, засновниця Leia Flower Boutique

Є люди, які здатні помічати красу у буденному. І це вміння спонукає їх цю красу примножувати, ділитися нею з іншими та надихати. Юлія Гущенко – флористка, інфлюенсерка, власниця квіткового бутика Leia переконана, що помічає красу всюди. Про те, яка ця навичка допомогла їй реалізувати власну справу, про естетику флористики, створення індивідуальних букетів, послугу «квіткової підписки» та багато іншого – читайте в інтерв’ю Юлії для Space mag.

Юліє, флористика для вас є передусім роботою чи покликанням?

Не можу сказати саме за покликання, тому що мій меседж – показати людям, що навчитися можна будь-чого, у будь-якому віці. Ми живемо у такий час, де у відкритому доступі можна знайти інформацію у різних галузях, потрібно лише одне – бажання.

У мене завжди була ціль відкрити свою справу, тому що мені подобається тема управління, маркетингу та соціальних мереж, я почуваю себе комфортно у цій сфері. Але саме за квіткову справу я вперше подумала у січні цього року, коли пішла у творчу відпустку.

Точно можу сказати, що моє покликання – створювати та помічати красу навколо себе. Це я можу, вмію і люблю.

У вашому профілі пише, що ви помічаєте красу всюди. Відколи відкрили у собі це вміння? Чи можете назвати себе естеткою?

Так, я 100% естет. Коли я почала просувати особистий бренд в інстаграмі, в далекому 2015 році, я одразу зайняла цю нішу та приваблювала глядачів саме своїм баченням життя. Якщо памʼятаєте, тоді ще було у тренді знімати flatlay, так ось, я була однією з тих, хто створив свою фотошколу у цьому напрямку.

Зараз це вже як особливість мене. Якщо сніданок – це завжди сервірування столу, на свята я декорую дім, до речі, під час ремонту у власній квартирі теж обирала все самостійно, від кольорів до стилістики та меблювання. І коли я задумалася про квіткову справу, то одразу розуміла, що це повинно бути гарно, тому ми почали з розробки брендбуку. І це допомогло нам у розвитку, бо люди люблять деталі. Пакети, стікери, листівки, наліпки, стрічки. Це все доповнює картинку та продукт.

Як розвивати у собі надивленість, смак, відчуття естетики?

Як то кажуть, і це правда, все починається зсередини. Потрібно зрозуміти, для чого мені це. Наприклад, коли я оточую себе красою, коли я створюю затишок, моє життя набуває сенсу. Адже найголовніше, що ми хочемо отримати від життя, – це емоцію насолоди.

Насолода у кожного різна. Потрібно визначити, що це для вас, що підіймає ендорфіни у вашому організмі, які кольори, які аромати, матеріали. Потрібно розкрити та пізнати себе. Свої органи чуття.

Зараз є багато платформ для того, щоб прокачати надивленість, взяти навіть інстраграм або пінтерест. Важливо не тільки дивитися але й одразу втілювати у життя різні ідеї, які будете бачити. І так потроху будете більше відчувати себе. Це ж навичка.

Якою є місія Leia? І що означає ця назва?

Почну напевно з того, що цей проєкт ми запустили дуже швидко, від моменту ідеї до реалізації минуло всього два місяці. Два місяці на навчання, бренд-бук та створення концепції. Коли діло дійшло до назви, почали крутити щось з «flower, floral, flo». Але потім відчули, що назва повинна передавати сенс. Так і зʼявилася Лея. Гавайські леї – намисто, яке носять на шиї. Вони мають особливий зміст, адже кожна квітка у леї символізує щось своє – кохання, дружбу, родину. Як і наші букети. Для коханої людини, для родини, для друга. На свято, на зустріч, без приводу, на весілля, освідчення або просто замість 1000 слів. До речі, ми вже провели свій експерименті дійсно, коли ти закладаєш сенс, то квіти тебе радують довгий час.

Крім цього у нас є особливість, яка відрізняє нас від інших квіткових салонів – це авторські листівки. Ми їх робимо під замовлення, можна додати фото, надпис або qr-код з посиланням на відеопривітання, пісню, частину з фільму, будь що! Також у нас є передбачення та послання, які розробляє індивідуально наш таролог. Все це розписано у нашому інстаграм, тому можете переглянути.

Чим вирізняється ваш бутик серед інших? Розкажіть детальніше про послугу «квіткова підписка».

Ми націлені на індивідуальність. Якщо ви не любите обгортку для квітів, ми замінимо її на скляну вазу. Якщо ви хочете таємно привітати близьку людину, ми це організуємо. У вас свято? Ми беремо на себе оформлення та стилізацію. Потрібні запрошення? Не проблема, у нас є дизайнер та швидка робота поліграфії. У вас салон, шоурум або інший бізнес і ви хочете додати на зону рецепції квіти? Без проблем! Ми підберемо під ваш стиль. Ви любите живі квіти вдома? У нас є квіткова підписка! Не знаєте що подарувати рідній людині? Візьміть сертифікат на квіткову підписку! У вас є запит, а у нас вирішення.

Квіткова підписка – це класна опція для людей, які люблять свіжі квіти, або для бізнесу, який хоче створити затишок. Чому це зручно?

Тому що вам не потрібно думати де взяти свіжі квіти, як їх комбінувати чи буде це виглядати гарно. Ще й доставка додому.

Оформити підписку можна кожного місяця 1 або 15 числа.

У нас є два тарифи:

  • підписка на живі квіти, де ви самостійно складаєте композиції.
  • підписка на готові композиції.

Замовити послугу можна на 2 або 4 доставки на місяць. У першу доставку також входить ваза та секатор, інструкція по догляду, підживлення для квітів.

Чи повинні квіти відповідати характеру людини, якій вони призначені? Як не прогадати з вибором букета?

Дуже цікаве питання, тому що квіти і справді відповідають характеру людини. Взагалі квіти дуже схожі з людиною за потребами. Їм також для існування потрібна вода, повітря, вітаміни, у вигляді підживлення. Звісно флористу набагато простіше створити щось особливе, коли він знає характер людини.

Якщо це ніжний букет – ми можемо взяти ранункулюс, фрезію, матіолу, півонії. Якщо щось незвичне та екстравагантне – це може бути екзотична квітка, протея наприклад.

Також кольори та збірка грає важливу роль. Асиметричний букет, повітряний, легкий, розкидчастий… У флористиці немає правил, насправді, як і у будь-якій творчості. Ми завжди запитуємо у клієнта для кого букет, які кольори, можливо, клієнт може надати фото – це все допомагає у роботі.

Чи відстежуєте ви якісь флористичні тенденції, тренди в оформленні, чи робите це так, як відчуваєте і за власним смаком?

Звісно, нам цікаві тренди. І коли ти працюєш у якійсь сфері, де головний клієнт, ти не можеш це ігнорувати. Але у квітах це більше сезонність, наприклад травень – це місяць, коли всі хочуть півонії, зараз просто надзвичайна матіола,  якраз у продажу, влітку тренд на польові букети, соняхи, люпини. Тому можна сказати, що тут квіти задають тренд, а не ми.

Ваша улюблена квітка і що вона для вас символізує?

Складно сказати, бо коли ти кожного тижня їздиш на закупку, то очі просто розбігаються, але мені дуже подобається плюмерія. До речі, саме з цієї квітки зазвичай і створюють гавайські леї. Тому для мене вона особлива.

Instagram: @leia.flower.boutique

@yulia.hushchenko

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Квіти поруч: обираємо найстильнішу сумку сезону з нової колекції Le Carassin

«Зелена терапія»: як рослини впливають на наше ментальне здоров’я

Як облаштувати робочий кабінет: розповідає авторка блогу про красу, декор та ремонт Хелен

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
flovetouch main
IMG_7426
9244e2bf99e3ca81111111111
FACE_WITH_FINGER
gossamer-t-01
KIKO_MMM_BV_DigitalWindow_1080x1920_BV копі
IMG_8937111111
BEOMDSGN_SoftInterlude19
GZCtebWX0AA1L8Zk
завантаженняпціаа