«Ми проживаємо дуже нелегкий бізнес-досвід», – Юліана Гензель, засновниця бренду Fox Lingerie

Щодня українські підприємці продовжують працювати в нелегких умовах. Юліана Гензель, засновниця бренду Fox Lingerie, розповідає, як її бізнес справляється з труднощами та навіть будує плани на майбутнє. В інтерв’ю ми також розпитали в неї про секрет успіху, місію бренду та соціальні проєкти.

Бренд існує 7 років, його історія почалася після Революції Гідності та продовжується під час повномасштабної війни. Як на вас особисто та на бренд впливають події навколо?

Ми проживаємо дуже нелегкий бізнес-досвід. Але вчимося робити неймовірні речі з мінімальними ресурсами, як ніколи вмотивовані, стали ризикованішими й більш рішучими.

За час існування бренд пережив чимало криз, але найбільша, звичайно, сталася після початку повномасштабної війни. У ковід під час локдаунів зростав e-commerce (продажі через цифрові канали – сайт та Інстаграм) і перекривав збитки від зачинених магазинів та торгових центрів, які спершу взагалі не працювали, а пізніше – зі значними обмеженнями, тому тоді не було так складно.

За цей час довелось стикнутися і з фінансовими кризами. Розкажіть, як ви їх здолали та які труднощі найважчі зараз? 

Під час будь-яких криз бізнес зіткнувся з різким падінням продажів та значним зменшенням грошового потоку.

В цьому році один із головних викликів – повна відсутність літнього сезону, а колекція була готова ще за пів року до 24 лютого. Минулого року купальники Fox Lingerie з жатої тканини стали вірусними, тому в цьому ми теж розраховували на літній сезон.

Не минули безслідно коливання та зростання курсу, адже ми закуповуємо практично всі матеріали в Європі, проблеми експорту та імпорту товару. Ми переглянули сам підхід до бізнесу, стратегію, підлаштуватися під нинішні нестабільні реалії, переглянули умови з усіма партнерами, урізали бюджети, де це можливо.

В чому секрет успішності Fox Lingerie, що відрізняє його від інших брендів білизни?   

Успіх Fox Lingerie в злагодженій роботі команди, яка готова адаптуватися під різні обставини. Ми дуже добре дослідили нішу та зрозуміли, чого не вистачає на ринку. Звідси народилася місія бренду – дати можливість усім жінкам бути різними та втілювати в реальність бажання, відкриваючи в собі нові грані.

Fox Lingerie – це не просто бренд, ми ще й підтримуємо соціально-важливі меседжі та ініціативи.

У вас було чимало соціальних проєктів, розкажіть про них більше. Чому вирішили їх створювати? Це про філософію бренду, вашу особисту чи загальну тенденцію? 

Важливо давати людям щось більше, ніж просто одяг чи білизну, повинна бути певна філософія та бачення світу. За допомогою соціальних ініціатив можна показати, що цінно для бренду та звернути увагу на важливі речі. Ми створили великий спецпроєкт про секс-освіту, меланому, мамопластику.

Плануєте створювати соціальні проєкти зараз, під час війни?

Спершу ми поставили цю ідею на паузу, думали, наскільки це буде зараз актуально. Але зрозуміли, що соціальні проєкти дуже потрібні, тому будемо й далі говорити про важливе.

Ви можете назвати себе публічною людиною? Ви даєте чимало інтерв’ю, в шапці профілю бренду в Інстаграмі вказуєте свій акаунт, чому обрали саме таке стратегію?

Так, можу. Люди купують у людей і тягнуться до людей. Я дуже часто отримую зворотний зв’язок від клієнтів, тому для мене це важливо.

Наскільки розвиток особистого бренду важливий для власників бізнесу? 

Залежить від розвитку стратегії та бажання бути публічною людиною. Щоб розвивати особистий бренд, треба любити комунікувати та бути готовим як до позитивних моментів, так і негативних. Наприклад, до критики, потрібно відповідати за те, що кажеш у публічному просторі. В епоху cancel culture можна поплатитися всім за необережно сказану фразу, тому іноді краще бути в тіні.

Які плани бренду на майбутнє?

Плани, як завжди, грандіозні: розвиток сегменту B2B, вихід на інші ринки та розширення асортименту. Продовжуємо створювати бізнес в Україні та знаємо, що плідна робота приносить свої плоди.

Instagram: @juliana_genzel

@fox_lingerie

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

З ефектом ретро: кампейн літнього дропу білизни та купальників Fox lingerie

Український бренд OMELIA презентував новий дроп редизайн-сорочок «ЕТНО»

SHYPELYK зняли кампейн на автобусних зупинках у колаборації з KARCHER

Скандинавський мінімалізм: TOTÉ представив осінньо-зимову колекцію

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
-сайт-new (2)
USUAL_16111
molodo main
sidletskiy main
1647357888_15-gamerwall-pro-p-maidan-art-krasivie-oboi-21
-сайт-new (2)
19
 дроп Rooted in Nature (1)
HyperFocal: 0