«Робити для наших клієнток більше, ніж вони очікують», – Лідія Сметана, засновниця One by One

Бренд, який за час існування пройшов різні етапи становлення та чимало труднощів. Однак, кризові ситуації лише загартовують One by One. Такий підхід до роботи дозволяє бренду продовжувати функціонувати та масштабуватись надалі. Завдяки своїм співпрацям, клієнтоорієнтованості та любові до своєї справи, їх обирають жінки з різних куточків України. Про те, як One by One адаптується до різних умов, взаємодію з клієнтками та інфлюенсерами, тренди й плани на майбутнє – в ексклюзивному інтерв’ю засновниці бренду Лідії Сметани.

Лідіє, ваш бренд функціонує понад 8 років. За цей час ми встигли пережити коронавірус, карантинні обмеження, початок повномасштабного вторгнення, блекаути і багато інших труднощів. Як One by One з року в рік справляється з такими кризовими ситуаціями? Як вам вдалося зберегти бізнес і розвинути його до 17 магазинів по всій Україні?

Цього літа бренду буде вже 9 років. Головна заслуга, по-перше, прийняте рішення, що ми будемо продовжувати роботу, не дивлячись ні на що! А друге – адаптивність та гнучкість. Окей, так як раніше вже не можна, а що можемо зробити? Як стратегічно змінити роботу? Я є адептом твердження, що будь-яка криза – це зона для росту, якщо ти готовий до цього!

Клієнтоорієнтованість – це те, з чим часто асоціюють One by One. Розкажіть, якими для вас є клієнтки бренду? Як комунікація з ними допомагає у роботі?

Вони – головні люди в бренді! Я та інші менеджери постійно виходимо працювати «в поле», щоб напряму контактувати з ними, розуміти, які вони, як змінюються, які в них турботи, бажання, що для них важливо зараз в моменті. Через таке тісне знайомство легше комунікувати з ними й онлайн. Наша філософія – робити для наших клієнток більше, ніж вони очікують, як би банально це не звучало.

У вашого бренду була низка крутих співпраць з відомими українськими жінками, як от з Тіною Кароль чи Катею Осадчою. Як вдається створювати такі колаборації, як обираєте героїнь, можливо, знаєте хто буде наступною?

Spoiler: зараз ми працюємо над дуже великим проєктом, але поки без подробиць. А обираємо героїнь, спираючись на наших клієнток та їхні цінності, тому що все, що ми робимо – це для них. А далі вже велика робота команди на кожному етапі.

Чим ви керуєтеся під час створення нових колекцій? Чи орієнтуєтеся ви на тренди?

Тут вже головну роль забрала дизайнерська команда, а я здебільшого консультую. Тренди, звісно, відстежуємо, оскільки наша ніша – fast fashion і тренди займають значне місце у виборі клієнток.

Чи були у вас думки, аби створювати в One by One не лише жіночий одяг? Якщо так, то що стоїть на заваді?

Ой, ні, дівчата передусім! Спочатку одягнемо всіх їх в класний одяг, захопимо цей ринок, а далі побачимо.

Чи плануєте ви виходити на міжнародний ринок? Де з’явиться наступна локація One by One в Україні?

Плануємо. Не буду тут багатослівною, скоро все побачите!

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
_MG_1976
How to sleep (6)1111111111
chernobyl-by-craig-mazinv
LE CHARMIE
1376fjdkd111111111111
kids st
433752755_402492882529120_7619119416570274353_nу
IMG_0539
gorn ceramics
2