«Життя – це постійний розвиток», – Алла Барановська про успіх мережі CLIPSE, благодійність і роботу над собою

Українська індустрія краси й б’юті-послуг невпинно розвивається з кожним днем. І успіх своєї справи неможливий без впевненого й амбітного керівника, який готовий розвиватися попри всі виклики. Відома інфлюенсерка й засновниця мережі салонів краси CLIPSE Алла Барановська зізналася, що не планувала пов’язувати своє життя зі сферою краси. Однак доля вирішила інакше, її салони тепер одні з найпопулярніших в Україні. Про те, яким був шлях до успіху та якою є роль засновниці в бізнесі – читайте в інтерв’ю Алли Барановської для Space mag.

Алло, поділіться, з чого починався ваш шлях, який привів вас до beauty-індустрії?

Я ніколи не думала, що буду займатися beauty-бізнесом. На той час я тільки народила сина, писала дипломну роботу з журналістики та була впевнена, що пов’яжу своє життя саме з цією сферою. Жодних планів щодо beauty-бізнесу у мене не було.

Однак обставини склалися інакше. Вважаю це долею. У мене завжди був гарний смак до дизайну проєктів, і я часто користувалася різними послугами краси. Якось до мене звернулися за консультацією щодо нового проєкту – салону краси, який запускався.

Якщо коротко, після декількох місяців допомоги у цьому проєкті, я вирішила створити свій бізнес: так, як я його бачу і відчуваю. Так ми побудували перший CLIPSE. У нас був шалений ажіотаж, бо акцент я зробила не тільки на крутий дизайн (тоді ще салони не робили круті авторські проєкти), але й на сильну команду, зібравши найкращих майстрів в одному місці. Ми запропонували сервіс, якого не було раніше, активно використовували соціальні мережі, публікували вільні віконця – так ще ніхто не робив. Як результат, я повернула інвестиції у розмірі 100 000$ за 6,5 місяців. Це був перший шалений успіх CLIPSE.

Наскільки важко в сьогоднішніх умовах розвивати індустрію краси в Україні? Як вам вдається підтримувати бізнес?

Розвивати beauty-індустрію в Україні сьогодні дійсно важко, але я не уявляю свого життя без роботи, а CLIPSE – без моєї участі. Важкість полягає в загальній складній ситуації на ринку, проблемах з поставками товарів, постійній міграції майстрів. Хтось покидає Україну, бо не витримує, хтось змінює місце проживання, хтось пішов на фронт. Є також проблеми з енергетикою: у салонах працюють фени, які потребують дуже потужних генераторів, і щоб забезпечити автономну систему роботи, незалежно від обстрілів і відключень, ми інвестували великі кошти.

Крім того, вся наша закупівля – розхідні матеріали, на яких ми не заощаджуємо – зростає в ціні залежно від курсу $/€, а ми не можемо підняти вартість послуг, яка залишається незмінною вже 2,5 роки, хоча курс виріс удвічі. Це значно зменшує прибутки, бо шалені інвестиції йдуть на підтримку бізнесу.

Підтримувати бізнес важко, оскільки ми працюємо у сфері послуг і залежимо від настрою людей, команди, клієнтів. Тому намагаємося робити все, щоб дбати про ментальне здоров’я і приділяти йому увагу. Немає сенсу жалітися: є робота, є клієнти, є можливість працювати завдяки нашим захисникам. Тому будемо робити це на максимальну силу.

Ви поділилися у своєму профілі, що готуєте щось цікаве для CLIPSE Beautybox. Що особливого ви підготували для своїх клієнток у цьому боксі та як проходить інтеграція з брендами й підбір наповнення?

Проєкт боксів особливий тим, що наша головна мета – зібрати якісний домашній догляд за обличчям, тілом і волоссям та зробити його фінальну вартість на 50% нижчою від ринкової. Тобто, наші клієнтки отримують бокси майже по собівартості.

У цьому сезоні ми зробили майже неможливе – зібрали 23 продукти від люксових брендів, включно з найкращими світовими марками. Крім того, всіх дівчат чекають додаткові подарунки і сюрпризи від проєкту, адже CLIPSE Beautybox – це проєкт здійснення мрій і створення особливого настрою.

Наприкінці 2022 року пройшла остання благодійна вечеря «CHARITY DINNERS» за підтримки «Way of Peace» та МЗС України. Як вдалося ініціювати такий масштабний захід у різних країнах та куди були найбільше спрямовані зібрані кошти?

Щоб провести цей проєкт, я вийшла зі свого бізнесу майже на рік, бо поєднувати ці два напрями було неможливо. Протягом року я жила в потягах, літаках і автівках. Проєкт був важким, і під кінець збирати допомогу в Європі ставало все важче, оскільки люди втомлювалися від новин про війну. Вдалося зібрати більше 550 000 євро завдяки 5 благодійним вечерям, адже ми зуміли торкнутися сердець людей. Основні кошти йшли на закупівлю автомобілів для ЗСУ. Ми мали офіційні договори з Генштабом і закуповували всі необхідні автомобілі для окремих підрозділів у зонах найзапекліших бойових дій.
Остання вечеря у Варшаві була повністю присвячена збору на потреби ГУР. Завдяки особливим лотам від Буданова ми змогли зібрати значну суму.

На жаль, я припинила цей благодійний проєкт через зміни настроїв людей як за кордоном, так і в Україні. Збори були розраховані на аудиторію, готову робити великі донати, але ці люди потім зазнавали цькування в мережі, що зменшило їхнє бажання допомагати. До того ж, мій стан був максимально виснажений, оскільки весь проєкт здійснювався власними силами та мінімальним фінансуванням від небайдужих людей, всі працювали на благодійних засадах.

Збирати гроші стає все важче. Благодійні вечері проєкту CHARITY DINNERS зібрали понад 550 000 євро на потреби ЗСУ та ГУР. Це був сильний проєкт, який показав світу, хто такі українці, їхні таланти, силу волі та боротьбу нашої нації. Наша мета з МЗС була не лише фінансовими зборами, але й соціальна та культурна складова – розповідати про Україну, показувати її справжню силу і залучати якомога більше підтримки.

Ви неодноразово ініціюєте благодійність для різних потреб українців сьогодні. Як черпаєте для цього мотивацію й енергію, щоб завжди мати силу допомогти?

Чесно кажучи, після CHARITY DINNERS я на деякий час втратила всі сили через хейт від своїх же українців. Тому я припинила публічні заходи та повернулася до індивідуальної допомоги, адже наша допомога потрібна багатьом людям.

Я завжди допомагаю армії настільки, наскільки можу. Всі мої бізнеси підтримують десятки благодійних ініціатив. Тимчасово мешкаючи на заході України, я бачу багато дітей і дорослих з окупованих територій, які потребують допомоги. Тому я допомагаю таким сім’ям з житлом, школами тощо, бо соціальної підтримки у них майже немає.

Сили черпаю з історій цих людей – коли бачу і чую їхні розповіді, не можу не допомагати. Це морально важко, але жити у війні й залишатися байдужою для мене неможливо.

Як вам вдається, будучи засновницею декількох брендів та блогу, поєднувати роботу з материнством? На вашу думку, чи може жінка бути найкращою водночас у всьому?

Ні, це нереально, незалежно від того, що пишуть модні дівчата в Instagram. Сучасна жінка сьогодні має багато обов’язків: бути фінансово незалежною, вести декілька бізнесів, бути чудовою мамою, мати чудовий вигляд, готувати, бути легкою і тендітною.

Поєднувати це все важко, але я правильно розставляю пріоритети, обмежила своє коло спілкування, прибрала з життя все зайве і сфокусувалася на дитині, бізнесі та своєму ментальному і фізичному здоров’ї. Війна і постійний стрес виснажили нас усіх. Я швидко бігаю :)) Жартую, щоб встигнути все, але все одно не встигаю.

Ви погоджуєтеся з тим, що українки надзвичайно розвинені в beauty-індустрії? Що виділяє їх з-поміж інших?

Я активно вивчала beauty-бізнес за кордоном у різних країнах Європи, і справді, так, як українки, не доглядають за собою ніде. Це, на мою думку, у нас у генетичному коді. Крім того, послуги краси та здоров’я стали для жінок своєрідним кабінетом психолога. Вони можуть трохи відпочити та відірватися від усіх проблем, материнства, роботи. Тому багато дівчат стали ще більше відвідувати салони краси, щоб відчути класний вайб і належати до класної жіночої спільноти.

Які цілі на цей рік ви собі поставили та що вже вдалося реалізувати?

Чесно кажучи, зараз я живу без великих цілей, адже в Україні важко планувати щось надовго. Протягом останніх півроку я працювала над зміною всіх операційних систем, прораховувала можливі ризики, підготувалася до відключень мереж і навела лад у всіх внутрішніх процесах компанії. Наразі я впевнена, що кожен CLIPSE знаходиться в надійних руках моїх топменеджерів, і я можу трохи відійти від операційної діяльності.

Ми також працюємо над новим напрямком, який поки що складний для нас, але я не можу без викликів. Тому, не загадуючи, 2024 рік має стати великим стартом для зміни майбутнього та виходу на зовсім інший рівень бізнесу, зокрема і за межами України.

Вірите, що довершеності в розвитку можна досягти, чи це постійна робота над собою?

Працювати над собою кожного дня, покращувати і масштабувати справу свого життя, не застрягти на місці або у минулому, бо всі порівняння і спогади можуть виснажити тебе. Мій слоган у житті – тільки вперед, не озираючись!

Instagram: @allabonya

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

NYS: інтервʼю із засновницею шоуруму – Юліанною Смужаницею

Все про блог, стиль та акценти в образах. Інтерв’ю з fashion-інфлюенсеркою – Юлею

Сучасне гутництво: інтервʼю із засновницею бренду Yakush – Марією Якуш

Тренди соцмереж, деінфлюенсинг в Україні, як це все впливає на ментальне здоров’я – розповіла Анна Носок

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Alice K x DOROFEEVA_CAMPAIGN_0111111111
IMG_6680о
Buddu515
CartonMagazine-0+30+texture+copy+2111111111
Churchs-X-Miu-Miu-2024-Campaign_-Matilda-Liedholm-022-min
STIMMA_Resort_24_1
11111111111_e292121b5a89f445ae
3
aiayu_insta_towelslaunch_2022_02_1_21
2738711111111111111