«Краще мене ніхто не зробить»: блогерка Наталі Литвин про найдорожчу річ у гардеробі, зіпсоване м’ясо для реклами та новий проєкт

Завжди стильна та усміхнена, екосвідома та успішна – ви точно бачили її у стрічці Instagram, надихалися образами, а можливо, навіть уже взяли участь у буткемпі, який вона запустила разом із командою.

SPACE розповідає про відомих блогерок та інфлюенсерів, за якими стежать і яких обожнюють. Цього разу героїнею ексклюзивного інтерв’ю стала успішна інфлюенсерка, засновниця бренду DEFI та буткемпу щодо розвитку власної справи через Instragram Наталі Литвин-Куровська.

Який всесвітньо відомий бренд вперше запропонував Наталі співпрацю? Чому блогерка смажила зіпсоване м’ясо для рекламної інтеграції? Чи справді вона любить все контролювати і скільки людей працює у неї в команді? На ці та інші питання Наталі – читайте з перших уст у матеріалі.

ЩО ВЖЕ ВСТИГЛО НАДИХНУТИ ВАС СЬОГОДНІ?

«Сонячні промінчики за вікном. Я дуже піддаюся впливу погоди: саме від неї часто залежить мій настрій та продуктивність. Ще надихнули ранкові вулички Львова і новий листочок моєї рослини, який розпустився. Вчуся радіти дрібницям та шукати натхнення у всьому».

ПРО ПЕРШУ ПРОПОЗИЦІЮ СПІВПРАЦІ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД МЕНЕДЖЕРА БРЕНДУ TOM FORD

«Я почала монетизувати Instagram у 2015 році. На початку співпрацювала з вітчизняними магазинчиками, підтримувала різний хенд-мейд. Це було не настільки серйозно. А великі бренди почали звертатися у 2018 році. Як сьогодні пам’ятаю: мені написав менеджер бренду TOM FORD з пропозицією прорекламувати новий аромат. Я не могла у це повірити!»

ПРО КАЗУСИ, БРИФИ ТА ЗІПСОВАНЕ М’ЯСО ДЛЯ РЕКЛАМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

«Вони трапляються постійно, але про них не знає ніхто, крім мене, адже така робота повинна демонструвати лише позитивний кінцевий результат. Наприклад, буває, що роблю рекламне фото, а на ньому присутні кольори логотипів конкурентів. Тоді мені доводиться трансформувати фіолетовий килимок у синій, змінювати колір свого одягу, бо він нагадує фірмові кольори конкурентів. Нещодавно замовники почали створювати більш детальні брифи для того, щоб врахувати всі деталі заздалегідь. Був один казус (хоча не знаю, наскільки це казус). Йдеться про інтеграцію з автозаправною станцією, матеріали для якої затверджували дуже довго. Я поїхала на відпочинок на Балі, а матеріал затвердили уже тоді, коли була за кордоном. Мені треба було якось викрутитися і опублікувати фото, де я в зимовому пальті заправляю авто у зимову погоду попри те, що я на Балі (посміхається). Ще один цікавий момент трапився, коли рекламувала гриль, який надіслали на «Нову пошту», але я про це не знала. Забрала його через кілька днів. В наборі було м’ясо, яке вже встигло зіпсуватися. Мені потрібно було зняти рекламний ролик, де я апетитно смажу м’ясо на грилю. Коли готувала, воно мало уже не зовсім приємний запах, натомість ми робили щасливий вираз обличчя, начебто пахне неймовірно та смачно. Казуси трапляються дуже часто, але намагаюся переводити все в позитив».

ТОП-3 НАЙПОПУЛЯРНІШІ КОМПЛІМЕНТИ ДЛЯ НАТАЛІ ЛИТВИН

  •       «Ти така маленька!»

Чую це від кожного. Хоча мене це дратує, але розумію, що люди не зі зла, адже мають на увазі саме мою мініатюрність.

  •       «Наживо краща, ніж на фото».

Це приємно, бо не застосовую ніякого фотошопу, штучних масок і круто, що це так, а не навпаки.

  •       «Дуже стильний лук /стильно одягнені».

«У КОЛЕГ ПРАЦЮЮТЬ ЦІЛІ КОМАНДИ, У МЕНЕ – ЛИШЕ ОДИН МЕНЕДЖЕР»

«Все контролювати – це водночас і хороша, і погана риса. Позитив у тому, що я рідко припускаюся помилок, рідко забуваю, намагаюся все записувати, контролювати, слідкувати та перевіряти кілька разів перед тим, як зробити. З іншого боку, це дуже сильно мене навантажує психологічно, натомість я іноді просто не можу розслабитися: мені треба знати, що і де відбувається, хто що робить… Саме через це мені важко делегувати. Коли в моїх колег працюють цілі команди, у мене – лише один менеджер. Завжди дотримуюся принципу, що краще мене ніхто не зробить. Але впевнена, що в майбутньому я це переросту, мені буде легше відпустити ситуацію та не виникатиме бажання контролювати все навколо».

ЯК НЕ ВИГОРІТИ У СТОСУНКАХ, КОЛИ ВИ 24/7 РАЗОМ?

«Універсального секрету не маємо, але у кожного є особистий простір. Він знає, що я дуже люблю шопінг онлайн: можу взяти телефон і просто обирати одяг. А Саша може увімкнути фільми чи відео, які він не подивиться зі мною, або пограти на приставці. Ми постійно у русі, тому немає часу навіть думати про вигорання. Навіть карантин пережили, коли інші пари мали кризові ситуації у цей період. Тоді вигадували собі нові заняття. Наприклад, Саша почав грати на гітарі, ми складали разом пазли, придумували вікторини для підписників, а я готувала нові страви. Це бажання новизни. І найважливіше, що це бажання обох».

«ВРАНЦІ МИ ЛЮБИМО ОБІЙМАТИСЯ»

«Побут і романтика – це насправді стереотипи тих, хто вірить в ілюзії і ходить в рожевих окулярах. Вона може бути всюди: і у спільному сніданку, і коли ти вранці приносиш водичку і смажиш яєчню… У нас вона не зникає. Вранці ми любимо обійматися, а ще робити одне одному маленькі сюрпризи чи подарунки. Звісно, не завжди є настрій та час. Іноді просто втомлені. Але все у нашій голові, тому так важливо просто помічати цю романтику у звичайних речах».

ЯКІ РЕЧІ РОБЛЯТЬ ВАС ЩАСЛИВІШИМИ?

«Подорожі, посиденьки з друзями та смачна їжа. Ідеальне тріо, без якого не уявляю свого життя».

БУТКЕМП НАТАЛІ ЛИТВИН

Наталі Литвин нещодавно запустила курс щодо монетизації улюбленої справи в Instagram, стратегію розвитку акаунтів, а також про юридичні сторони заробітку у соцмережі. Курс передбачає цілий спектр та покрокові інструкції щодо отримання прибутку від справи, яка приносить задоволення.

«Ідея буткемпу назрівала давно, але я постійно від цього відмовлялася, адже зараз дуже багато публічних людей створюють свої навчальні курси. Тому я переживала, що авдиторія може сприймати це за інфоциганство та «продаж повітря». До останнього я боролася з цією думкою, хоча досвіду у цій сфері у мене чимало. З підписниками почали більше спілкуватися про розвиток, я давала спеціальні вправи, які допомогли колись мені. Отримавши шалений фідбек та багато прохань щодо особистих консультацій, зрозуміла, що не можу присвятити час кожному. Так виникла ідея створити сильну команду, об’єднавши класних спікерів, що дозволить відшукати улюблену справу і навчить її монетизувати через Instagram».

ЧИМ ЗДИВУЄ БУТКЕМП?

  •       Класні спікери та класний результат. Багато навчань та курсів не такі персоналізовані, як наш. До того ж, в інших курсах не має такої великої уваги блогера. А у нас велика кількість учнів, з якими спілкуюся особисто, яких я підтримую та курую, з якими у нас будуть консультації та зустрічі. Адже я розумію, що людям важливий мій фідбек.
  •       Буткемп повністю українськомовний, що велика рідкість, адже більшість орієнтується організаторів таких навчальних платформ орієнтується на російськомовну авдиторію. Це була моя принципова позиція.
  •       Не просто навчання заради навчання. Ми хочемо довести, що щастя не в заробітку і не в грошах, а щастя у тому, коли займаєшся улюбленою справою і отримуєш за це прибуток. У нас багато модулів, де психологи допомагають розкрити вашу сутність, психотипи, сильні та слабкі сторони для того, щоб в майбутньому ви займалися улюбленою справою.

До слова, уже понад 400 охочих уже виявили бажання взяти участь у буткемпі.

ПРО ЕКОШКІРУ ВАРТІСТЮ ПОНАД КІЛЬКА ТИСЯЧ ЄВРО ДЛЯ БРЕНДУ DEFI

«DEFI поки на паузі, яка вже затягнулася. Багато планів підкоригував локдаун, а сам бренд потребує дуже багато вкладень, про які я не знала, адже не мала досвіду у цій сфері. Були проблеми і з пошиттям, і з пошуком тканин, і з формуванням цін. Все вийшло не зовсім так, як ми очікували, але концепція бренду дуже класна. Наприклад, ми замовили екошкіру з переробленого корка (біологічна тканина деяких деревред.), що вартувала понад кілька тисяч євро. Хотіли робити з неї дуже класні вироби, але вона так і не потрапила до нас, адже десь застрягла за кордоном, були проблеми на митниці, хтось каже, що її все-таки доставили. Сьогодні і бірки, і коробки чекають кращих часів. Поставили процес на паузу, щоб згодом з новими силами взятися за це і стартувати по-новому».

ПОРАДА, ЯКУ ДАЛА Б СОБІ У 20 РОКІВ

«Не слухати ніяких порад і йти впевнено прямувати до своєї мети, не прислухаючись до своїх страхів та сумнів. Іти проти течії. Якби тоді нікого не слухала, можливо, прийшла б швидше до результату, адже було так багато факторів, що гальмували мій рух. Дуже часто в юному віці у нас багато друзів, до яких ми прислухаємося, але вони не зовсім успішні і не такі, якими ми хочемо бути. Тому варто рівнятися на кращих, не слухати тих, хто гальмує розвиток, а просто йти вперед».

РЕЧІ, ЯКІ НІКОЛИ Б НЕ ОДЯГЛА

«Ніколи б не одягла футболки /топи з яскравими чи мультяшними принтами, камінчиками тощо. А також неякісні речі, з поганої тканини чи неякісною фурнітурою».

НАЙДЕШЕВША І НАЙДОРОЖЧА РІЧ У ГАРДЕРОБІ

«Водолазка від українського бренду за 149 грн. А найдорожча – сумочка PRADA за 1 200 доларів. Не хочу сильно прив’язуватись до речей, люблю тренди та експериментувати, тому в мене майже весь одяг з мас-маркету, з яким не шкода прощатися. А вкладаю більше переважно в сумочки та окуляри».

БЛІЦ

Вечір з подругами чи вечір із чоловіком та фільмом? Із чоловіком та фільмом.

Пост чи Stories? Однозначно Stories.

На ніч салат чи піца? Однозначно піца.

Пиво чи апероль? Пиво.

Сьогодні в моїй зовнішності не подобається… відсутність укладки – я не вмію нічого робити з волоссям.

Мій наступний бізнес буде про… нерухомість / інвестиції.

Улюблений парфум, який я не проміняю на жоден інший,Emporio Armani Because It’s You.

Бренд-фаворит серед елементів гардеробуASOS.

Наступна країна, в яку я поїду, буде Японія або Кенія і ПАР.

Через 5 років Наталі Куровськабуде щасливою мамою, яка подорожує.

Фото з особистого архіву Наталі Литвин.

INSTAGRAM: @natalilytvyn 

Топ-3 публікації
[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” offset=”” post_in=”21905, 11567, 18066″]
Вибір редакції
[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”12520, 15524, 20226″ offset=””]
ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
watsins misto
hedonic main
flovetouch main
IMG_7426
9244e2bf99e3ca81111111111
FACE_WITH_FINGER
gossamer-t-01
KIKO_MMM_BV_DigitalWindow_1080x1920_BV копі
IMG_8937111111
BEOMDSGN_SoftInterlude19