«Прагнемо підкорити всю Європу», – співвласник «Галі Балуваної» Олександр Теліга

Олександр Теліга – успішний бізнесмен, який є співвласником мережі напівфабрикатів «Галя Балувана» та засновником торгової марки «Wesoła Pani». Понад чотири роки продукція «Галі Балуваної» рятує час та нерви багатьох господинь, які мають змогу не витрачати час на приготування їжі. Натомість українці ласують напівфабрикатами, які роблять вручну у «Галі Балуваній», тому вони смакують справді по-домашньому. Про секрети успіху мережі та те, як прийшла ідея створити торгову марку закордоном, читайте в інтерв’ю Олександра Теліги для Space mag.

Як розпочалася історія «Галі Балуваної»?

Вже у лютому наша мережа святкуватиме 5-ту річницю з моменту створення. Нині у Луцьку є 14 локацій «Галі Балуваної». Ми маємо найбільший в Україні цех з виробництва напівфабрикатів.

Все почалося з власного бажання створити оригінальне та краще виробництво, ніж те, яке на той момент було доступне лучанам. Тема напівфабрикатів була доволі поширена у нашому місті і вони були скрізь: у всіх кіосках та магазинах. Однак справді хорошої продукції, яка б нагадувала домашню їжу – не було. І ми вирішили спробувати. Відразу ж започаткували виробництво у форматі «за склом», що стало новинкою для нашої області. Вже за кілька місяців у місті почали з’являтися схожі локації, однак перевірку часом пройшли не всі.

Не хочу акцентувати на форматі «за склом», оскільки ти можеш робити будь-що за встановленим механізмом з чітким дотриманням норм, однак головним критерієм завжди була і буде якість. Я сам дуже рідко їв напівфабрикати, скептично до них ставився і не вірив, що вони взагалі можуть бути якісними. Тому це було ще одним фактором, який підштовхнув змінити не лише уявлення людей про напівфабрикати, а й уявлення самого себе про цей продукт!

Особливості, які вирізняють серед інших

Звісно, перше, про що ви подумали – це формат «за склом». Проте річ у тім, що одного формату замало. І якщо вам готуватимуть не просто за склом, а навіть у вас вдома, а результат виявиться несмачним – ця фішка абсолютно неважлива. Тому головна особливість «Галі Балуваної» – це висока якість продукції.

Моя дружина – це двигун нашої роботи, генератор ідей, завдяки їй ми працюємо над вдосконаленням бізнесу. Я ж працюю більше над організаційними питаннями. Всім людям не догодити, звісно, у кожного свої смакові вподобання тощо. Однак у якості своєї продукції ми впевнені на 100 %.

За 5 років у нас працювало безліч людей, які знають всі процеси «зсередини» і вони є підтвердженням того, що ми зосереджені на якості. Коли мої працівниці, йдучи додому, купують ті ж самі вареники, що вони самі ліпили – це показник довіри.

Створення торгової марки закордоном

Ідея створення бізнесу по франшизі прийшла до нас під час карантину. І ми вирішили починати з Польщі. Ми свідомо не брали назву «Галя Балувана», тому що через труднощі перекладу може виникнути зовсім інше враження про наш бізнес. Тому було прийняте рішення назвати торгову марку «Wesoła Pani». «Весела пані» – це назва, яка асоціюється зі щасливою жінкою, якій не потрібно годинами стояти біля плити.

Загалом створення й просування франшизи закордоном є складним процесом: інше законодавство, інша податкова система тощо. Однак вже після року роботи ми відкрили три власних магазини. А з серпня ми запустили франшизу по Європі.

Нині функціонують магазини у Варшаві, Вроцлаві, Кракові та Гданську.

Кілька тижнів тому запустили франшизу у Нідерландах. Згодом «підтягнуться» й інші країни, оскільки франшиза вже куплена, однак перебуває у стадії підготовки (пошук приміщення, персоналу, ремонти тощо). Франшизу купують українці, які знаходяться закордоном.

У цих магазинах асортимент різниться залежно від уподобань клієнтів. Однак таку ж ситуацію ми й спостерігаємо у різних областях України.

Як можна стати партнером?

Детальні умови партнерської співпраці можна знайти на нашому сайті – www.wesolapani.pl. Нині умови наступні:

  • паушальний внесок – 7 000$;
  • оплата за кожен наступний магазин – 3 000$;
  • площа виробництва від 100 м²;
  • інвестиції від 250 000 zł;
  • термін на відкриття: 1,5-3 місяці;
  • окупність інвестицій: 8-16 місяців.

Про плани на майбутнє

«Галя Балувана» працюватиме й надалі в Україні та всіма можливими способами підвищуватиме власну якість. Ми розширюватимемося та у жодному випадку не зупинятимемося. Ми готові працювати та надавати робочі місця українцям. Прагнемо підкорити всю Європу! Головне – перемога України, а ми працюватимемо і підтримуватимемо нашу економіку.

Шукайте магазини «Галі Балуваної» за наступними адресами:

м. Луцьк, вул. Дубнівська, 12;

м. Луцьк, пр. Відродження, 20;

м. Луцьк, бульв. Дружби Народів, 7;

м. Луцьк, вул. Домни Гордіюк, 49 («Північний ринок», магазин 27);

м. Рожище, вул. Незалежності, 5.

Instagram: @haliabaluvana.lutsk

@wesola_pani

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Магічна атмосфера, Снігосміхи та інтерактивна казка: у Луцьку відкривають Резиденцію Санти

Як минуло відкриття не [винного] закладу InVino у Луцьку: фотозвіт

NEЗLAMNI: як минула гучна благодійна подія у Луцьку. ФОТОЗВІТ

Про що говорили та скільки коштів зібрали на INSTA BRUNCH у Луцьку. ФОТОЗВІТ

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
_MG_1976
How to sleep (6)1111111111
chernobyl-by-craig-mazinv
LE CHARMIE
1376fjdkd111111111111
kids st
433752755_402492882529120_7619119416570274353_nу
IMG_0539
gorn ceramics
2