Свічки з тріском каміна: філософія Хюґе від українського бренду WOOD MOOD

ЕСТЕТИЧНІСТЬ, НАТУРАЛЬНІСТЬ, ВИШУКАНІСТЬ

Досконало втілити філософію Хюґе у свічках з тріском каміна вдалося сімейній команді Андрія та Анастасії Бурзі у листопаді 2019 року у Харкові. Їм вдалося гармонійно поєднати свічку та тріск каміна. Екологічні та натуральні, вони справді заслуговують на звання найкращих у Європі. Про народження бренду свічок у дереві, як обрати свій аромат і для чого потрібна така свічка знайомимо вас із харківським брендом WOOD MOOD.

ПРО ЗАСНУВАННЯ БРЕНДУ

Раніше Анастасія працювала в маркетинговому відділі міжнародної компанії, потім пішла у декретну відпустку, і в ній залишилась надовго, бо згодом народились другий та третій малюки. Андрій працював морським офіцером, проте з часом постійні довготривалі відрядження перестали здаватися романтичним, а бажання бути разом весь час тільки зміцнювалось. Тож ми почали думати, як це змінити. Цікавилися, чому немає свічок у дереві, а пошук у Google показав, що таких справді немає. Свічок в дереві не існувало як категорії взагалі, тому над розумінням того, як їх створити, засновники бренду працювали самостійно. А через місяць розробок та тестувань бренд з’явився на маркеті «Всі.Свої». Тоді перша виготовлена партія розлетілась за два дні.

ТРИ СЛОВА ПРО БРЕНД WOOD MOOD

Естетичність, натуральність, вишуканість.

ПРО ПЕРШИЙ ВИРІБ

Це була свічка, яку ми тестували багато-багато разів, щоб знайти найкращий аромат та пропорцію ефірної олії. Вона й досі зберігається в нашій майстерні.

ПРО ПРОЦЕС ВИРОБНИЦТВА

Для виробництва команда WOOD MOOD бере тільки краще: натуральний бджолиний віск із фітонцидними властивостями у місцевих бджолярів та перевірену натуральну ефірну олію із США для чарівної атмосфери. Це той продукт, який створюють на совість. Сьогодні засновники самостійно імпортують ефірні олії та, наприклад, змішують олію-віск теж за власною рецептурою, щоб створені свічки дійсно відповідали власним же високим вимогам. WOOD MOOD –  це про сталий підхід на усіх етапах створення – від виробництва до пакування plastic free.

ЧОРНИЙ ПЕРЕЦЬ, ІМБИР ТА М’ЯТА

Мабуть, чорний перець та імбир. Вони надзвичайно цікаві як поодинці, так і разом. Одна з наших основних ідей – це допомагати створювати атмосферу, проте не «заглушати» її. Саме тому у виборі ефірних олій ми зробили акцент на деревних ароматах, а квіткові та цитрусові ми зовсім не використовуємо. Також м’ятний аромат у колекції Volcano є дуже незвичним для свічок.

ПРО СВІЧКИ ВДОМА ТА НАЙУЛЮБЛЕНІШІ АРОМАТИ

Кількість важко порахувати, вони, здається, вже усюди. Найулюбленіші – Volcano. Ми їх вважаємо «чорними» перлинами нашої колекції, це дуже працемісткий, проте настільки ж дивовижний виріб.

ДЛЯ ЧОГО СВІЧКА WOOD MOOD У ДОМІ?

Насамперед для декору. Вони такі красиві, що частина наших клієнтів навіть не думає їх запалювати, а бере композиції лише для того, щоб прикрасити простір. По-друге – для атмосфери. Це саме той шматочок Природи, що так потрібен містянам. А ще – запалені свічки WOOD MOOD сповнюють вечори теплом, затишком та романтикою.

ЯК ОБРАТИ СВІЧКУ ЗІ «СВОЇМ» АРОМАТОМ?

В нас є наш «фірмовий» аромат більшості свічок – це додавання до фермерського бджолиного воску ефірної олії кедрового дерева. Завдяки цьому свічка під час горіння дуже благородно пахне медом та деревом. Яскравою та незвичною комбінацією є наша Volcano – поєднання чорної обпаленої свічки та вибухової ефірної олії м’яти.

«НЕМАЄ ДВОХ ОДНАКОВИХ СВІЧОК»

Ми виокремлюємо дві лінійки з ексклюзивного асортименту – Volcano та Ubud. Ubud – це лінійка свічок із деревини, малюнок якої склала сама Природа. Там не може бути двох однакових, кожна – неповторна. А ще вони дуже вишукані та приємні на дотик. Volcano, як згадували вище, це чорна лінійка свічок з деревини, обпаленою вогнем, очищеною та завощеною. Вони схожі на справжні вулкани із лавою всередині. А ще 100% вражають кожного, хто бере їх в руки. А взагалі, кожна свічка є ексклюзивною, адже немає двох однакових. Ще – це перші свічки у світі, які можна перезаряджати, просто вставивши спеціальний картридж. І давати їм друге чи третє життя.

ПРО ПАРФУМЕРНУ ЛІНІЙКУ

Ми працюємо над цим її створенням. Обравши для себе максимально екологічний шлях, ми себе ж обмежили у деякому сенсі. Але віримо, що воно того варте.

ХТО КУПУЄ СВІЧКИ WOOD MOOD?

Ми щиро вважаємо, що у нас найкращі клієнти у світі. Вони дуже різні, з різних регіонів та країн, проте дуже приємні в спілкуванні та просто класні. Що їх об’єднує? Передусім, вони вміють цінувати красу. По-друге, їм приємно робити подарунки собі та іншим. Також є багато людей, які турбуються про екологічність речей, що їх оточують і дуже уважно ставляться до покупок.

ПРО КОНКУРЕНЦІЮ В УКРАЇНІ

Ми відчуваємо бажання нас скопіювати. У WOOD MOOD унікальний продукт, на межі свічок та предметів декору, який ми самостійно розробили та втілили. Інколи сумно, що в Україні сьогодні немає поваги до авторських ідей і не у всіх є бажання зробити щось своє замість копіювання, проте ми щасливі розвивати саме свою творчість. І після нас однозначно бачимо хвилю відродження використання бджолиного воску. Це дивовижний природний матеріал, тому так круто започаткувати нову моду на нього.

ДЕ МОЖНА ПРИДБАТИ СВІЧКИ З ТРІСКОМ КАМІНА

У наших партнерів, адже у нас вже достатньо широка сітка. Якщо називати конкретні адреси, то Києві – це магазин «Всі.Свої» на Хрещатику, 34, у Луцьку – lyba на Огієнка, 2а.

mywoodmood.com

INSTAGRAM: mywoodmood
FACEBOOK: WOOD MOOD

Вибір редакції

[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”8553, 8471, 8379″ offset=””]

Топ-3 публікації

[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”9170, 8877, 5966″ offset=””]
ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
ann haustova
cy9n591глв1111111
T95_TAYLOR_K201320-006_MAIN-MODELS_01-RGBо
завантаженнят
1_
32 (1)
pedicure
PYJAMAZZZ240511111111головна
HUKH_12
6111111вжмв