Символ року в українському дизайні. Де знайти свого коника?

Головна: GUNIA Project

Символи супроводжують нас скрізь. Йдеться не про магію чи замовляння, а про сенси, які ми самі вкладаємо в ці маленькі атрибути. Коні в українській культурі завжди мали особливе місце – від яворівських іграшок до орнаментів, що передавалися з покоління в покоління. Тепер ця традиція виходить у сучасний дизайн. 2026-й – рік Вогняного Коня, тож бренди інтерпретують символ свободи, витривалості й внутрішньої сили у прикрасах, одязі, декорі. Без містики та пафосних формулювань – лише форма, зміст і хороший дизайн.

BISU

Співпраця BISU з After Lucy – чудовий приклад того, як традиційна народна іграшка може вписатися в сьогоднішній міський стиль. Коник BISU x After Lucy – сучасний апґрейд яворівської іграшки. Можна чіпляти на сумку, рюкзак, чохол. До нього можна придбати підвіску із натурального каміння, яка ста-не чудовим красивим доповненням в пару конику. Власне, ви можете чіпляти його до будь-яких речей, це справа фантазії.

завантаження (13)
Сhego

У засновниці бренду з дитинства є одна велика слабкість – коні. І ця пристрасть елегантно трансформувалася у маленькі святкові талісмани, що хочеться дарувати й колекціонувати. У колекції Make a Wish – лімітовані коники-свічки у червоному та блакитному кольорах. А для тих, хто хоче зберегти символ удачі ближче до серця, бренд створив мінімалістичні підвіски у срібному та золотому кольорах.

Gunia Project

Gunia робить те, що вміє найкраще: переосмислює українські коди так, що хочеться носити й використовувати їх щодня. У колекції «Коник» бренд зібрав цілий всесвіт святкового настрою: прикраси, кераміка, м’які іграшки, кашемірові рукавички з символікою, підвіски, свічники, цукорниці, чашки. Список можна продовжувати довго – краще одразу перейти на сайт. Зависнете, як і ми.

TSVITE TEREN

У бренда TSVITE TEREN мотив коника проходить крізь різні формати – від ювелірної прикраси до святкового декору. У колекції Liuli – підвіс у металевому обрамленні та коник-гойдалка на шнурку. А в Drimota цей образ стає частиною новорічного ритуалу: молочена підвіска на ялинку у формі тієї ж гойдалки. Стриманий дизайн, знайома форма й символічний сенс – коли маленькі деталі створюють великий настрій.

Levan Home

Levan Home говорить мовою текстилю – про дім, що зберігає історії. У колекції «ЗÓРЯНКА» коник з’являється на скатертині з делікатною вишивкою: святковий стіл одразу виглядає по-українськи урочистим і теплим. А в комплекті постільної білизни «СОН» оживає символіка сновидінь – глибоко вкорінена в нашій культурі. Новинкою бренду є трикотажний плед «Я піду в далекі зорі», дизайн якого зосереджений на провідній тематиці бренду – зорях. Центральна окраса пледа – казковий кінь. Тут кожен візерунок закодовує зміст: від побажання захисту до віри у добрі знаки. Levan Home – про затишок, що «переслідує» вас і в реальному житті, і у снах.

SYNONYMS CLOTHES

Якщо хочеться чогось свіжого й цікавого – варто придивитися до цього бренду. Напередодні Нового року SYNONYMS CLOTHES представили стеганий жилет із аплікацією «Чарівний коник». У ній є та сама наївність, яка зворушує: ніби в дитинстві ти вже бачив цього коника на улюбленій речі й тепер хочеш повернути цю теплу емоцію у доросле життя. Бренд пояснює символіку просто й щиро: «Коники, які стануть вашими оберегами».

Аnimalism

Благодійний бренд Animalism by UAnimals серед новинок представляє Коника Смайлика – м’яку іграшку, створену за образом реального коня, якого вдалося врятувати: на початку повномасштабного вторгнення Смайлик зламав ногу та довго боровся за життя. Завдяки своїй рятівниці Наталці й команді UAnimals він одужав і сьогодні живе у притулку «Вуглик», своє найкраще життя. Ще одна позиція – брелок «Коник з Хортиці», виготовлений зі 100% переробленого пластику, частину якого зібрали під час Всеукраїнського Маршу прибирання UAnimals на Хортиці. Кожен брелок унікальний: чорний коник із різнокольоровими вкрапленнями, червона зірка з жовто-білими акцентами та червоний паракорд. Доповнюють колекцію й шкарпетки, створені для затишної зими та веселих свят. Поки вони гріють вас – ви грієте чиєсь життя.

After Lucy

У After Lucy символ року прочитали по-своєму – через форму, матеріал і відчуття. Бренд представив підвіс у вигляді рудого, як вогонь і земля, коника. Його створили як символ Вогняного Коня: про сміливість, тепло й рух уперед. Ручна робота з глини, проста форма, жодної ідеальності – лише справжність і тактильність. Підвіс також доступний у чорному та білому кольорах.

LITKOVSKA

У LITKOVSKA символ року набуває делікатної, майже оберегової форми. В асортименті бренду – легка шовкова хустка Spirit з авторською вишивкою та витонченим орнаментом, підвіски із золотим покриттям і керамічним елементом, а також прикраси з шкіряним хвостиком, натхненні його силою й свободою. Ці атрибути, створені до прийдешнього року Коня, переосмислюють давній слов’янський символ захисту, стійкості та здатності формувати власне майбутнє.

YAKUSH

Бренд YAKUSH має свої дещо більш незвичні атрибути із символікою коня, втілені у зимовій лімітованій капсулі. Це мініскульптури на функціональній основі, створені з гутного переробленого скла, яке зберігає всередині легкі бульбашки, потоки кольору, рух. Стопер для вина виконаний із глянцевого червоного фарфору у формі голови коня – сильної, виразної, скульптурної. Предмет, який хочеться тримати на виду, а не ховати у шухляді. Капсулу також доповнює лімітована свічка з насиченого червоного фарфору — кольору зимового жару.

Serve it

Новорічна колекція «Грайкінь» поєднала в собі особливі речі, які стануть частиною розваги – чи то сервірування столу, чи то ранкова чашка тієї самої кави або доповнення вашого образу прикрасою.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
PR-підсумки року колаж
photo_2025-11-07_11-17-
Ірина Адоніна(1)111
photo_2025-12-18_15-10-4
2ae1527b347c58651250a4fe142cb885111
Poelle x the COAT 1 (1)
IMG_3945
500c60b9acdd7a8347111
завантаження (9
завантаження (4)