Інтуїція, афродизіак і бунтарство: знайомство з брендом LEÍA зсередини разом із CEO Іриною Теребовою

LEÍA – український бренд доглядової косметики для волосся, який не боїться провокувати та дивувати. Бунтарський дух і свобода вираження – ці якості відгукуються тисячам дівчат. Однак так було не завжди. Ми поспілкувалися з CEO LEÍA Іриною Теребовою у символічний день – річницю ребрендингу, що стало чудовою нагодою підсумувати шлях бренду за останній рік.

У цьому інтерв’ю Ірина розповідає, як почуття, інтуїція та внутрішні трансформації стали основою зміни не лише зовнішнього вигляду бренду, а і його внутрішньої філософії. Вона поділилася своїми думками про роль емоцій у догляді за волоссям та секрети створення інноваційних продуктів з афродизіаком. Крім того, Ірина розкрила, як її власний характер впливає на розвиток бренду та адаптацію до змін у б’юті-індустрії.

Ірина Теребова, СЕО LEÍA
Ірина Теребова, СЕО LEÍA
Ірино, LEÍA – це бренд із характером, що перевертає уявлення про догляд за волоссям. З чого почалася ця історія?

Нова історія бренду LEÍA розпочалася з того, що все змінилося. І зараз я маю на увазі не лише те, що всі ми живемо та працюємо у час повномасштабної війни, а й те, що моє внутрішнє чуття підказувало, що незабаром все буде інакше. Зокрема, стали відчутними зміни в тому, як жінки почали проявляти себе в суспільстві: це і про благодійність, і про керівні посади, і про потужні проєкти. Відтак, жінки стали більш сміливими, впевненими та успішними, з новими цінностями та світоглядом. І ми у бренді тонко відчули й зрозуміли, які якості зараз виходять на перше місце у жінок, що й стало основою для формування нового бачення LEÍA. Насправді навіть у такій звичній процедурі, як миття голови, можна розкрити особисту історію кожної жінки: від тієї, яка ховає сльози, коли миється в душі, до тієї, яка збирається підкорювати нові вершини (і серця), намастившись нашими засобами. Продукція LEÍA допомагає кожній жінці вивільнити власні емоції: як ніжні, так і бунтарські.

Кожен культовий бренд має свою історію революції в догляді. Які новітні рішення створює LEÍA у світі догляду за волоссям?

Як маркетолог я точно розуміла, що нам потрібно створити власний продукт і поєднати його з важливою історією, яка відгукнеться. Однак зараз недостатньо створити будь-що без, як я називаю, magic ingredient. Тому ми почали генерувати й випробовувати різні ідеї, які додали б LEÍA унікальності. До речі, однією з таких була ідея використання коноплі у засобах. Однак нам було важливо, аби кожен елемент засобів відповідав нашим цінностям. І ця ідея в результаті не відгукнулася та залишилася позаду.

Пошук елементів продовжився, і ключовим моментом став мій внутрішній стан. У той період я перебувала у романтичному настрої, була закохана й наповнена, і саме ці відчуття наштовхнули мене на думку – афродизіак. А чому б і ні? Ця ідея сподобалася всім, тому ми почали комплексно її розвивати, продумувати подальший концепт, дизайн, історію тощо. І фінальний результат вийшов ще кращим, ніж ми очікували!

Афродизіак у доглядових продуктах – це сміливий хід. Як виникла ця ідея та як вона змінює рутину догляду?

Кожна дівчина має внутрішню сексуальність, однак як її розкривати – це вже індивідуальне питання. Наші технологи отримали завдання – створити продукцію з афродизіаком так, аби клієнтки LEÍA були задоволені косметичним ефектом, а також почувалися наповненими в емоційному плані. Ми почали готувати аудиторію до цієї новинки заздалегідь, коли ще навіть не мали готової продукції. У день старту продажів ми вже мали коло клієнток з waiting list, які першими хотіли спробувати засоби з афродизіаком. І фідбек був чудовий! Навіть ті, хто ставився до цього з певним скептицизмом, змінили свою думку та після придбання одного засобу були готові купувати цілий набір. Сила аромату та ефективність компонента справді зіграла свою роль у питанні продажів.

Афродизіак у засобах LEÍA сприяє покращенню стану волосся, живить та украплює кінчики та нормалізує роботу пор на шкірі голови. У наших засобах ми використовуємо ефірні олії жасмину та кедра, а вони є одними з найпотужніших природних афродизіаків. Жасмин глибоко зволожує волосся, має антиоксидантні властивості, що сприяють захисту від впливу навколишнього середовища, живить та наповнює шкіру голови. А кедр балансує роботу сальних салоз, має антисептичні властивості, зміцнює волосяні фолікули та надає природного блиску та сяйва.

Наші засоби з афродизіаком мають розкішний унікальний нішевий аромат, який ми створюємо з сировини, привезеної з Франції. Затестувавши наш шампунь чи будь-який інший продукт з афродизіаком, можна не використовувати парфуми, тому що засоби не лише ароматні, а й стійкі. Ми проводили дослідження серед клієнтів, і найчастіше чули у відповідь, що аромат сприймається як парфум luxury-сегменту, а ефект від засобів порівнюють із салонним доглядом. Крім цього, ефірні олії кедра і жасмину стимулюють вироблення серотоніну, покращують настрій, знижують стрес і створюють відчуття внутрішньої гармонії.

Якщо уявити бренд як людину, який у неї характер?

Разом з командою ми уявляли портрет клієнтки LEÍA і дійшли до висновку, що вона – це жінка Yves Saint Laurent, яка вирізняється індивідуальним стилем, балансуючи між провокацією і класикою. І це знову ж переплелося з нашою бунтарською філософією. Я розуміла, що внутрішній бунт властивий кожній людині щоденно. Крім цього, ось цей бунтарський вайб асоціюється з чесністю, тому LEÍA – це про чесність і відвертість, вона не бреше ні собі, ні іншим.

Які головні принципи ви закладаєте у виробництво та створення формул продукції LEÍA?

З ребрендингом підхід до виробництва LEÍA теж змінився. Зізнаюся, що до роботи в бренді я не користувалася доглядовою косметикою українського виробництва. Я обирала імениті бренди, наприклад, Davines, Oribe, KEVIN MURPHY тощо. Тому у LEÍA я хотіла поєднати якість преміум-брендів зі світовим ім’ям та унікальний аромат з історією, аби змінити і власне сприйняття українських брендів, і задовольнити потреби клієнток. Звісно, технологи отримали непросте завдання (сміється). Проте місяць тестувань і генерування нових ідей привів нас до того, що фінальний продукт вийшов дуже якісним – з використанням натуральних складників, мінімізацією силіконів, неповторним ароматом. LEÍA – це продукція українського виробництва з командою кваліфікованих українських технологів, яка відповідає всім міжнародним стандартам і не поступається якістю світовим брендам. У виробництві ми застосовуємо досвід як закордонних колег, так і власний. Сировина для продукції – теж українська, лише кілька компонентів, як-от екстракт олії кедрового дерева, ми імпортуємо, зокрема для афродизіаку. Ми прагнули створити для клієнток засоби світового рівня, проте з українськими цінами. Фідбек дівчат доводить – нам вдалося.

Як бренд адаптується до змін у beauty-індустрії та які тренди ви бачите ключовими в догляді за волоссям у 2025 році?

Звісно, ми з командою відстежуємо тенденції у сфері краси й регулярно відвідуємо професійні виставки, до прикладу, у Болоньї (Італія). Однак я вважаю, що якщо цінності бренду актуальні поза часом, то незалежно від трендів він завжди знаходитиме відгук у своєї аудиторії. Філософія LEÍA вибудувана саме за такими принципами, адже ми добре знаємо, що незалежно від трендів, кожна дівчинка передусім хоче мати розкішний вигляд з доглянутим волоссям без зайвих зусиль і не виходячи з дому. Ми рухаємося в ногу з часом, обмінюємось досвідом з колегами по цеху, але передусім ми керуємося серцем і внутрішнім чуттям, чи потрібно щось оновлювати та змінювати.

Який засіб став безумовним фаворитом клієнток і чому?

Лінійка засобів Magnetisme стала беззаперечною фавориткою завдяки своїй універсальності. І головним бестселером цієї лінійки став шампунь Magnetisme. Але я бачу тенденцію серед покупців, що вони після першого знайомства з брендом, далі купують тільки сети.

А які засоби є вашими улюбленими?

Я користуюся багатьма засобами нашого бренду, крім маски. І завжди отримую компліменти стосовно свого волосся, подруги інколи жартують, що на фото я використовую спеціальний фільтр для додаткового сяйва, проте це не так (сміється). Тому мені приємно власним прикладом демонструвати ефективність наших засобів, коли ти відповідаєш за бренд своїм обличчям – рівень відповідальності зовсім інший. І це вкотре про чесність та справжність нашого бренду.

Як ви почуваєтеся у статусі керівниці у beauty-бізнесі? Наскільки філософія LEÍA відображає ваш власний світогляд?

Відверто кажучи, я доволі жорстка та прямолінійна керівниця. Однак ці риси допомагають досконало виконувати свою роботу, а мої підлеглі дякують за цю чесність. Я дуже вимоглива до себе та до інших, однак через це ще ніхто не звільнився, значить я все роблю правильно (сміється).

А що стосується того, чи відбивається мій характер на бренді – то однозначно, так! І не лише мій. Кожен член нашої команди – особистість, і це також складає єдиний багатогранний пазл бренду. Кожен має змогу розкрити більше свої особливі навички і при цьому вдосконалити бренд.

Ірина Теребова, CEO LEÍA
Ірина Теребова, CEO LEÍA
Чи звертаються до бренду чоловіки?

Так, серед наших покупців також є чоловіки, однак частіше це той випадок, коли вони купують нашу продукцію на подарунок для своїх коханих. А потім, як виявляється, користуються нею також (сміється). Тому продукція бренду – ще й унісекс, і наразі ми не плануємо запускати окрему лінійку для чоловічого догляду.

Чи плануєте розширювати лінійку продукції? Що очікувати від бренду надалі?

Наразі ми плануємо запуск кількох нових продуктів – гелів для душу та лосьйону для тіла. А що далі – притримаємо інтригу.

І взагалі закликаю всіх підтримувати українське виробництво, не боятися купувати українську косметику, просувати українські товари, тому що вони справді дуже класні та якісні!

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
піжама чи сукня колаж
подарунок під ялинку колаж
出门运动带上MINI(LITE) 拷贝
IMG_5991
ABRACADABRA-1111
AWESKIN5388
2d28ae89a5abca45c84d111
Edited in Tezza with: Fresh
2059a69bae359bfe081bc3673780e30d11