Після невеликої паузи бренд MASHSH повертається з довгоочікуваним дропом, перосмисленою концепцією та абсолютно новими айдентикою й сайтом.
Із дому на вулицю – так звучить ключовий меседж бренду, що визначає підхід до створення одягу. Колекції бренду натхненні традиційними українськими силуетами та техніками, переосмисленими та інтегрованими у ритм сучасної жінки. Українськість глибоко вкорінена у сенси бренду та є важливою частиною його позиціювання.
Перший дроп оновленого MASHSH вийшов збалансованим і мінімалістичним із використанням натуральних тканин. До нього увійшли всіма улюблені піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком, у який закладено глибинні сенси:
«Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку. Наші стьобані халати – м’які й теплі, наче ковдра, – нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання «керсетки», а елементи стьожки – це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву «Зірки матері» й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі. Вкутуючись у такий халат, ви повертаєтесь до себе любої, й це відчуття йде зсередини», – коментує Маша Єфросиніна, співзасновниця MASHSH.
Халат є безумовним фаворитом команди MASHSH, адже він дає великий простір для фантазії та експериментів. Шанувальниці багатошаровості неодмінно оцінять цю річ за її мультифункціональність і практичність, а заразом і перевірять принцип «із дому на вулицю» в дії.
Любов до жінок, таких різних та однаково прекрасних, лежить в основі філософії MASHSH. Це не лише визнання унікальності кожної жінки, але й прагнення втілити цю красу у виробах, які підкреслять індивідуальність кожної особистості.
Попереду в MASHSH чимало планів, нових дропів та амбіційних проєктів. Зокрема, команда прагне вивести бренд на новий рівень, а у майбутньому – створити унікальний мікросвіт MASHSH, де будуть представлені товари для дому та інші продукти, що відображатимуть естетику та філософію бренду. Але про це трохи згодом.
Тим часом слідкувати за весняним оновленням бренду можна в Instagram та на оновленому сайті, де вже анонсована колекція.
З любов’ю, MASHSH – доречно кожної миті.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Квітнемо тут і зараз: благодійна колекція бренду cultoni
The Secret Garden: бренд O.TAJE презентує перший дроп сезону SS’24
Відтінки класики: Fashionista презентує нову колекцію Pre-Spring’24