Косметичний догляд, як обійми: історія бренду та нової лінійки засобів Femier з уст засновниці Юлії Кононенко

Як створити косметику, яка захоплює не лише ефективністю, а й філософією? Відповідь знає Юлія Кононенко – засновниця молодого українського косметичного бренду Femier. Її бренд ставить за мету не просто доглядати за шкірою, а виховувати нове ставлення до себе, сформувавши навколо себе спільноту self love. У Femier переконані, що догляд за собою – це не лише процес, це стиль життя, в якому пріоритет завжди направлений всередину.

Розвиток Femier не стоїть на місці і нещодавно бренд презентував новинки – лінійку доглядових засобів для волосся. Аби відчути глибше концепцію бренду, дізнатися більше про тонкощі виробництва, розробку нової лінійки та інші секрети, що виділяють Femier з-поміж інших, читайте інтерв’ю з власницею Femier – Юлією Кононенко.

Протягом останніх років на українському ринку з’являється все більше нових косметичних брендів. Виділіть головні якості, які вирізняють Femier серед інших. Поділіться, чи не було остраху починати власну справу? Як знайшли свою аудиторію?

Femier вирізняється унікальним тріо: висока якість, незабутня естетика й глибока ідеологія self-love. Ми створюємо косметику, яка не просто доглядає за шкірою чи волоссям, а й надихає жінок любити себе по-справжньому: а це не тільки прийняти ванну з піною, це насамперед поставити себе в пріоритет, навіть враховуючи всю ту кількість ролей, яку жінка несе щоденно. Створення бренду викликало радше не острах, а шалене хвилювання та передчуття, що попереду багато незабутніх пригод. Нам дуже хотілось підтримувати, надихати жінок, допомагати їм любити себе. І нашу аудиторію знайшли завдяки чесному підходу до комунікації: ми слухаємо і головне – чуємо жінок, проживаємо їхні запити та робимо все можливе (інколи навіть неможливе!), аби зробити їхнє життя приємнішим.

Ви називаєте себе «амбасадорами self-love». Звідки виникла ця концепція і як вона впливає на розробку ваших продуктів та взаємодію з клієнтами?

Ідея self-love стала основою Femier, бо ми віримо, що догляд за собою – це не просто рутина, а спосіб відчувати особливий ритуал любові до себе. Ця концепція впливає на кожен етап нашої роботи: від вибору найкращих інгредієнтів до створення естетичних паковань, які дарують задоволення і не створюють візуального шуму. Ми впевнені у ефективності нашої продукції на всі 100%, а фантастичний результат – найкращий спосіб показати нашу філософію у дії, не тільки на словах.

Юлія Кононенко
Які категорії засобів наразі представлені у вашому асортименті, і які з них є найбільш популярними серед авдиторії?

Наразі ми маємо повноцінні лінійки догляду за тілом та обличчям, а нещодавно випустили у світ найочікуванішу лінійку для волосся: шампунь та маску, які, ми переконані, розділять догляд багатьох дівчат на ДО та ПІСЛЯ.

Як ви забезпечуєте високі стандарти якості та ефективності ваших продуктів?

Ми співпрацюємо з провідними виробниками та лабораторіями, такими як ÉLAN KIMYA (Туреччина), які використовують найсучасніші технології. Кожен продукт проходить багатоетапне тестування: від розробки формул до перевірки безпечності й ефективності. Ми також ретельно обираємо інгредієнти, зосереджуючись на натуральних і високотехнологічних компонентах. Як результат – уся наша продукція сертифікована і продається також в Туреччині. Як відомо, ця країна вирізняється особливо суворими й високими вимогами до косметичних засобів, але ми пройшли це випробування й насправді раді цьому, адже ще раз переконались, що наш продукт безпечний та ефективний.

Ваш бренд також цінують за стильний дизайн і паковання. Яку роль у розвитку бренду відіграють візуальні рішення?

Дизайн є невід’ємною частиною нашої ідентичності. Ми хочемо, щоб кожен продукт Femier був не лише функціональним, а й естетичним. Стильне паковання перетворює процес догляду на особливий ритуал, підкреслюючи цінність моменту для себе. Також наш дизайн має бути привабливим, щоб спонукати ставити себе в пріоритет та провести час наодинці, доглядаючи за тілом.

Як довго і якими етапами відбувається розробка нових засобів Femier?

Розробка нових продуктів – це тривалий і багатоетапний процес, що займає від 6 до 12 місяців. Він включає аналіз ринку та потреб жінок, створення формул, лабораторні випробування, тестування продуктів у реальних умовах і розробку дизайну паковання. Тут сотні етапів, які залишаються «за кадром», але яким ми приділяємо максимум ресурсів, адже результат – понад усе. У наших формулах дієвим є абсолютно кожний компонент.

Що спонукало вас розширити асортимент та створити лінійку засобів для волосся?

Ми розуміли, що наші клієнти шукають якісні рішення для догляду за волоссям, які відповідатимуть їхнім високим стандартам, до яких вони прийшли здебільшого через наш бренд 🙂 Це стало для нас мотивацією розширити асортимент. Ми прагнули створити лінійку, яка б поєднувала ефективність, інновації та задоволення від використання.

У соцмережах ви ділилися тим, що засоби з нової лінійки розроблені на виробництві ÉLAN KIMYA. Поясніть пересічним читачам, що це за виробник і чому ви обрали саме цю компанію?

ÉLAN KIMYA – це міжнародна компанія, яка спеціалізується на інноваційних розробках у галузі косметики. Вони використовують передові технології та високоякісні інгредієнти, що гарантує безпечність і ефективність продуктів. Ми обрали ÉLAN KIMYA, бо  їхні технологи особливо кваліфіковані і мають великий стаж роботи у саме в Туреччині, де пильно відстежується кожний компонент. Тож ця компанія абсолютно поділяє наші цінності – прагнення до досконалості та відповідальний підхід до виробництва. Тому саме їм ми змогли довірити результат.

Скільки засобів для волосся охоплює нова лінійка? Які ключові інгредієнти та технології використані в засобах, і чим вони відрізняються від інших продуктів на ринку?

Нова лінійка включає два засоби: професійні шампунь та маску з салонним ефектом. Ці продукти забезпечують комплексний догляд і відповідають потребам різних типів волосся.

Серед ключових інгредієнтів – комплекс амінокислот PRODEW 500, протеїни шовку, сої та пшениці, гідролізований кератин, натуральні олії (кокоса та ши). Наші формули містять усе для зволоження і відновлення волосся. Ми використовуємо технології, що дозволяють отримати салонний ефект просто вдома, і цей ефект буде накопичуватись з кожним використанням. Та, на відміну від деяких салонних процедур, наші новинки не створюватимуть лише ілюзію шовковистого блискучого волосся, а працюватимуть із волосиною на всіх рівнях, живлячи та зволожуючи її зсередини. Також ми направили сили, щоб з допомогою засобів зберігати баланс шкіри голови та захищати волосся від пошкоджень, що особливо важливо в умовах сучасного стресу та екологічних коливань.

Для яких типів волосся та потреб призначені нові продукти? Кому ви порадите їх спробувати в першу чергу?

Продукти нової лінійки підходять для всіх типів волосся, але особливо їх оцінять ті, хто має пошкоджене, сухе чи фарбоване волосся. Ми рекомендуємо їх для відновлення, живлення та збереження природної краси волосся. Це ідеальний вибір для тих, хто хоче отримати професійний догляд у домашніх умовах.

Instagram: femier.ua

Сайт: femier.com.ua

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

«Щасливі, що першими відкрили Волині низку українських брендів та задали планку регіону» – співзасновники крамниці «Ясочка» Дарина Андріанова та Володимир Іванів

«У бренді я є основним носієм нашої ДНК, тому створюю власне той одяг і той вайб, який сама люблю, як ніхто», – співзасновниця CICI COCO Діана Червінська

«Коли почала бачити наші сумки на вулицях, зрозуміла, що це – успіх». Розмова з засновницею брендів сумок AMICA і JUNA Аріне Багдасарян

«Love&Loss – це частина лайфстайлу». Інтерв’ю з засновницею бренду Анною Войтенко

«Мета Flânerie – відтворити ці моменти радості за допомогою деталізованої рутини краси»: все про ексклюзивну дистрибуцію в інтерв’ю з Капітановою Оксаною

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
3718f4799cc111
The Sound of Love_з виконавцями_пост
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
e8e93244416b869a92a89de111
22
8
CleanBeauty_Shot3_008611111
photo_2025-01-16_14-29-16
DP-Dermaceuticals_41111
IMG_2192 (2)