Mesonia: між естетикою та стратегією. Інтерв’ю із CEO бренду – Софією Дуйко

Для Софії Дуйко, CEO косметичного бренду Mesonia, краса – не просто бізнес. Це щоденний спосіб підтримувати жінок, допомагати їм відчувати себе впевненими та вродливими. Продукцію Mesonia замовляють українки та закордонні клієнтки, адже за кожним засобом стоїть якість і філософія турботи. Цей шлях – не лише про косметику, а про місію, якою Софія живе щодня. Про тривалі розробки продукції, досягнення люксової якості, взаємодію з клієнтками, побудову бізнесу на роки, «нішу з душею» та інші особливості Mesonia – далі в інтерв’ю.

Не кожен бренд може похизуватися такою тривалою і ґрунтовною роботою перед запуском, як Mesonia. Чи багато змін вам довелося впровадити протягом шести років підготовки?

Звичайно, шість років – це досить тривалий період розробок: від самої ідеї до фіналізації ескізів нашої останньої упаковки, на яку також пішло чимало часу. Все починалося з формування асортименту – його кількості, інгредієнтів, категорій: чоловічої, жіночої, дитячої лінійок. Ми присвятили багато уваги вибору активів, які закуповуємо у найкращих виробників світу. Наша команда особисто перевіряла їх ефективність, адже ми не тестуємо продукцію на тваринах. Відтак, в асортименті – лише ефективні продукти, які добре поєднуються між собою, працюють системно і підходять до різних типів шкіри. До складу наших засобів входять високоякісні інгредієнти: омега-комплекс, ретиноїди, колаген, різноманітні амінокислоти, вітамінні комплекси, аромамасла, тощо. Все – максимально натуральне і дуже високої якості.

Окрему увагу ми приділили ароматам. Вони – ключовий емоційний тригер нашої косметики. Ми вклалися у витончені, якісні, дорогі композиції, які викликають справжні емоції у жінок, чоловіків і навіть дітей, повертаючи їх до нашої продукції знову і знову.

Як змінився ваш погляд на «якість» з моменту старту розробок до сьогодні?

На початку ми думали, що можна дещо зекономити на окремих етапах виробництва. Але з часом зрозуміли: якщо хочемо створити справді ефективний продукт, здатний завойовувати ринок не лише України, а й світу – потрібно бути конкурентними на найвищому рівні.

Ми шукали найкращі активи. Частина з них є в Україні, але більшість – амінокислоти, пептиди, колаген – ми закуповуємо у Швейцарії, США, Великобританії, Німеччині. І коли почали тестувати продукти, переконалися: дорогі активи дійсно ефективніші, краще засвоюються шкірою і дають відчутний результат.

Масмаркет, на жаль, не здатен забезпечити ту ефективність, яка вказана на упаковці. Так, там можуть бути ті самі компоненти – колаген, пептиди – але зовсім іншої якості, молекулярної структури та засвоюваності. Дешевий продукт іноді працює як плацебо. Але інгредієнти світового рівня справді працюють – і це наша мета.

Ви порівнювали запуск бренду з народженням шостої дитини. Що спільного між побудовою бізнесу і материнством? Чи не було у вас внутрішнього конфлікту «мами» і «СЕО», і як ви його розв’язуєте?

На превелике щастя, для мене бізнес – це як ще одна дитина. У нас п’ятеро дітей: старший син мого чоловіка і четверо, народжені разом. А бізнес – це шоста. І я щаслива, що чоловік підтримує мене в усьому. Ми разом розвиваємо Mesonia, а також ще одну нашу компанію з виробництва вітамінів.

Це справді сімейна справа, яку ми хочемо передати нашим дітям. Mesonia – це бренд на покоління. Ми вкладаємо в нього все, щоб він жив довго, розвивався і став відомим у всьому світі. Це – і філософія, і економіка, і, певною мірою, політика. Для нас важливо, щоб український бренд став гордістю і для нашої родини, і для країни. Тому це велика справа.

Mesonia – це сімейний бізнес. Чи могли б ви побудувати цей бренд з кимось іншим, не з рідними? І в чому найбільша сила такої моделі?

Ще з дитинства я була залучена до сімейного бізнесу. Мій дідусь – академік технічних наук, мав власне виробництво нестандартного обладнання. Він був «технарем» з великої літери – винаходив, створював, мріяв змінювати світ. І я виросла з цим прикладом.

У мене технічна освіта, я вибрала цей напрям саме через дідуся. З раннього віку я була на заводах і виробництвах. І так сталося, що з чоловіком ми також створили власну справу.

У мене був досвід роботи в міжнародній компанії у сфері клінічних досліджень, я керувала відділом логістики. Але саме сімейний бізнес – це те, що мені близьке. Тут ти викладаєшся на максимум, бо хочеш передати справу дітям. А це означає – має бути найвища якість. Так, щоб бренд зацікавив світового покупця на довгі роки.

Тому я бачу себе лише в сімейній справі. Вона дає не лише сенс, а й мотивацію віддавати себе повністю.

Один із головних принципів бренду – використовувати високоефективні інгредієнти, як у люксових продуктах. У чому ваша формула: як створити «люкс», але зберегти доступне ціноутворення?

Ми свідомо обрали іншу траєкторію, ніж масмаркет. Закуповуємо активи – колаген, пептиди, омега-комплекси, амінокислоти – у світових виробників, які працюють із брендами Obagi, Medik8, INSTYTUTUM. Так, це дорожче, але саме ці компоненти формують «люкс» якість. Ми не знижуємо собівартість інгредієнтів, натомість оптимізуємо інші процеси: виробляємо в Україні, не витрачаємо на логістику чи імпортні націнки. До того ж наша упаковка – окрема гордість: її якість відзначають і європейські косметологи, і клієнти з-закордону. Тож ми залишаємося в українському люкс-сегменті, створюючи преміум-продукт світового рівня за адекватною ціною. Це – win-win для нашої аудиторії.

Український б’юті-ринок дуже динамічний. Які тренди в косметології вас надихають, а які викликають нерозуміння? Що ви вважаєте відверто маркетинговими продуктами?

Натуральність, індивідуальність, здоровий тон шкіри – ось тренди, які зараз актуальні і близькі нам. А щодо маркетингу у сфері краси – це було завжди. Маркетинг – це частина бізнесу, але питання в його чесності. Дехто додає 1% активу й виносить його на етикетку. У нас – інший підхід: якщо пишемо «колаген», то це не символічна кількість, а 20-30%. Якщо зазначено «гіалуронова кислота» – то в концентрації 80%. Маркетинг має бути щирим і підкріпленим реальним вмістом баночки.

Що для вас важливіше: залишатися «нішею з душею» чи рости масово?

Ми – безумовно ніша. І не лише тому, що глибоко працюємо з інгредієнтами й ароматами, а тому що шість років витратили на розробку, перш ніж вийти на ринок. А після виходу – все одно перебуваємо у стані нових розробок і аналізу ринку. Ми маємо амбіцію стати тією нішею, про яку знатиме світ. Бути брендом made in Ukraine, який асоціюється з якістю, турботою і характером. Масовість – це не ціль, а наслідок довіри й любові клієнток, яких ми дуже цінуємо.

Яку роль у вашому бізнесі мають відгуки аудиторії? Що вам найчастіше кажуть клієнтки в особистих повідомленнях?

Ми дуже прислуховуємося до фідбеку наших клієнток. Особливо на початковому етапі нам було важливо отримувати зворотний зв’язок, аби вдосконалювати продукцію та роботу. Завдяки відгукам аудиторії ми змінювали пакування, вдосконалювали дозатори, текстури. Нас хвалять за аромати й ефективність, але ми особливо цінуємо щирі побажання й коментарі. Для нас це як перший виступ дитини в садочку – ми дуже хочемо почути, яка вона прекрасна розумниця.

Який доглядовий ритуал для вас – не про шкіру, а про психологічне відновлення?

Час для себе – це вже розкіш. Я, як і багато жінок, не завжди встигаю за власним графіком. Але кожна наша баночка – це наче спа з ароматом і текстурою, що тішить. Мої улюблені ритуали, які я сміливо раджу спробувати всім, – кисневі та каолінові маски, кавовий мус, сольові скраби, гелі для душу, лосьйони. Вони дарують момент для себе, який хочеться повторювати знову і знову. Це не просто догляд – це відпочинок для розуму й тіла.

Чи плануєте вихід на закордонний ринок? Яка країна першою відчує ДНК Mesonia за межами України?

Звісно, ми плануємо вихід на міжнародний ринок. У США ми вже офіційно зареєстровані, і надсилаємо посилки як в Америку, так і до Європи. Наші клієнтки там дуже швидко оцінили продукцію – замовляють повторно, рекомендують іншим. І це неймовірно надихає.

Насправді, саме американські та європейські клієнти першими почали активно замовляти наші засоби. А от завоювати довіру українських жінок – складніше. Це стало для мене несподіванкою. Чомусь українська жінка менше довіряє локальному виробнику, і це виклик, з яким ми свідомо працюємо. Але я розумію цю обережність. Саме тому для мене надважливо вибудовувати довірливі стосунки з українською аудиторією.

Зараз ми на фінальному етапі отримання торгової марки у США – це потрібно, щоб представити нашу продукцію в бутику в Нью-Йорку. Перемовини про відкриття вже тривають. Ми бачимо попит, ми бачимо любов до нашої продукції – і це велика мотивація рухатися далі.

Якщо не б’юті – то що?

Тема краси – це сценарій мого життя. Моя місія – краса в усьому: у бізнесі, у душі, у спілкуванні. Це мій шлях – і я його обрала.

Instagram sofiia.duiko

mesonia.official

Сайт mesonia.com

*матеріал підготовлено за підтримки бренду

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Для мами, і для мами в собі: добірка ідей подарунків для двох сердець

«Багатьом здається, що роль харчування переоцінена», – інтерв’ю з лікарем Катериною Толстіковою

Чому бізнес «на довірі» може зруйнувати не лише справу, але й сім’ю? Пояснює адвокатка Наталія Горбаль

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
IMG_5688 2
Копия 1F0B4509111
OOD CELLS0352 (3)
завантаження (10) (3
mono_lac_collection_21111
DSC_8636 copyd
IMG_3445
www.lundlund
б’юті-ґаджети колаж (2)
IMG_5527111