«MORANDI символізує класику крізь призму української елегантності та актуальності трендів», – інтерв’ю з засновнецею бренду Аллою Коваленко

Український бренд дизайнерського одягу MORANDI за три роки існування встиг стати фаворитом тисяч українок та закордонних модниць, які цінують якість та вишуканість. Цього року бренд відкрив двері свого першого шоуруму на Подолі, має амбітні плани на майбутнє, однак є ті постулати, які залишаються незмінними – це якість, комфорт та відповідальність перед своїми клієнтами. Про те, яким був шлях бренду, ми поцікавилися у його ідейної засновниці – Алли Коваленко.

Алло, розвиток і ріст вашого бренду припав на період повномасштабного вторгнення. Розкажіть, чи змінило це вашу стратегію? Чи вдалося зберегти команду? Як налаштували роботу?

Звичайно, початок повномасштабної війни став для нас усіх несподіваним викликом. Ми зрозуміли, що коли життя перевертається з ніг на голову – бізнес також повинен змінюватися. У нас був вибір: зупинитися або рухатися далі, адаптуючись до нових реалій. Ми обрали другий шлях.

Збереження дружнього та талановитого колективу було для мене вкрай важливим. Ми зробили все можливе, щоб забезпечити нашим співробітникам стабільність та безпеку в цей непростий час. Незважаючи на виклики, які принесла війна, ми відновили роботу та продовжили розвивати наш бренд. Ми розширили виробничі потужності, переїхавши у просторіше приміщення, та забезпечили безперебійну роботу, встановивши сонячні панелі. За цей період наша команда зросла більш ніж удвічі, що свідчить про нашу стійкість та віру в майбутнє.

Чому бренд має таку назву? Які сенси у ній закладені?

Італія завжди була законодавцем мод. Ми захоплюємося італійським стилем, який поєднує в собі класику і сучасність. Назва «MORANDI» стала символом нашого прагнення до створення вишуканого та комфортного одягу на всі випадки життя.
«MORANDI» для нас символізує класику крізь призму української елегантності та актуальності трендів. Ми створюємо одяг, який підкреслює природну красу жінки, не перевантажуючи образ зайвими деталями.

Відомо, що у MORANDI велику увагу присвячено якості. Поділіться, як обираєте матеріали? Звідки замовляєте тканину? Як налагодили екологічне виробництво?

Для нас якість – це не просто слово,  це філософія бренду. Ми ретельно відбираємо матеріали для наших колекцій, надаючи перевагу натуральним тканинам: льону, бавовні, шовку, вовні, та іншим. Ці матеріали не лише приємні до тіла, але й екологічно чисті.

Ми співпрацюємо з постачальниками з Італії та Франції, які славляться своїми традиціями виробництва високоякісних тканин. Тому ми впевнені, що наші клієнти отримують одяг найвищої якості.

Щодо екологічного виробництва, ми прагнемо мінімізувати вплив на довкілля. Ми використовуємо сучасні технології, які дозволяють зменшити кількість відходів та споживання енергії.  Ми створюємо тільки лімітовані колекції, зменшуючи вплив на навколишнє середовище.

У такий спосіб ми прагнемо уникнення масового виробництва та перевиробництва, що є однією з головних проблем сучасної модної індустрії. Впевнені, що мода може бути стильною, екологічною та відповідальною.

Алла Коваленко
Алла Коваленко
Ваші колекції часто присвячені жінкам. Тож якою ви бачите клієнтку вашого бренду?

Жінка MORANDI – це втілення сучасної, успішної та екологічно свідомої особистості. Ми створюємо одяг, який не лише підкреслює її стиль, але й відображає наші спільні цінності – любов до природи та бажання зробити світ кращим.

Це свідома жінка, яка цінує не лише естетику, а й відчуття комфорту. Вона обирає одяг з натуральних тканин, бо піклується про себе.

Окрім жіночих речей, у вас також представлені позиції для чоловіків. На вашу думку, який потенціал розвитку лінійок чоловічого одягу наразі у нас? Чи є достатній попит?

Дійсно, зараз більшість чоловіків зосереджені на захисті країни, але життя триває, і ті чоловіки,  які працюють в тилу, хочуть теж одягатися стильно. В шоурум жінки часто приходять зі своїми партнерами, які активно долучаються до вибору одягу та покупок. На мій погляд, чоловіки стають більш свідомими до свого стилю, і це надихає нас створювати одяг і для них.

Рано чи пізно ми всі повернемося до мирного життя, тому розвиток  чоловічої  лінійки одягу для нас актуальний і закладений в нашій стратегії.

Цього літа ви відкрили свій шоурум у Києві. Коли з’явилася ця ідея? Які були труднощі у її реалізації? Як на цю подію відреагувала ваша аудиторія?

Наші клієнти часто писали, що хочуть приміряти одяг перед покупкою. Спочатку ми запрошували на примірку на виробництво, але зрозуміли, що потрібен шоурум, де клієнти зможуть визначитись з розміром, підібрати свій колір та відчути атмосферу бренду.

Труднощі, звісно, були. Перше – це пошук ідеального приміщення. Ми переглянули безліч варіантів, адже хотіли знайти саме те місце, яке буде відповідати стилістиці бренду, куди клієнти захочуть повертатися знов і знов.

Були дуже довгі пошуки і нарешті ми вирішили, що максимально відповідає нашим запитам саме Поділ. Це саме те історичне місце, що підкреслює філософію бренду, його витонченість та комфорт. 

Найбільшим викликом стало відкриття шоуруму в цей непростий час для країни. Однак, ми віримо в те, що мода – це теж важливо, адже вона надихає та піднімає настрій.

Наші клієнти з нетерпінням чекали на відкриття. Вони ділилися враженнями в соцмережах, фотографувалися іі, звичайно, робили покупки. Це було справжнє свято для нас. Ми відчули, що створили не просто магазин, а місце зустрічі однодумців, де панує атмосфера затишку, комфорту та креативності.

Чого чекати далі від вашого бренду? Які ваші подальші плани розвитку? Можливо, хочете спробувати себе у ніші дитячого одягу?

Наш бренд відкритий до нових ідей та прагне розвиватися разом з нашими клієнтами. Ми активно продовжуємо розвивати наш онлайн-магазин, щоб зробити продукцію доступною для клієнтів з усієї країни та навіть за її межами.
Ми розширюємо свою географію. Наразі бренд представлений в шоурумі в Барселоні, і незабаром з’явиться на полицях бутика на Кіпрі. Ми активно шукаємо нових партнерів та плануємо розширити мережу шоурумів, де буде представлений наш бренд.

Питання дитячого одягу для нас не є актуальним. Ми вирішили зосередитися на створенні високоякісного одягу для дорослих і вважаємо, що це окремий, достатньо об’ємний сегмент ринку, який потребує нашої повної уваги.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
GXSj0pUbgAA3-fI111111111
IMG_710411111111
TERRAKE7
STIMMA_Allure_141111111
photo_2024-09-12_16-19-33 (2)
aca8ed5d278381950551111111111
Usual_New_4в
Essential-Supplies-Indid
14айвумен111
BEOM_Fall'sChill9п