Бренд PUMA запускає новий етап кампанії Speedcat – у продовження спільної історії з DOROFEEVA, яка почалась із першої на українському ринку колаборації у вигляді кастому з однією із найпопулярніших українських артисток. Культові кросівки з унікальними елементами співачки розлетілися медіапростором та стали sold out за декілька днів. Тепер DOROFEEVA – обличчя головного бренд-відео Speedcat, що переосмислює саму суть руху.

Speedcat – це не просто про динаміку. Це про ритм, який належить тобі. Про момент, коли світ навколо прискорюється, а ти – робиш паузу, аби почути себе. Кампанія ставить новий фокус: справжня швидкість – у внутрішньому балансі, не в поспіху.
Минулого року PUMA запросила студентів KAMA до роботи над ідеєю кампанії. Результатом стали глибинні дослідження, інтерв’ю та ресерчі, які привели до ключового інсайту: контрольований рух – це нова форма сили. Так сформувалася ідея «speed through pause» – швидкість, що починається із зупинки. Режисерка відео Альона Щасна переосмислила цю ідею у візуальній формі, створивши історію з глибоким сенсом.

«Для мене цей проєкт був дуже особистим. Я бачила цю історію як сучасний перформанс: світ, що не спиняється, і людина всередині нього, яка знаходить сміливість зробити крок назад – не для втечі, а для глибшого руху вперед», – коментує режисерка.
У відео DOROFEEVA – єдина, хто зупиняється, що символізує хаотичний світ. Саме в цій тиші, на тлі диму та світла, вона знаходить свій ритм. Естетика побудована на візуальних посиланнях до мото-культури: костюми, динаміка, контроль – поєднанні з дизайном Speedcat.
Тільки той, хто вміє зупинитися, може по-справжньому рухатися далі.