Цього року SISTERS вирішили розповісти про свою Black Friday інакше – не цифрами й відсотками, а історією. Про плани засновниць бренду на цю Чорну п’ятницю ми розповіли раніше у інтерв’ю з Оксаною та Ілоною. А зараз – детальніше про цьогорічний план на Black Friday. Вже тоді було зрозуміло: вони готують не черговий сезон «знижок», а окрему подію зі своїм сюжетом, настроєм і продуманим сценарієм. Те, що зазвичай обмежується банером «-40%», тут перетворюється на маленьке б’юті-свято.
Попередньо засновниці SISTERS запевняли, що цьогорічна Black Friday стане особливою не лише завдяки масштабним знижкам, а особливому підходу як у підготовці до події, так і до покупців.
Ілона: «… Ми не працюємо «за шаблоном» і не просто повторюємо акції від представників. У нас є власний план на «чорну п’ятницю», і цього разу він справді масштабний…».
Оксана: «У нас на «чорну п’ятницю» всі рівні – і нові, і постійні клієнти. Ми підготували безліч пропозицій, подарунків і приємних бонусів, тож виграють усі…».
І ось перші знижки на сайті SISTERS та в магазинах вже стартували – це близько 30 брендів зі знижками до -40%. Але головне – попереду: наймасштабніший блок знижок стартував з 24 по 30 листопада. Сьогодні саме той день, коли «бігти» на сайт – не метафора, а реальна стратегія для всіх, хто давно придивлявся до певних засобів і чекавє слушного моменту, а ще – отримати подарунки, про які розкажемо далі.

Серіал, натхненний імператрицею
Ще в інтерв’ю засновниці розповідали про нестандартний підхід, і тепер його можна побачити наживо. У профілі sisters_stelmakh вже вийшла прем’єра міні-серіалу, який команда створила до Чорної п’ятниці.
Натхненням стала імператриця Єлизавета Баварська, SISI. Засновниці знайшли у імператриці лінії, які співзвучні з цінностями їхнього бізнесу. Придумали цікавий сценарій, який вже можна побачити у соцмережах. Кожна серія – захоплива, повчальна, наповнена реальними фактами історія. Це як маленький казковий світ, який не схожий на звичайний рекламний ролик. Пропонуємо переглянути 1 серію і переконатись в цьому самостійно.
Наступні серії вже у профілі інстаграм-сторінки sisters_stelmakh.
Подарунки, створені спеціально до Black Friday
Сестри дійсно відійшли від класичного розподілу «подарунок лише за великі покупки». Тут, як вже йшлося, інший принцип – усі рівні, незалежно від того, це ваше перше замовлення чи ви давно у спільноті.
Спеціально до події команда створила лімітовані креми для рук Empress SISI та фірмові заколочки для волосся.
Оксана пояснює філософію підходу: «…До цієї колаборації ми навіть створили власний крем для рук – його отримають клієнти з покупками від 2 тис. гривень. Але подарунки будуть і для тих, хто купує на меншу суму, а для замовлень від 5 тис. гривень – вони ще щедріші. Тож цього року, окрім знижок, сервісу та улюблених продуктів, кожен отримає щось приємне».
Система подарунків на сайті SISTERS:
- До замовлення до 2000 грн. – заколочки.
- До замовлення від 2000 до 5000 грн. – мініатюри бюті-брендів або лімітовані креми Empress SISI.
- До замовлень понад 5000 грн. – в подарунок повнорозмірні засоби, або мерч SISTERS.
План SISTERS на Black Friday цього року виглядає не як розпродаж, а як ретельно підготовлена подія з власним характером, настроєм і турботою про клієнтів.
Щоб не пропустити деталі, нові бренди та появу додаткових знижок – рекомендуємо підписатись на телеграм-канал SISTERS де співзасновниці Оксана та Ілона розповідають все із перших вуст.
Instagram: sisters_stelmakh
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«Знижками не здивуєш! Будемо вражати на Black Friday!»: інтерв’ю з засновницями SISTERS
Гід з Чорної п’ятниці: прикраси, фени й доглядові хіти, які стануть подарунком собі
Чорна пʼятниця триває: нова добірка найцікавіших брендів зі знижками
Чорна п’ятниця: обираємо ювелірні прикраси від SOVA зі знижкою до -60%