Без заводів та диму: український бренд SHEEZEN створив нову колекцію органічного одягу

Продовжуємо знайомити вас із молодими українськими брендами та новими колекціями з власною ідеологією та місією.  Розповідаємо про нову колекцію бренду  SHEEZEN, що базує свої принципи на концепції less is more та використовує лише сертифіковані матеріали для виробництва.

Український бренд SHEEZEN презентував нову колекцію одягу в повній відповідності тенденції sustainable fashion. Основний меседж – звернути увагу на проблеми навколишнього середовища і змінити загальне ставлення до споживання.

Олександра Піскун, ідейний натхненник бренду, запускає другу капсульну колекцію для прихильників етичного споживання. Одяг відрізняється оригінальним дизайнерським рішенням, але розроблений так, щоб покупець відчував себе в ньому максимально комфортно. SHEEZEN – це можливість виділитися, залишаючись собою.

Останні роки в світі активно набирає обертів тенденція на sustainable fashion. Це пов’язано зі звичкою надмірного споживання і виникла раніше популярністю на «швидку моду». Люди купують все новий і новий одяг. Це пояснюється її низькою вартістю і відповідною якістю. Однак ціна такого марнотратства обходиться довкіллю дуже дорого.

«Я досить категорична до fast fashion! Частка легкої промисловості у викидах СО2 вище, ніж авіації та судноплавства разом узятих. Масове виробництво дійсно завдає великої шкоди навколишньому середовищу. Починаючи від пестицидів і хімікатів, що потрапляють у воду і закінчуючи шкідливими газами від виробництва синтетики. Але мода теж може бути екологічною. Створюючи одяг для свого бренду я завжди дуже дбайливо ставлюся до вибору матеріалів. Вся колекція зшита невеликими тиражами і виготовлена ​​з органічних тканин», – розповідає Олександра.

 

На нову колекцію SHEEZEN Олександру наштовхнули пейзажі заводських будівель і труб, які без кінця випускають в небо отруйний дим. Звичайно, це проблема не тільки виробництва одягу. Однак модна індустрія входить у список лідерів щодо забруднення навколишнього середовища. Світ відчайдушно потребує сталого розвитку.

Унікальність моделей нової лінійки витончено підкреслені дизайнами італійського ілюстратора Фабіо Буонокоре (Fabio Buonocore).

«Створюючи нові колекції, я часто переглядаю роботи різних ілюстраторів і дизайнерів. Один із них – Фабіо Буонокоре. Мені відгукнулися його роботи і я написала з пропозицію колаборації. Ідея сподобалася, тому ми почали працювати. До Фабіо я прийшла вже з конкретними напрацюваннями, поділилася фотографіями труб, які створювала останні пів року, а він підготував ілюстрації. Їх ви зможете побачити на деяких речах нової колекції», – додала Олександра Піскун.

Вся нова колекція бренду SHEEZEN зшита невеликими тиражами і виготовлена ​​з органічних тканин сертифікації GOTS. У першій лінійці колекції представлені кілька варіацій одягу, а в майбутньому бренд планує розширення асортименту.

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР