TikTok Trends: звідки беруться тренди популярної мережі?

Пам’ятаєте часи першого карантину під час пандемії COVID-19, коли у телефонах багатьох з’явився ще не дуже популярний застосунок TikTok? Вірусні танці, різноманітні лайфхаки, відео з їжею та море розважального контенту зробили цю мережу однією з найпопулярніших у світі. Тренди, що породжує TikTok, миттєво підхоплюються суспільством. Інфлюенсери та ЗМІ часто намагаються створювати контент, який буде пов’язаний з тим, що саме зараз актуальне у тіктоці, адже це один з найпростіших шляхів залучення нової авдиторії. Як же з’являються ті самі тренди у TikTok – дізнаємось у статті.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: 8 порад від експертки, як вести соцмережі у 2023 році

Тренди TikTok, натхненні попкультурою та подіями світового масштабу

Попкультура та світові події завжди привертають до себе увагу, і (очевидно) вони відіграють головну роль у створенні трендів у TikTok. Інфлюенсери та творці контенту завжди тримають руку на пульсі того, що є вірусним і що має потенціал стати вірусним. Коли це відповідає їхній ніші, тіктокери реагують зі швидкістю світла, щоб задовольнити попит на подібний контент. Ви можете помітити цю закономірність, коли, до прикладу, у Парижі триває Тиждень моди і фешн-інфлюенсери максимально продукують контент зі стритстайл-образами, які відповідають сезону.

Коли концепція попкультури транслюється через відео в TikTok, вона створює взаємодію між людьми зі спільними інтересами. Зрештою, це каталізує ланцюжок відео, які пов’язані між собою за допомогою хештегу.

 

Тренди TikTok, натхненні вірусними челенджами

Челенджі (виклики) у тіктоці – ще один спосіб створювати контент, який стане трендовим. Чому? Тому що зазвичай вони дуже прості і водночас такі, що привертають увагу широкої авдиторії. Їх хочеться повторювати та придумувати самому.

А також це класний інструмент для брендів, які використовують челенджі для створення користувацького контенту, підвищення обізнаності про свій продукт та збільшення кількості підписників. З часом вони накопичують лояльну спільноту користувачів, які люблять їхній контент.

Проте челенджі мають й інший бік медалі. Багато з них є безглуздими або й взагалі небезпечними. Тому варто добре подумати перед тим, перш ніж повторювати той чи інший виклик.

 

Тренди TikTok, натхненні популярною музикою

Не плутайте це з піснями, які знаходяться на вершинах музичних чартів. Насправді TikTok – ідеальне місце для ретро-пісень, музики початку 2000-х і навіть сучасних інді-пісень. Будь-яка мелодія може стати справжнім проривом в TikTok завдяки кільком секундам чи певним рядкам, що «засідають в голові». І тут навіть необов’язково підлаштовувати власне відео під певну мелодію чи слова. Бренди часто підхоплюють цю тенденцію, просто використовуючи вірусну пісню у своїх відео як фоновий звук і зменшуючи гучність. Тоді ваше відео з’являтиметься у пошуковику, коли люди використовуватимуть цей звук у TikTok, що дасть вам більше шансів здобути нових переглядів. Легко, чи не так?

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Номофобія: все, що потрібно знати про страх залишитися без телефона

THIS IS PINTEREST: як соціальна мережа для натхнення перетворилась на світовий маркетплейс?

10 українських телеграм-каналів про моду, на які варто підписатись

5 корисних та цікавих блогів у TikTok від редакції Space mag.