Погодьтесь, що сьогодні не існує проблеми у виборі класних і дієвих засобів догляду. Однак чи кожна жінка знає про це? Більшість вважають, що хороший догляд – це розкіш, доступна не всім. Після спілкування з Cover Woman липневого випуску ми переконалися в зовсім іншому. В інтерв’ю з власницею корпорації корейських брендів косметики Cosmetics Factory та засновницею бренду доглядової косметики Who Cares – Оленою Міловановою ми дізналися про її місію, особливості продукції та важливі етапи догляду, якими не варто нехтувати.
«Цей бренд – це початок нашої історії, де ми працюємо для того, щоб найкращий вибір для себе асоціювався з Who Cares!», – розповідає Олена.
Липневі обкладинки Олена прикрасила собою у витончених образах бренду GASANOVA, а також є світлини в образах ONE BY ONE у журналі, на яких вона стоїть поруч зі своєю головною гордістю – власною продукцією доглядової косметики Who Cares. Ці знімання так і змушують дізнатись більше про засоби та те, чому саме їх більшість вважають знахідкою, без якої важко уявити своє сонячне щодення, а саме без новинки бренду Who Cares – Bifida Barrier SUN CREAM. Більше про амбіційну Олену та її beauty-історію, яка створює інноваційні продукти для всіх, незабаром ви дізнаєтесь у друкованому випуску Space mag, а також в онлайн-версії журналу.
На фото Олена Мілованова
Фото Юрко Положевець
Образи GASANOVA
Макіяж і зачіска Катерина Чоп