Як корейська косметика змінює європейський ринок: історія GVS Cosmetics

Інтервʼю з СЕО GVS Cosmetics Василем Гірким та керуючою партнеркою Аліною Осієвською.

Коли ми обираємо косметику, то звертаємо увагу не лише на склад продуктів, а й на те, хто стоїть за їх представленням. Якість обслуговування, експертність команди та довіра до бренду – усе це формує наше рішення. Саме так працює GVS Cosmetics, компанія, яка не просто привозить корейські бʼюті-новинки в Україну та Європу, а й будує глибокі стосунки з партнерами та клієнтами. Їхній підхід – це більше, ніж продаж. Це увага до деталей, любов до своєї справи й бажання, щоб кожен клієнт не просто отримав продукт, а створив власний бʼюті-бізнес.

Про те, як перетворити дистрибуцію на мистецтво турботи, ключові цінності та ексклюзивні бренди, які вони пишаються представляти, – у розмові з CЕО GVS Cosmetics Василем Гірким та директоркою з розвитку Аліною Осієвською.

IMG_0669.jpg111
Поговорімо про GVS Cosmetics. Ця компанія не просто займається дистрибуцією, а й формує культуру догляду за собою через корейську косметику. Якою ви бачите головну місію компанії та чому вона зосереджена саме на корейських брендах?

Василь: GVS GROUP – це об’єднання компаній, зокрема ювелірної фабрики Victoria Gloria (скоро ми оголосимо про нову назву, адже колишня – UMAX) та дистрибуції корейської косметики GVS Cosmetics в Україні та Європі. Наша місія – створювати якість життя через надійність, технологічність і любов до справи.

Ми обрали корейську косметику, бо вона – не лише про красу, а й про інновації та користь, взяту з натуральних складників. Корея нам відгукується глибиною своїх традицій та філософії догляду за собою, що передаються поколіннями. Варто згадати, що корейські лабораторії – одні з найпотужніших у світі, і часто саме вони розробляють формули для відомих міжнародних брендів. Тому для нас бренди, представлені у GVS Cosmetics, резонують із нашим баченням краси.

Аліна: Через дистрибуцію кращих корейських брендів ми допомагаємо людям відчувати внутрішню та зовнішню впевненість і задоволення своєю красою. Ми робимо це з любов’ю – до клієнтів, до партнерів. Корейська косметика унікальна тим, що завжди на крок попереду завдяки передовим технологіям і найсучаснішим рішенням. Її сертифікація відповідає стандартам майже всіх країн світу, тому корейські виробники легко виходять на глобальний ринок.

Василю, ви – не лише CEO компанії, а й засновник харківського відділення міжнародної організації «Rotary Spirit Kharkiv» та власник ювелірної фабрики. Що зацікавило вас зайнятися дистрибуцією корейської косметики та розвивати цей напрямок?

Василь: Для нас з Аліною бізнес – це не лише про заробіток, а про створення сенсів і якісного життя для інших. Ми не просто розвиваємо GVS GROUP, а й активно займаємося соціальними проєктами.

Я є засновником Rotary Spirit Kharkiv і чартерним президентом Rotary клубу в Харкові – міжнародної клубної системи з понад 100-річною історією. Аліна – чартерний секретар цього клубу. Ми створили його під час війни, щоб об’єднати людей, готових допомагати й підтримувати одне одного. Цей статус – назавжди, адже ми стали частиною великої та потужної міжнародної спільноти. Окрім цього, я є членом наглядової ради міжнародної громадської організації «Emmaus», яка допомагає сиротам. Ми ініціюємо чимало проєктів для дітей, чиї батьки загинули на війні, щоб подарувати їм хоча б трохи тепла.

Усе це перегукується з нашою місією в бізнесі – ми обрали корейську косметику не просто так. Вона для нас – це про доступність, турботу, якість і здоров’я. Створюючи якість життя, ми думаємо не лише про себе, а й про тих, хто поруч. Це принцип, який веде нас уперед в роботі, і в житті.

Як би ви описали цінності компанії у трьох словах? І що стоїть за кожним із них для вас особисто?

Аліна: Якщо описати цінності GVS Cosmetics трьома словами, то це надійність, технологічність і любов до справи.

Василь: Надійність для нас – це не просто слово. Це про відчуття підтримки, як у родині, коли знаєш, що поруч є хтось, хто завжди підтримає. Ми створюємо це відчуття не лише у своїх сім’ях, а й у роботі – для партнерів, клієнтів, команди. Ми хочемо, щоб кожен, хто співпрацює з нами чи бере в руки наш продукт, відчував цю надійність.

Аліна: Технологічність – це про наш підхід до бізнесу. Ми обираємо інновації, передові рішення й працюємо з брендами, які гарантують якість і ефективність. І, звісно, любов до справи. Це більше, ніж просто бізнес. Це любов до життя, до того, що ми робимо, до можливості творити красу і якість навіть у найскладніші часи.

Як ви обираєте, які корейські бренди варто представляти українським та європейським споживачам? Що для вас показник якості та філософії, що резонує з GVS Cosmetics?

Василь: Для нас важливо не просто привозити косметику, а робити доступною якість. Ми представляємо корейські бренди не тільки в Україні, а й у Європі. Наприклад, один із таких брендів – POLATAM, заснований відомою південнокорейською актрисою, яка у свої 47 років виглядає на 25. І це не лише про рекламу – вона сама є живим прикладом ефективності своєї продукції.

Аліна: Важливо, щоб бренди, з якими ми працюємо, мали сертифікацію для європейського ринку, адже вже з 2026 року це стане обов’язковим і для України. Ми завжди звертаємо увагу на натуральність складу: продукти мають бути безпечними та ефективними. Ще один принцип, якого ми дотримуємося – це відмова від тестування на тваринах.

Коли ми у відрядженнях у Кореї, ми не лише обираємо бренди за документами – ми тестуємо продукцію на собі, щоб побачити, як вона працює саме на європейській шкірі. Це дозволяє нам переконатися в якості й зрозуміти, чи буде косметика резонувати з нашими клієнтами. Для нас важливо, щоб продукти, які ми представляємо, несли в собі філософію корейської краси, де інновації, традиції та доступність гармонійно поєднуються, роблячи догляд ефективним для кожного.

Ви представляєте бренди, які вперше з’явилися в Європі завдяки GVS Cosmetics. Чому, на вашу думку, саме ваша компанія стала для них надійним партнером і в чому їх унікальність?

Василь: Тому що для GVS Cosmetics це не просто бізнес, це швидкість, технологічність і надійність. Ми діємо оперативно, вміємо приймати рішення й втілювати їх у життя, забезпечуючи високу якість на кожному етапі, від переговорів із партнерами до представлення брендів на європейському ринку.

Нещодавно я почув дуже влучну фразу: «Ми завжди мріяли, щоб Європа прийшла до України, але під час війни це Україна прийшла до Європи». І це справді так. Сьогодні європейці бачать, як український бізнес працює навіть у найскладніших умовах, ми демонструємо швидкість прийняття рішень, гнучкість, якість у всьому: від обслуговування клієнтів до побудови партнерств.

Українці зараз задають нові стандарти, і це стало помітно не лише в Європі, а й в Америці. Ми показали, що навіть у складні часи можна створювати, діяти й рухатися вперед. Саме ці цінності: надійність, оперативність і якість ми принесли разом із корейськими брендами на європейський ринок. І це стало фундаментом нашої співпраці. Партнери довіряють нам, бо знають, що ми не просто представляємо їхню продукцію, ми створюємо навколо неї правильний образ, орієнтований на довгострокові відносини та високу якість життя для кожного споживача.

Якими ексклюзивними брендами ви пишаєтесь та чи вдалось адаптувати їх ідею на українському ринку?

Василь: Ми пишаємось ексклюзивними брендами, які представляємо на українському та європейському ринках, адже кожен із них має свою унікальну історію та філософію. Першими брендами, які ми привезли в Україну понад 5 років тому, були CP-1 і Dr. Althea. CP-1 – це бренд для комплексного семиступеневого догляду за волоссям, який поєднує ефективність і простоту догляду. Dr. Althea – сьогодні це справжній бум у світі. Деякі їхні продукти настільки популярні, що ми чекали на постачання понад два місяці. Те, що бренд довіряє нам і забезпечує ексклюзивні поставки – це показник нашого надійного партнерства.

З цього року ми представили дві новинки: POLATAM і VVBetter. POLATAM – це бренд із 10-річною історією в Кореї, а корейці, як відомо, неймовірно вимогливі до догляду за собою. Його засновниця – популярна акторка, яка особисто відповідає за репутацію продуктів, буквально «своїм обличчям». Той факт, що бренд тримається на ринку Кореї так довго, говорить сам за себе – це про якість, ефективність і довіру. І ми зараз маємо честь виводити POLATAM на європейський ринок.

Щодо VVBetter – це потужний бренд із натуральними формулами, що вже завоював популярність у США, Дубаї, Європі. Продукти цього бренду мають ефективні складники та отримують відгуки по всьому світу. Натуральність і якість – ключові фактори, які резонують і з нашими цінностями, тому ми впевнені, що українські споживачі оцінять цю косметику.

Аліна: Важливий момент: усі бренди, які ми представляємо, мають CPNP-сертифікати – це обов’язкова вимога для продажу в Європі. В Україні цього поки що не вимагають, але для нас це принципово, адже якість має бути підтверджена не лише словами.

Як ваш підхід до обслуговування клієнтів відрізняється від інших? Чим ви вражаєте з першої хвилини знайомства з компанією?

Василь: Для мене бізнес – це завжди про довгострокові стосунки. Я отримую справжнє задоволення від того, як ми працюємо та взаємодіємо з клієнтами. Звісно, заробляти гроші – важливо, але для мене головне авторитет і партнерство, яке триває роками. Усе, чим я займаюся, я бачу як щось, що має залишитися назавжди. І цей підхід працює лише тоді, коли ти вкладаєш у свою справу любов і щирість.

У нашій команді є фраза, яка стала своєрідним принципом роботи для всіх, хто взаємодіє з клієнтами: «залюбити клієнта». Це не просто слова – це про якісний сервіс, увагу до потреб клієнта, швидкий зворотний зв’язок, оперативні відправки й турботу. Ми завжди слухаємо наших клієнтів і прагнемо дати їм більше, ніж вони очікують.

Оскільки ми працюємо як дистриб’ютори, для нас важливо не лише постачати продукцію оптовими об’ємами, а й допомагати нашим партнерам будувати успішний бізнес. Ми не просто продаємо, а ще й працюємо над тим, щоб кінцеві споживачі купували ці бренди саме в наших клієнтів. Тому надаємо маркетингову підтримку, навчаємо, як краще продавати продукцію, які товари ефективно поєднувати між собою. Наші менеджери з продажу допомагають клієнтам підвищувати продажі, пропонують рішення, які можуть посилити їхній бізнес. Для нових партнерів у нас є унікальна пропозиція, а саме повноцінна консультація щодо продуктів і стратегії їхнього просування. Ми також відкриті до спільних ідей. Вже зараз у нас є приклади, коли клієнти приходять із власними ініціативами, і ми разом створюємо нові проєкти. Це і є наша філософія – рости разом із клієнтами, допомагати їм будувати бізнес і створювати якість на всіх рівнях.

Яким ви бачите подальший розвиток GVS Cosmetics? Чи є у вас амбіції вивести ще більше брендів на європейський та український ринок?

Василь: Подальший розвиток GVS Cosmetics ми бачимо через глибоку співпрацю з кожним нашим партнером – як із постачальниками, так і з клієнтами. Для нас важливо не просто додавати нові бренди до портфеля, а якісно їх представляти, щоб продукція, яку нам довірили, отримала визнання та позитивні відгуки. Ми рухаємося поступово, тому завжди зосереджуємось на тому, щоб спершу закріпити міцні позиції бренду на ринку, перш ніж братися за наступний. Щодо косметичного напряму – зараз ми ведемо переговори про вихід на ринок Америки.

Якщо говорити про ювелірний бізнес Victoria Gloria, то наша продукція вже експортується до Європи та Америки, а в Україні бренд має впізнаваність і довіру. Ба більше, ми не лише розвиваємо власний ювелірний бренд, а й створюємо вироби для інших компаній, допомагаючи їм будувати власні колекції. Ми відкриті до нових можливостей і в перспективі створення власного косметичного бренду. Але для нас головне – не кількість, а якість, тому кожен крок у розвитку GVS GROUP продуманий і стратегічний.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
49 (3)
Vichy-Liftactiv-Collagen16-Serum-OOH-H-400x230а-min (1)
J2009391-GB-111-Bailey-CS-Dynamic-Wrinkle-Limiter
2024-03-05 16.55
m1jfgn2bq4x38r924bud0gnzxrizge90
IMG_2506
луцьк
Копія _Hp (28 of 85)
gvs logo png
IMG_7153 (1)о