FABO анонсували запуск афіліат-програми, що дозволятиме інфлюенсерам та контент-кріейторам отримувати комісію за продаж косметичних засобів. Це чудова можливість отримати додатковий дохід завдяки рекомендаціям товарів, які є частиною їхнього контенту. Обличчям кампейну програми стала ведуча, співачка і волонтерка Даша Астаф’єва.
Афіліат-програма – це розповсюджений у світі формат співпраці, коли бізнес сплачує контент-кріейторам відсоток за продаж товарів. Sephora, Chanel, Dior, Charlotte Tilbury, MAC Cosmetics та багато інших брендів мають «афіліатки», що успішно працюють.
«У сучасній бʼюті-сфері існує безліч креаторів, кожен з яких має свою пристрасть. Хтось формує навколо себе ком’юніті любителів догляду за собою, інші розповідають про тренди, а хтось ділиться глибокими знаннями про активні інгредієнти та науку догляду, висвітлюючи маловідомі бренди. Ця спільна любов до догляду, продуктів та результатів об’єднує людей, і всі вони відображають це через свою унікальну естетику та стиль життя. Ми прагнемо стимулювати створення такого контенту, навіть якщо це означає поділитися нашим прибутком від продажів. Як на мене, це він-він ситуація, яка сприяє популяризації якісного догляду», – коментує створення програми засновниця бренду Бабешко Аліна.
Це працює так: потенційний афіліат подає заявку на співпрацю (серед критеріїв – повноліття, українське громадянство та щонайменше 1000 підписників на платформі, де буде просуватися продукція).
Після погодження заявки FABO надасть доступ до афіліат-кабінету, де на кожен товар буде згенероване унікальне посилання, яке необхідно інтегрувати у контент. За кожен продаж будуть нараховані поінти, які можна конвертувати в українську гривню та вивести на карту або ж розрахуватися за продукцію на сайті FABO.
Аби отримати виплату на банківську карту, слід на сайті заповнити коротку форму договору співпраці та підписати електронним підписом. Для зручності можна пошерити копію паспорта через Дію, щоб автоматично заповнити свої дані і підписати Дія.Підписом.
Програма є повністю офіційною, прозорою та передбачає постійну технічну підтримку та рекомендації для успішних продажів.
Наразі програму презентували у демоверсії, а в планах компанії – розширювати можливості для своїх афіліатів, об’єднуватися у ком’юніті та ще потужніше популяризувати якісний догляд.
FABO – це один з найбільших онлайн-ритейлерів доглядової косметики та космецевтики в Україні, що представляє близько 100 популярних світових брендів і регулярно додає нові позиції. Але в ширшому розумінні FABO – це б’юті-простір, що об’єднує закоханих у красу та свідомий догляд людей. Амбасадорами бренду вже є такі публічні люди, як режисер Алан Бадоєв, танцівниця Марія Кутішенко (M.a.m.a.s.i.t.a), шеф-кухар Андрій Young Chef, нутриціолог Наталі Мічковська та інші.
Це місце, де кожен може почуватися «fabulous» завжди та всюди.
Instagram: @fabo.beauty
Сайт: fabo.ua