Зізнання в любові флорі: розмова із власницями бренду прикрас Її

Ми любимо розповідати про особливі українські бренди – сьогодні знайомимо вас ближче із Її та мисткинями, що його створили, Мариною та Вікторією. У центрі колекцій – прикраси з бісеру, який для багатьох із нас у дитинстві був першою формою творчої гри, першою спробою створювати красу власними руками. Для Марини та Вікторії ця цікавість трансформувалась у впізнаваний бренд наївних прикрас. Їхні колекції народжуються інтуїтивно – так само природно, як і перша квітка, з якої почалась історія Її.

У цій розмові ми говоримо про те, як інтуїція стає стилем, чому прикраси мають «жити» разом із людиною та як святковість може звучати і в мінімалізмі, і в сяйливих акцентах. Це інтерв’ю з Мариною та Вікторією, засновницями бренду прикрас Її.

З чого почалася Її – з прикраси, ідеї чи внутрішньої потреби щось висловити? Яким був той самий перший імпульс?                 

Марина: Після початку повномасштабної війни я перестала малювати – не було зовсім ніякого бажання та натхнення. Але творча енергія все одно хотіла знайти вихід, тому почався внутрішній пошук: що б я хотіла робити, і саме руками. Думала про дім, про дитинство. На той момент я перебувала в Нідерландах, і тоді виникли думки про бренд прикрас із бісеру – щось тепле, наївне, приємне, як дім. Поділилася своїми думками з Вікою і запропонувала створити щось разом. Невдовзі я повернулася до Києва, а у Віки вже була готова перша квітка – семпл майбутньої прикраси.

Вікторія: Історія Її для мене почалася з наполегливого внутрішнього руху – бажання говорити мовою форми і нарешті створити щось своє. Ми з Мариною постійно підіймали цю тему, розмовляли про мрії і нарешті це здійснилось 12 серпня 2022 року. Перший імпульс – це момент, коли ти раптом усвідомлюєш, що твоя емоція хоче матеріалізуватися. Так народилася перша прикраса: не як продукт, а як візуальне висловлювання.

Бренд має дуже особисту назву – «Її». Коли ви її обрали, що кожна з вас у неї вкладала?

Марина: Згодом, після створення першої квітки, мені запропонували взяти участь у ярмарку з виставкою картин, і я подумала, що круто запропонувати взяти з собою й бренд прикрас. Це було викликом для нас із Вікою – створити бренд за 6 днів: вигадати назву, перший пост в Instagram і виготовити самі прикраси.

А саму назву придумав мій чоловік. Для лого ми вручну написали кожна свою букву Ї. «Її» – це про жінку, про внутрішню тишу, про присутність. Це слово ніби створює простір навколо себе: м’який, інтимний, чуттєвий. Кожна з нас вкладала в нього особисте: свою історію жіночності, свої спогади з дитинства, наше формування смаку та естетики, яка надихає.  «Її» – це не про когось конкретного, а про стан, у якому може побачити себе будь-яка жінка.

Побутує думка, що митцям складно поєднувати творчість з організаційними процесами. Коли ви починали, ви самостійно виконували всі механізми просування бренду, чи залучали фахівців, щоб зосередитися виключно на творчій частині?

Марина: Так, це дуже складно. Коли настав момент (особисто для мене – після народження дитини), я зрозуміла, що вже пора. І цей процес – довірити комусь іншому свої справи – став неминучим.

Вікторія:  На початку ми робили абсолютно все: від перших ескізів до пакування, від зйомок до спілкування з клієнтами. Було багато хаосу, але в цьому хаосі народжувалися сенси. Поступово ми зрозуміли, що бренд росте, і для того, щоб мати простір для творчості, ми почали залучати фахівців точково – там, де потрібна експертиза та структура. Але творчий центр завжди залишається всередині нас.

В асортименті Її – моносережки, що трансформуються в підвіски, брошки, каблучки, намиста, браслети та акценти у вигляді шовкових резинок і фартушків. Хто серед «дітища» був вашим первістком і чи збереглася його початкова форма?

Вікторія: Першою сталась жовто-блакитна підвіска-квітка з пʼяти пелюсток – дуже проста, майже аскетична. Вона була про певну дитячість, збережену в собі, про експеримент і кольоровість. Далі форми змінювались разом з нами: ставали сміливішими, дивакуватішими, різнобарвними, спокійними, отримали безліч варіацій. Але її суть (першої прикраси) – зізнання в любові флорі, бажання розкрити і втілити наші фантазії – залишилась незмінною. Вона досі для нас як перше слово дитини.

Хто зараз є фаворитом, який найчастіше фігурує у ваших образах? І чи є прикраса, яка стала для бренду особистим символом або талісманом?

Марина: По-різному. Іноді прикраса виходить, але її популярність набирає обертів лише через деякий час – так би мовити, вона «дозріває».

Вікторія: Наш фаворит постійно змінюється, бо кожна нова колекція створюється з новою емоцією. Але є те, що лишається талісманом – це наші квіткові форми з бісеру. Вони – про жіночність, природу, про красу, яка народжується в руках. Вони стали впізнаваним символом ЇЇ. Як відгукуються наші люди – ніжні, трохи наївні, з особливою енергією.

Хотілося б згадати про такий сильний акцент, як брошки, оскільки вони знову повертаються в моду. І бренд Її в асортименті вже має такі. На вашу думку, чому саме зараз брошки стали такими актуальними? І чому вирішили додати їх до свого асортименту?

Марина: У нас уже вийшла ціла серія: частина – більш універсальні, базові, частина – святкові. Ідея брошок виникла спонтанно, але протягом усіх цих років було багато запитань: «А це брошки?» – ніби самі підказували, що вони мають з’явитися.

Вікторія: Брошка – це жест. Сміливий, інтелігентний, інколи майже театральний. Зараз, коли мода рухається до персоналізації, брошка дає можливість сказати щось про себе без слів. Ми додали її тому, що побачили: наші клієнтки готові на більш сміливі акценти. І брошка чудово вписалася в ДНК бренду – як маленький візуальний характер.

У вашому Instagram представлені стилізації прикрас у найрізноманітніших образах: ошатних, буденних, багатошарових, мінімалістичних. Наскільки для вас важливо демонструвати прикраси у таких різних образах, і як ви вирішуєте, у яких стилізаціях їх презентувати?

Марина: Напевно, це як про стан жінки, про жіночність, про нас самих. Ми змінюємося – і образи змінюються. Це залежить від стану, від внутрішньої гармонії. Від цього й трансляція образів бренду.

Вікторія: Для нас важливо показати, що прикраса живе разом з людиною. Вона може бути святковою й буденною, мінімалістичною й акцентною. Стилізації – це спосіб розповісти історії: про різних жінок, настрої, стан. Ми обираємо образи інтуїтивно – завжди відштовхуючись від відчуття, яке несе прикраса. Вона сама підказує, з яким одягом звучить чесно.

Як би ви порадили «вбиратися в Її» на Новий рік?

Вікторія: Найважливіше – не керуватися раціо, а слухати інтуїцію й свій внутрішній настрій. Який, між іншим, варто берегти завжди. Якщо цього року хочеться сяяти – дозвольте собі великі світлі акценти. Тягне до тиші – мінімалізм теж звучить святково. Ми бачимо наші прикраси в новорічних образах як деталь, що робить настрій: великі пухнасті квітки, сяючі моносережки, ніжні намиста з перлин, шовкові акценти. Найкращий образ – той, у якому ви відчуваєте себе собою.

Як змінювався бренд і якою ви бачите Її через кілька років?

Вікторія: Її бренд росте разом із нами, а ми з ним. Перші колекції були інтуїтивними, дуже хвилюючими, експериментальними. Зараз у нас з’явилися форми, що стали сталими і впізнаваними, а також сміливіші ідеї: трансформації, нові зовсім для нас айтеми: квіткові фартушки, акцентні брошки.

Через кілька років ми бачимо Її як бренд, що тримає коріння тут, але звучить ширше – локальний, але з міжнародною присутністю. Бренд, що не втрачає інтимності, нашої ідентичності, навіть коли масштабується.

*матеріал підготовлено за підтримки бренду

Іnstagram ii.brand– щоб дізнаватись про нові цікавинки.

iibrand.com.ua – щоб взяти додому свою прикрасу.

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
2d28ae89a5abca45c84d111
Edited in Tezza with: Fresh
2059a69bae359bfe081bc3673780e30d11
IMG_2926
LOVE YOU2689 (1)
photo_2025-12-09_09-16-08 (1)
IMG_9870111
Святковий образ добірка колаж (2)
Vivat колаж
Screenshot