Black Friday у SISTERS цього року не про гонитву за цінами. І навіть не про знижки – хоча вони, звісно, будуть. Оксана Бішко та Ілона Сич, засновниці SISTERS, давно змінили підхід до того, як виглядає «чорна п’ятниця». У той час, коли багато компаній змагаються за відсотки знижок, сестри обирають іншу стратегію – експертна консультація, приємні бонуси, сервіс, який залишає після себе гарні емоції. І, здається, саме в цьому й секрет бренду: він говорить із жінками не мовою маркетингу, а мовою підтримки, тепла й відчуття, що тебе бачать. Ми поговорили з Ілоною та Оксаною про те, як змінилася культура покупок, які beauty-продукти традиційно стають хітами, та чому Black Friday – це не про хаос і знижки, а про продуманий вибір і щиру радість від себе.
Чим цього року буде особливий Black Friday у SISTERS?
У SISTERS цього року Black Friday не про знижки – а про досвід. Оксана та Ілона вирішили перетворити звичний день шопінгу на подію, яка змінить уявлення про те, що таке «чорна п’ятниця».
Оксана: Цьогорічна «чорна п’ятниця» в SISTERS буде зовсім іншою. Ми справді хотіли приємно здивувати наших клієнтів, а не просто повторити досвід минулих років. Так, великі знижки стартують у всіх магазинах одночасно – і часто вони однакові. Ми зрозуміли, що цього вже замало. Тому вирішили додати до нашої Black Friday щось особливе – те, що зробить її не схожою на жодну іншу. Обіцяю: цьогоріч ми точно здивуємо наших клієнтів.
Ілона: Ми почали готуватися ще влітку. Хотіли знайти спосіб, як дійсно вразити клієнтів. Від початку створення нашого бізнесу ми ніколи не ставили продажі на перше місце – завжди хотіли дати людям більше: експертну консультацію, приємні бонуси, сервіс, який залишає після себе гарні емоції. І, як казала Оксана, цього року ми підготували дещо справді особливе – інтригуюче, нестандартне, не схоже на все, що було раніше. Деталі поки залишимо в таємниці, оскільки вони можуть надихнути інші бренди на «подумати» (сміється) але обіцяємо: цей Black Friday у SISTERS ви точно запам’ятаєте.
Як змінилася поведінка ваших клієнтів на Black Friday за останні роки?
Поведінка споживачів на Black Friday помітно трансформувалася. Якщо раніше головним мотивом покупок були максимально великі знижки, то зараз клієнти шукають не лише вигоду, а й сервіс, довіру, емоцію. Оксана та Ілона пригадують, як усе починалося, і розповідають, чому сьогоднішній клієнт обирає не «де дешевше», а «де краще».
Ілона: Коли ми починали понад десять років тому, поняття Black Friday для України було абсолютно новим. Я тоді, як мама двійнят, з нетерпінням чекала розпродажів на американських сайтах – хотіла купити своїм дівчаткам ті самі комбінезони GAP у квіточку. І саме тоді, під час тієї «чорної п’ятниці», ми з Оксаною вирішили вперше провести власну акцію в SISTERS. Ми тоді навіть не рахували прибутки – просто хотіли подарувати людям свято, зробити щось по-справжньому класне. Перші «чорні п’ятниці» проходили у Рівному: черги, емоції, відчуття азарту.
Сьогодні ж все змінилося. Тепер знижки розтягуються на весь листопад, і атмосфера «полювання» трохи зникла. Це вже не про квест і не про очікування, а просто про ще один період розпродажів. Але ми, як і раніше, хочемо повертати цю емоцію – щоб Black Friday знову була подією, а не просто календарною акцією.
Оксана: Ми бачимо, що зараз клієнти поводяться зовсім інакше, ніж кілька років тому. Якщо раніше всі ганялися за найбільшими знижками, то тепер ринок став більш контрольованим: ціни вирівнялись, і практично в усіх продавців вони однакові. Тож люди обирають не за цифрами, а за відчуттями. Важливу роль грають такі деталі як класний сервіс, зручна локація (якщо йдеться про офлайн покупки), хороша консультація, турбота.

Які продукти користуються найбільшим попитом під час розпродажу?
Під час Black Friday у SISTERS ажіотаж охоплює всі категорії – від догляду до нішевих позицій. Та все ж є певні фаворити, які стабільно очолюють списки замовлень. Засновниці бренду розповідають, що саме «розлітається» першими та як змінилася культура покупок за роки розпродажів.
Оксана: Під час Black Friday насправді попит є на все! Але, звісно, найшвидше розкуповують товари з найщедрішими знижками. Іноді клієнти беруть навіть те, що планували спробувати «колись», бо дисконт дійсно вражає.
Популярними залишаються улюбленці наших покупців – термозахисний відновлювальний крем і маска з авокадо від RATED GREEN, маска After Salon від CURLYSHYLL, олія бабасу, засоби Institut Esthederm, Medik8, REJURAN. Минулого року останній був у топі покупок. Цього року очікуємо ажіотаж і на продукти ANILLO з лінійок Lime та Beer – вони вже отримали шалений фідбек. Кожен розпродаж показує: клієнти SISTERS знають, що вибирають.
Ілона: Якщо говорити мовою бізнесу, то найпопулярніші товари знаходяться в категорії A, тобто наші бестселери. Саме вони завжди у топі продажів. Є клієнти, які приходять на Black Friday зі списком і беруть одразу кілька улюблених засобів – дві, три баночки. Наші постійні покупці часто приходять родинами: мами з доньками, подруги, чоловіки. І ці замовлення – величезні, але дуже продумані. Наш клієнт не купує імпульсивно, він планує. Це вже не просто шопінг, а ритуал, до якого готуються заздалегідь.
Чи є інструкція, як правильно і вигідно робити шопінг на Black Friday? Які поради дасте тим, хто вперше купує професійну косметику на сейлах?
Засновниці SISTERS переконані: Чорна п’ятниця – це не про хаотичні покупки, а про усвідомлений шопінг і любов до себе. Думки сестер розділилися: Оксана радить підходити до покупок з планом, продумуючи витрати на різні хвилі знижок, а Ілона – чекати головного дня і робити вибір зважено, орієнтуючись на справжні потреби.
Ілона: У шопінгу на Чорну п’ятницю теж є свої «ред флеги». Не варто хапати все підряд або робити багато замовлень на старті. Найкраще дочекатись останньої п’ятниці листопада – саме тоді діють знижки майже на всі бренди. І обов’язково скласти список: подивитись, що закінчується, які засоби потрібні найближчим часом. Ще одна порада – думайте як математик. Справжня економія – не на мініатюрах, а на повнорозмірних засобах, якими користуєтесь щодня: шампуні, догляд для обличчя, кондиціонер. Це «розхідники», які точно не простоять без діла.
І хочу наголосити на ще одному важливому моменті. Часто бачу як жінки нарешті дозволяють собі купити дорогий догляд на знижках – і… не користуються ним. Бо шкода. Бо «занадто гарне». Але ця косметика створена не для полиці. Вона – для вас. Тож користуйтесь із любов’ю. Не картайте себе за покупку, а насолоджуйтесь моментом. Бо турбота про себе – це не марнотратство, це інвестиція у власне «мені добре». І саме через такі дрібниці приходить справжня любов до себе.
Оксана: Я б насправді зробила цілу інструкцію – чекліст, як правильно «затаритись» на «чорну п’ятницю». Передусім я б порадила спланувати бюджет так, щоб розподілити його між кількома хвилями знижок. Чому це важливо? Раніше Black Friday тривала лише один день – останню п’ятницю листопада. Потім акції почали розтягуватись на вихідні, а зараз цей розпродаж перетворився фактично на цілий тиждень (а подекуди – і вісім днів, бо є ще й «кіберпонеділок»). Багато знижок стартують уже з понеділка, потім – нові хвилі у середу й четвер, і лише потім – головний пік у п’ятницю. А «кіберпонеділок» – це так званий бонус: про нього не завжди оголошують, але знижки часто залишаються активними ще на день-два.
Тому моя порада – не чекати лише фінального дня, а розподіляти покупки поступово. Часто буває, що найпопулярніші позиції зникають уже в середині тижня. І навіть якщо доведеться оплатити доставку кілька разів – це дрібниця, адже знижки в цей період дійсно суттєві.
Чи будуть спеціальні пропозиції для постійних клієнтів або для користувачів мобільного застосунку?
Дівчата з SISTERS запевняють: цьогорічна Black Friday стане особливою не лише завдяки масштабним знижкам, а й продуманим подарункам для кожного клієнта. Засновниці бренду вирішили відійти від стандартного підходу й підготували справжнє свято для всіх, незалежно від того, чи ви робите перше замовлення, чи давно є частиною спільноти SISTERS.
Ілона: Так, спеціальні пропозиції точно будуть! Ми не працюємо «за шаблоном» і не просто повторюємо акції від представників. У нас є власний план на «чорну п’ятницю», і цього разу він справді масштабний. Ми готуємо щось особливе, аби наші клієнти відчули, що SISTERS – це не просто магазин, а спільнота, яка вміє дарувати задоволення від шопінгу.
Оксана: у нас на «чорну п’ятницю» всі рівні – і нові, і постійні клієнти. Ми підготували безліч пропозицій, подарунків і приємних бонусів, тож виграють усі. Цьогоріч ми підійшли до цієї події креативно: зняли відео, натхненне образом королеви Сісі, що ідеально перегукується з нашим неймінгом SISTERS. До цієї колаборації ми навіть створили власний крем для рук – його отримають клієнти з покупками від 2 тис. гривень. Але подарунки будуть і для тих, хто купує на меншу суму, а для замовлень від 5 тис. гривень. – вони ще щедріші. Тож цього року, окрім знижок, сервісу та улюблених продуктів, кожен отримає щось приємне.

Чи плануєте ексклюзивні набори для волосся та догляду, яких раніше не було?
Ілона: Якщо говорити чесно, то досвід показує: готові набори не завжди користуються великим попитом. Навіть серед наших партнерів є така фраза: «Беру лише ті набори, які можна розформувати». І справді, клієнти частіше обирають окремі продукти, а не комплекти – якщо тільки набір не має справді відчутної вигоди. Тому, якщо ми й створюємо ексклюзивні б’юті-набори, то лише такі, де це дійсно вигідно для клієнта: коли третій засіб – у подарунок або знижка суттєва, не символічні 10%, а 30% і більше. Бо подарункова коробка – це приємно, але головне, щоб користь і ціна викликали щиру радість, а не питання «за що я переплатила».
Як часто ви купуєте щось собі на Black Friday і чи взагалі любите сейли?
Попри те, що для команди SISTERS «чорна п’ятниця» – це насамперед робочий марафон, дівчата все одно зізнаються: вони так само люблять атмосферу сейлів, як і їхні клієнтки. У кожної свій підхід до шопінгу, але спільне одне: емоція радості від покупки – це теж догляд за собою.
Оксана: На жаль, я ще жодного разу не встигла відчути кайф «чорної п’ятниці» як покупець – просто фізично немає часу. У нас у команді навіть є свій робочий чат, де всі діляться що вдалося купити: одяг, взуття, сумочки. І я щоразу читаю це з усмішкою. Бо хоча сама нічого не купую, отримую шалене задоволення не як покупець, а як продавець. Мене тішить, коли наші клієнтки відмічають покупки з класними знижками, бо знаю, що вони отримують саме те відчуття радості, яке ми для них створюємо.
Ілона: Так, я люблю сейли – як і будь-яка жінка (сміється)! Повертаюсь із виставки InterCHARM з чотирма торбами косметики й розумію, що вдома ще стільки ж. Але, мабуть, цей б’юті-маніяк у мені живе завжди. Так, я говорила про свідомий і продуманий список покупок, але є момент, коли хочеться просто потішити себе. Бо шопінг – це не лише про потреби, це спосіб отримати емоційне задоволення, відчути радість і турботу про себе.
Instagram: sisters_stelmakh
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
5 стильних акцентів, які додадуть градусу осіннім лукам
Ольфакторна пам’ять: як аромати впливають на емоції і спогади?
Головні засоби і компоненти для живлення волосся восени
Сезон холодних вітрів: креми для рук, з якими шкіра стає оксамитовою