CLUBHOUSE: що потрібно знати про нову соцмережу

За минулий тиждень додаток Clubhouse став одним із найбільш обговорюваних в українських соцмережах. Користувачі шукали можливість потрапити в закриту соцмережу, де можна поговорити з Ілоном Маском і Марком Цукербергом, а вже зареєстровані учасники розмірковували про незвичайний для них формат спілкування.

 

Всього лише за кілька тижнів Clubhouse став найпопулярнішим додатком в українському App Store. Розбираємося, чим нова соцмережа відрізняється від інших, що там роблять користувачі та які проблеми в них виникають під час застосування.

ЩО ТАКЕ CLUBHOUSE?

Clubhouse – це нова соціальна мережа, в якій користувачі можуть спілкуватися лише голосом. Поціновувачі подкастів точно оцінять. Проте сьогодні платформа залишається закритою для широкої публіки, адже потрапити туди можна тільки за допомогою знайомих, які вже отримали доступ до додатка.

Соцмережа була створена менше року тому – навесні 2020 року. Clubhouse створили випускники Стенфордського університету Пол Девісон і Роен Сет. Уже в січні 2021 року додаток, який поки працює тільки на iOS, оцінювали в мільярд доларів.

Творці підкреслюють, що одним із головних принципів платформи є «щире спілкування і вираження себе».

ЧОМУ CLUBHOUSE СТАВ ТАКИМ ПОПУЛЯРНИМ?

10 лютого додаток завантажили понад п’ять мільйонів разів у всьому світі.

Хоча в Україні Clubhouse почав набирати популярність тільки на початку 2021 року, соцмережа вже вийшла на перше місце серед завантажень безкоштовних додатків в App Store, випередивши TikTok та Дію.

Експерти вважають, що популярність соцмережі можна пояснити винятковим списком знаменитостей світового масштабу, зареєстрованих в Clubhouse. Серед них – Ілон Маск, Марк Цукерберг, Каньє Вест і Джаред Лето. З огляду на специфіку застосування, це означає, що в теорії будь-який користувач може поговорити з цими людьми, опинившись в потрібній кімнаті в потрібний момент.

ЯК ПОТРАПИТИ У CLUBHOUSE?

Поки Clubhouse залишається закритою соцмережею, хоча засновники обіцяють зробити її відкритою в майбутньому. Зараз туди можна потрапити двома способами: отримати запрошення від вже зареєстрованого користувача або подати заявку на реєстрацію і почекати, коли хтось зі списку контактів, вже зареєстрований в Clubhouse, схвалить заявку.

Але все не так просто. Чекати схвалення від знайомого можна довго, оскільки кількість користувачів в мережі все ще обмежена, а кожен зареєстрований користувач спочатку отримує не більше двох запрошень для друзів.

У гонитві за запрошеннями користувачі почали створювати канали та групи, призначені для обміну запрошеннями. В Телеграмі навіть з’явилися спеціалізовані канали, де інвайт можна купити, а ціни на запрошення на OLX варіюються від кількох сотень гривень.

Також користуватись додатком можуть лише користувачі іOS.

Якщо вам вдалося зареєструватися, тепер уже ви можете запросити друзів: правда, поки тільки двох. Але за активність в додатку користувачам видають більше «інвайтів». Після стандартної реєстрації ви потрапляєте на досить просто організовану домашню сторінку. На ній – обговорення, до яких можна приєднатися просто зараз і заплановані чати. Звідки це все з’являється? Алгоритм аналізує вашу адресну книгу і тих, на кого ви самі вирішили підписатися. Тому залежно від ваших інтересів вам пропонують різні «кімнати» (вони ж чати), де говорять про музику, кіно, красу, технології та багато іншого.

ЯКІ ПРОБЛЕМИ ВИНИКАЮТЬ ПІД ЧАС КОРИСТУВАННЯ?

Деякі користувачі вже висловили заклопотаність про теми обговорень у Clubhouse, які, на їхню думку, можуть створювати проблеми й в майбутньому.

Наприклад, частина користувачок обговорює проблему мізогінії в додатку. Блогерка з Техасу Порша Белль розповіла про те, що коли вона заговорила про мізогінію (жінконенависництво) на платформі, користувачі почали створювати кімнати, в яких закликали інших надсилати скарги на обліковий запис жінки. Згодом її обліковий запис заблокували.

Інші бояться, що Clubhouse може стати платформою для поширення неправдивої інформації та конспірологічних теорій – зокрема про Covid-19.

Поки проєкт, історія якого почалася навесні минулого року, ще допрацьовують, але офіційний запуск обіцяють зовсім скоро. Втім насправді не обов’язково реєструватись у всіх соціальних мережах, бо це роблять всі. Шукайте свою авдиторію в цьому шаленому мейстрімному потоці інформації та інсайтів.

Чи стане Clubhouse новим TikTok? Очевидно, що всі шанси у нього для цього є. Але чи потрібна ще одна соціальна мережа у 2021 році – вже інше питання.

Матеріали за темою
[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” offset=”” post_in=”16989, 16964, 16832″][eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” offset=”” post_in=”16764, 16911, 16442″]
Топ-3 публікації
[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”16988, 16636, 16964″ offset=””]
Вибір редакції
[eltdf_layout5 skin=”” posts_per_page=”3″ column_number=”3″ space_between_items=”huge” sort=”popular” display_author=”” display_pagination=”” post_in=”14855, 12520, 15524″ offset=””]
ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
Frame 280
200211111111111111
JUNA131111111111111111
rosabellaa
lidiyasmetana
Queenfluence_campaign2 copy
plashky-sajt-new-2-kopiya
img_8476-copy-copy
job_13762-kopyya-copy-copy
gunia2043-copy-copy