Про шопінг та улюблені бренди від відомих лучан

11 листопада 2009 року з’явився маркетинговий хід з назвою Всесвітнього дня шопінгу. Організувати його наважився «Alibaba Group», присвятивши його до іншого популярного свята в цій країні – до Дня холостяка. Ні для кого не секрет, що китайці дуже скрупульозні до нумерологічних аспектів, тому комбінацію цифр 11.11 (чотири одиниці) вважали досконалою для знайомства та створення сім’ї. Як з’ясували потім, не лише для цього. Незабаром до ініціативи Всесвітнього дня шопінгу приєдналися й інші великі інтернет-магазини. З нагоди цього дня ми з’ясували, де люблять купувати речі відомі лучани та яким брендам вони надягають перевагу.

«Я люблю шопінг, як офлайн, так і онлайн. Обожнюю ходити по магазинах і приміряти одяг. Інтернет-покупки, правда, вигідніші, особливо на спеціалізованих дисконт-сайтах високих брендів. Тому я завжди поєдную два види шопінгу, адже шукаю щоразу найвигідніші ціни.

У мене багато одягу українських дизайнерів, а також речей від Imperial, Zara, Mango, H&M, я їх поєдную із взуттям і сумками люксових брендів – Gucci, Prada, Dolce&Gabbana, Dsquared2».

Володимир зізнався, що більше полюбляє шопінг онлайн, бо це зручно, адже є доступ до усіх брендів та країн. «У моєму гардеробі переважають різні бренди: від мас-маркету до люксових варіантів та вінтажних речей. Люблю це все міксувати. Дуже люблю бренд Diesel за його окремі деталі».

«Переважно купую всі речі офлайн, бо у мене розмір XS, ще й невисокого зросту (159 см), тому навіть під час примірок з п’яти речей підійти може лише одна. То зашироке, то плечі не на місці, то рукави задовгі. Тому постійно жартую, що буду купувати одяг в магазинах для дітей. Щодо брендів, люблю хороші та відомі бренди, бо ціную їх насамперед за якість: це Massimo Dutti, Calvin Klein, Zara, Karl Lagerfeld, а також деякі українські дизайнери. Я вважаю, що краще купити одну дорогу і якісну річ, з натуральних складників, ніж десять із сумнівною якістю».

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР