«Краса не залежить від віку», – найдоросліша модель Книги рекордів України, героїня проєкту #забутипровік Галина Герасимова

У 2019 році група 1+1 media запустила масштабну соціальну кампанію #забутипровік, мета якої – зруйнувати стереотипи про те, що люди елегантного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї. У межах циклу мотиваційних історій, розроблених спільно з компанією Viasat, генеральним медіапартнером проєкту, медіагрупа розповідає про українців, які вірять у себе та силу ідей, безмежно закохані у власну справу, працюють, не покладаючи рук, і змінюють уявлення про себе та світ. Ексклюзивно для Space mag. героїня ініціативи, найдоросліша модель Книги рекордів України Галина Герасимова розповіла про те, чому важливо берегти стосунки та не залишати розчарування в душі, які правила догляду за собою варто врахувати в юному віці та хто для неї є справжнім взірцем для наслідування.

Краса = молодість?
«Краса не залежить від віку. Звісно, що суспільство звикло асоціювати красу лише з молодістю. Так, у 20 років дівчатка з прекрасними підтягнутими фігурами, стрункі та мають легку ходу. Проте в елегантному віці теж можна мати доглянутий вигляд, для цього потрібно докласти трішечки зусиль. До того ж, переконана: у наш час важливий внутрішній стан. Для здорового сприйняття себе потрібно берегти стосунки та не залишати розчарування в душі. Негаразди та життєві втрати залишають відбиток на всьому».

Як потрібно готуватися до дорослішання і що варто врахувати в молодості?

«Ще в юному віці варто розуміти, що фізіологічні зміни невідворотні. Тому важливо стежити за шкірою обличчя та тіла. Крім того, бути активною по життю. Тримати себе в тонусі і нести у світ лише позитив. Робити мінімальні фізичні навантаження і 100% знаходити час для відпочинку. Будьте в гармонії із собою та природою і майте поруч кохану людину. Адже величезну роль відіграє любов. Любов до всього та всіх – чоловіка, дітей, професії тощо».

ЧИТАТИ ТАКОЖ: HIPSTA GRANNY: ЯК БАБУСЯ З ВОЛИНІ СТАЛА ОБЛИЧЧЯМ SCHWARZKOPF

HIPSTA GRANNY: ЯК БАБУСЯ З ВОЛИНІ СТАЛА ОБЛИЧЧЯМ SCHWARZKOPF

Які ваші улюблені бренди одягу?

«У мене дуже часто запитують про гардероб, адже я обожнюю стильні речі, проте улюблених брендів одягу не маю. У моїй шафі можна знайти все: джинси, різноколірні сукні, блузи та комбінезони. Завжди намагаюсь підібрати щось сучасне. Зокрема, мої діти та внуки завжди підбирають мені сучасні образи. Я – фанатка чогось екстравагантного, намагаюся вдягатися нестандартно, проте зі смаком. До речі, обожнюю капелюшки, хоча хустинки теж можна знайти в моїй шафі».

Без якого б’юті-засобу не уявляєте догляд за шкірою та тілом?
«Обов’язково використовую зволожувальний крем та маски для обличчя. Влітку завжди стараюся вмиватися холодною водою, також використовую народні методи. Так, можу зволожити обличчя огірком чи навіть намастити сметаною. Доглядати за собою мене неабияк стимулює мій внук-продюсер Іліан. Дуже вдячна йому. Адже те, чим я зараз займаюся, повністю його заслуга».

Хто для вас сьогодні є взірцем?
«Найбільше мені імпонують 73-річна Мей Маск, модель та дієтологиня, і 90-річна Кармен Делль’Орефіче, акторка та модель. Захоплює їхня впевненість в собі та прагнення завжди залишатися на позитиві. Щодо Мей Маск, то мене постійно порівнюють з нею. Звісно, що мені приємно чути такі слова. Сприймаю це як величезний комплімент. Дійсно у нас схожі зачіски та ми практично одного віку. Також прагну бути схожою в професійному плані на Кармен. Вона практично все своє життя працювала моделлю і досі продовжує виходити на подіуми, захоплюючи світ своїм дефіле».

INSTAGRAM: @galgerasimova

Довідка про проєкт:

#забутипровік – масштабна соціальна кампанія 1+1 media, генеральним медіапартнером якої є Viasat, мета – зруйнувати стереотипи про те, що люди елегантного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї.

Передумовою запуску кампанії стало опитування, яке на замовлення медіахолдингу провела дослідницька агенція Info Sapiens. Його результати свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років. Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проєкт або бізнес, в середньому він складає 50-56 років.

Проєкт має кілька ключових напрямків: програму стажування для кандидатів старшого віку; цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, який знайомить українців зі справжніми Людьми Ідей+, що мають потужну історію успіху та можуть надихати ровесників; серії експертних інтерв’ю та сюжетів на ТБ і т.д.

Цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою та генеральним медійним партнером проєкту платформою супутникового телебачення Viasat, знайомить українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужну історію та на власному прикладі доводять, що вік – це не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не важливий в процесі досягання успіхів. Серед героїв проєкту є як співробітники 1+1 media, так і люди з інших сфер: музиканти, науковці, літератори, актори і тощо.

ОПУБЛІКУЙТЕ КОМЕНТАР