Щохвилини люди купують понад 975 презервативів Durex, а на світовому ринку частка бренду перевищує цифру 30%. Чому вони настільки популярні? З’явившись на світ у 1915 році, бренд змінював свою продукцію та позиціювання. Сьогодні ні для кого не секрет, що Durex представлений у багатьох країнах і упродовж різних періодів він висловлює інші ініціативи, зважаючи на культуру та сексуалізацію.
ІСТОРІЯ
Коли ж з’явилися презервативи Durex? Тоді, коли створили Лондонську гумову компанію (London Rubber Company), яка спеціалізувалася на продажах імпортних презервативів та перукарських товарів. Так Велика Британія вирішила створювати власні товари, тому з’явився усім відомий Durex зі слоганом DURABILITY, RELIABILITY AND EXCELLENCE (у перекладі з англійської значить: довготривалість, надійність та досконалість). Це трапилося у 1929 році. Тоді і розпочали застосовувати у виробництві натуральний каучуковий латекс. Реклама Durex швидко поширювалася країною, а найцікавіше те, що підняти продажі презервативів допомогла Англіканська церква, яка сповідувала постулат про те, що контроль за народжуваністю можуть застосовувати сімейні пари.
Згодом компанія досягла найбільших обсягів у Великій Британії, а до 1940-х Durex побив рекорди виробництва в усьому світі. Компанія першою розробила та використовувала електронне тестування. Вироблені презервативи проходять три види тестування:
- електронне тестування;
- тестування на протікання;
- тестування на розрив повітрям.
Durex ще й одні з перших, хто створив презерватив із лубрикантом і презервативи анатомічної форми. У 1974 році бренд сміливо заявляє про презерватив зі спеціальним відділом для еякуляції. Згодом творіння Durex стають міжнародними форматами, на які орієнтуються виробники з усіх усюд.
Бренд сміливо робить акцент на задоволенні та відчуттях – це було великим кроком, адже компанія вперше говорила не про запобігання вагітності. Одна з перших реклам із зовсім іншим контекстом. У 1970-ті Durex успішно виходить на міжнародний ринок та запускає масштабні рекламні кампанії.
Серед асортименту з’являються і кольорові презервативи, і зі смаком, гіпоалергенні презервативи без латексу, презервативи зі структурами для рівного досягнення оргазму партнерами. Бренд використовує свій фірмовий стиль: мінімалістичні зображення на світло-синьому фоні. Зазвичай, вони непрозоро натякають на сексуальні сюжети або ж обігрують певну тематику.Такий формат уже став традиційним почерком у контексті друкованої реклами або таким собі способом комунікації та нагадуванням про себе.
БЕЗ ВИТОКІВ
Усі пригадують 2018 рік, коли у Facebook трапився масовий витік даних. Тоді важко було повірити, що таке трапилося. Натомість Durex вирішив не шукати причин, а скористатися нагодою, використавши цей казус як виграшний інфопривід у новій рекламі. Компанія опублікувала постер із надписом «No leaks» (Без витоків). На ньому зобразили логотип Facebook, одягнений у презерватив Durex.