23 грудня, напередодні Різдва, у Луцьку відбувся вечір-презентація нового українського бренду головних уборів та аксесуарів SEMA, на якому дизайнерка Марія Семенюк представила капсульну новорічну колекцію.
15 виробів колаборували гламур та воєнну тематику: атлас, сатин, денім, кристали Swarovski, пір’я, та водночас фасон військового головного убору – пілотки. Таке креативне бачення не лишило байдужими гостей вечірки. Чи не кожен приміряв цей фешн-аксесуар, один із яких пішов із молотка за 12 тис. грн на благодійному аукціоні для волонтерського штабу «Ангар».
Організатори поєднали презентацію капелюхів зі збором коштів для ЗСУ. До слова, було зібрано майже 43 000 грн, які вдалось зібрати на аукціоні. Також серед лотів були книги, посуд і вино. Новорічний музичний настрій дарували джазова співачка Інна Кириченко та саксофоніст Олександр Богдан. Захід відбувся у просторі вінтажу та антикваріату Культ, який пригощав публіку фуршетом, ігристим вином від алкопартнера ОК Wine.
Серед антикваріату, який представлений у закладі, презентація колекції виглядала напрочуд ефектно, як і публіка, адже на заході був передбачений коктейльний дрес-код. Ведучою та організаторкою події була Наталка Войтович, яка відзняла на івенті новорічний випуск світських хронік «Солодкий вікенд».
Творець нового бренду Марія Семенюк вже анонсувала і наступні колекції, які, за її словами, стануть більш щоденними, бо виготовлятимуться зі шкіри та фетру. Марія запевнила, що сучасним модницям варто відмовитися від стереотипів про те, що головні убори пасують не кожній. Дизайнерка представила свій логотип і слоган, який звучить: «SEMA – нова ти». Меседж фрази звучить так: «Я не зможу змінити кожну з Вас, але те, що Ви в моєму капелюшку почуватиметеся по-новому, – це 100%».
БІЛЬШЕ ФОТО ВИ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ТУТ.
Instagram: @sema_newhats
@__maria_sem__
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
«МОДА ВІЙНИ» у проєкті «Твій тренд – свій бренд»
Магічна атмосфера, Снігосміхи та інтерактивна казка: у Луцьку відкривають Резиденцію Санти