Український інфопростір стрімко розвивається та наповнюється якісним контентом. Сьогодні авдиторії можна отримувати інформацію з будь-яких каналів, адже з’являються цікаві YouTube-шоу та подкасти, Instagram і TikTok-сторінки. Український Telegram, мабуть, відкриття 2022 року для фенш-блогерів, стилістів та всіх, хто причетний до сфери моди.
Зібрали для вас добірку телеграм-каналів про моду.
Менторка укр брендів
Авторка Наталі Чуловська, екс-редакторка L’Officiel, Cosmopolitan, Buro 24/7 Ukraine, The Village UA. Зараз Наталі працює піарницею. На каналі регулярно виходять різноманітні добірки за категоріями (взуття, вишиванки, тренчі, прикраси), новини брендів та інформація про знижки, а іноді Наталі публікує цікаві тексти про маркетинг і PR.
ZHYR
Авторка каналу Вікторія Жир – персональний стиліст. Вікторія ділиться рекомендаціями щодо стилю, корекції фігури за допомогою речей та створення цільних образів – з посиланнями, де придбати речі, прикладами додавання трендів у образи, розповідає як про світові, так і про українські бренди та знайомить з бюджетними якісними знахідками для гардероба.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Українська стилістка Вікторія Жир: «Кожною зйомкою я пишаюсь»
Жирним Шрифтом
Канал про українську fashion-індустрію від ексредактора ELLE та Harper’s Bazaar Романа Тимофеєва. Тут можна знайти посилання на цікаві лонгріди про моду, кіно та літературу, оперативні новини й інсайти про життя українських дизайнерів, моделей і редакторів. Багато інформації з історії моди. А ще на каналі є рубрика #РоботаВмоді з актуальними вакансіями в fashion-брендах і ЗМІ.
CIMETIÈRE
Канал – це мікс публікацій про українські модні бренди (як всесвітньо відомі, так і молоді локальні), кіно, журнали, живопис і взагалі мистецтво і культуру у широкому сенсі. Тут не тільки новини, але й цікаві fashion-архіви. Рекомендуємо тим, хто хоче розвивати свій візуальний смак, або, як зараз модно казати, «надивленість».
Bessette’s throwaway chic
Вікторія Савченко – авторка каналу, колишня фешн-візажистка, яка 8 років працювала на показах у Варшаві, співпрацювала з Bevza, Vogue, L’Officiel, Misbhv та багатьма іншими модними брендами. Зараз Вікторія – стилістка, і її надихає мінімалізм, 90-ті й українська мода. На каналі багато рідкісних архівних зйомок і молодих марок, є поради щодо стилю, цікаві історії про зйомки, покази і модні бренди, а також бліцінтерв’ю з дизайнерами, стилістами та фотографами – знахідки, про які ви ні від кого іншого не дізнаєтеся.
З усіх сил
Леся Донець – авторка каналу, яка встигла попрацювати в українському Esquire та Buro 24/7, була PR-директором Litkovskaya та Indposhiv. У фокусі її уваги нішеві історії зі світу моди. Раніше на каналі можна було знайти відео з підпільного британського рейву 1989 року та роздуми про дизайн бутика Maison Margiela. Зараз більшість матеріалів саме про українське.
VOLICHKA
На каналі цікаві fashion-новини України та світу, багато гумору, щотижневі добірки модних знахідок та образи від українських блогерів і військових. Окрема рубрика, що заслуговує на увагу — #putinfuneraloutfitinspo (дівчата обирають святкове вбрання на похорон путіна).
Сповідь Шифоньєра
Модний telegram-канал журналістки та ведучої української редакції «Радіо Свобода» та «Радіо НВ» Власти Лазур. Раніше Власта вела модну рубрику на ТБ, але останні кілька років бере гострі інтерв’ю в політиків і громадських діячів. Проте у вільний від основної роботи час пані Власта публікує в себе на каналі добірки цікавих знахідок від українських і світових брендів і суб’єктивні замітки про стиль і моду.
TONY ГОВОРИТЬ
Канал про маркетинг, дизайн, субкультури, digital-мистецтво, streewear, високу моду, реп, кросівки. Словом, все те, що зацікавить тусовку з вулиці Рейтарської (але не тільки її). Канал веде Антон Бусько, за плечима якого багаторічний досвід роботи у міжнародних рекламних агенціях і fashion-ретейлерах Києва. Також в Антона є свій бренд вуличної моди Ditch.
FOUND by Nastia Poberezhna
Блогерка Настя Побережна лише нещодавно розпочала роботу над телеграм-каналом, проте дуже швидко набрала своїх прихильників. Тут ви знайдете колажі зі стильними образами, натхненні зйомки, знижки, українські бренди тощо.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
THIS IS PINTEREST: як соціальна мережа для натхнення перетворилась на світовий маркетплейс?
Номофобія: все, що потрібно знати про страх залишитися без телефона