Український бренд diadia, що родом із мальовничого Закарпаття, розпочинає сезон оновленим і натхненним. Змінилась не лише візуальна мова, з якою бренд спілкується з аудиторією, а й наповнення колекцій. Незмінними залишились цінності diadia – зручність, людяність і щирість.
Літня колекція – провідник до світу гармонії та спокою, комфорту та легкості. Речі можна описати словом «невагомість»: просторі сарафани, штани вільного крою, жилетка, костюм з оверсайз сорочки та шортів. Усі елементи колекції легко комбінуються між собою: сорочку прохолодного літнього вечора можна накинути поверх сукні або жилетки, шорти в костюмі замінити на штани. Палітра кольорів максимально наближена до натуральних відтінків, а довершує ідею близькості з природою льон, з якого виконані всі речі.
«Ця колекція для нас особлива, адже вона про початок нового та важливого етапу для нашого бренду. Обираючи тканину та кольори, ми поринули у світ природи Закарпаття, спокою та гармонії. Це саме те, чого нам, українцям, зараз сильно бракує», – говорять засновники бренду Діана Сидунчак і Влад Волос про ребрендинг та створення нової колекції.
Усі речі diadia створює на рідному Закарпатті та на власному виробництві. Бренду важливо працювати саме в Україні, використовувати якісні тканини та залучати найкращих майстрів крою. Закарпаття – один із наймальовничіших куточків країни, який diadia планує показувати з нового боку, ближче знайомити з історією, природою та культурою рідного краю.
Придбати речі з літньої колекції можна в Instagram бренду та на сайті.
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Місто сили: O.TAJE презентує благодійні поло з київськими каштанами
У літо з MBOCHAROVA: бренд презентував стильні сезонні новинки
THE LACE презентує лляну колекцію з особливою енергетикою