Ювелірний дім SOVA привернув увагу 5 мільйонів людей до здоров’я жіночих грудей: підсумки рожевого проєкту

Цього року ювелірний дім SOVA став партнером Благодійного фонду «Квітна» та створив лімітований рожевий браслет, всі кошти з продажу якого були спрямовані на підтримку роботи Пересувної медичної платформи. Ця особлива ініціатива привернула увагу більш ніж 5 мільйонів жінок до Всесвітнього місяця боротьби проти раку грудей, який називають «рожевим» жовтнем.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: «Турбуйся про себе»: благодійний проєкт SOVA та БФ Квітна до місяця жіночого здоров’я

«Метою нашої благодійної ініціативи було зібрати кошти на підтримку роботи Мобільної медичної платформи у жовтні. За цей місяць жінки з деокупованої Чернігівської області та Білоцерківського району мали змогу безкоштовно пройти обстеження. Вдячні нашим клієнтам, адже ми отримали колосальну підтримку та сотні надихаючих відгуків про проєкт. Сотні браслетів були розкуплені в різних містах України вже за кілька тижнів. Завдяки цьому нам вдалося продовжити підтримку роботи Платформи і в інших населених пунктах. Загалом нам вдалося зібрати більш ніж 300 000 грн», – говорить Христина Башлій, директорка з маркетингу SOVA.

В підтримку благодійної ініціативи, ювелірний дім SOVA також презентував відеопроєкт «Це груди», аби ще більше жінок могли дізнатися про важливість турботи про себе. У цьому спецпроєкті героїні, що побороли діагноз, а також лікар-мамолог відповідають на питання, які цікавлять тисячі жінок.

Проєкт підтримали лідери думок – Тетяна Парфільєва, Таня Пренткович, Наталі Литвин, Емма Антонюк, Джамала, Наталя Могилевська, Надія Матвєєва,  Ірина Сопонару, Наталія Денисенко та багато інших.

Завдяки проєкту бренду SOVA та БФ «Квітна» вдалося звернути увагу більш ніж 5 мільйонів жінок на питання турботи про себе та донести меседж важливості регулярних обстежень.

Пересувна медична платформа зможе продовжувати свою роботу та надавати безкоштовні обстеження для жінок, які дуже цього потребують, постраждали від воєнних дій в Україні, не можуть собі дозволити профілактичні обстеження, та довгий час відкладали візит до лікаря, навіть якщо дуже цього потребували. Нагадаємо, у Платформі жінки можуть пройти первинні мамологічний та гінекологічний огляди, а також УЗ-діагностику органів малого тазу та молочних залоз. Це базовий чек-ап жіночого здоров’я, який необхідно виконувати мінімум раз на рік кожній жінці.

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

SHE: твоя сексуальність в новій ювелірній колекції від SOVA

Сила культури: відеопроєкт до Дня Незалежності від ювелірного дому SOVA

Твоя історія ніжності: нова ювелірна колекція FOR MOM від SOVA

23 роки ювелірної історії: SOVA презентує фільм про бренд

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
JUNA_catalog_9
g9613
IMG_1116
IMG_8701111
IMG_8128111
a8ffd8e6221049d8722ba1a49a4f9ae5
dfcbf9753438c1abbe22e99111
Форум в2
photo_2025-09-11_11-21-10111111
ELENAREVA Campaign FW25_26 5