«Жакет для мене – як маска, що структурує і надає впевненості», – засновниця L’eskizzo Світлана Філюк

У 2015 році бренд L’eskizzo одним з перших розпочав виготовлення жакетів для жінок, що згодом зробило марку впізнаваною та дозволило зайняти свою нішу у виробництві структурованого одягу. За всім цим успіхом стоїть команда бренду на чолі зі Світланою Філюк, яка не побоялася одного дня втілити в життя мрію про власний фешн-бренд. Про те, яким був цей шлях, особливості виробництва, роботу за кордоном і в Україні та плани – читайте в інтерв’ю засновниці L’eskizzo для Space mag.

L’eskizzo вже не перший рік існує на модній арені України. Розкажіть, яка була початкова ідея створення бренду?

Свою кар’єру я починала в глобальних корпораціях і в переважно чоловічому колективі, де немає чіткого дрес-коду, та все ж є необхідність підкреслити свій професіоналізм у конкурентному чоловічому середовищі. І жакет для мене – як маска, що структурує тебе і надає впевненості. Крім того, це й одяг, в якому комфортно в офісі, і який буде також доречним на вечірці після роботи чи на зустрічі з друзями.

На той час в Україні ще ніхто не виготовляв жакети, оскільки це найбільш складна одиниця одягу. Я особисто купувала всі свої жакети в Європі у відрядженнях.

Тим часом, працюючи в корпорації, я мала змогу спілкуватися з керівниками і засновниками найбільших компаній у своїй сфері. Зустрічаючись вперше, я запитувала про те, як вони розпочинали свій бізнес. У 90% випадків це була одна або максимум дві людини і невелика власна інвестиція.

Так виросла моя мрія: створити міжнародну компанію, фешн-бренд жіночого одягу, який буде надавати жінкам сили досягати більше в конкурентному середовищі, а також компанію, співробітники якої будуть гордитися, що вони працюють з нами.

Так у 2015 році був заснований L’eskizzo – монобренд жіночих жакетів. Марка була заснована як монобренд жакетів для емансипованих жінок. У процесі розвитку вона виросла до повноцінної лінійки структурованого одягу.

Розкажіть, як війна вплинула на ваш бренд? Чи відбулись кардинальні зміни в позиціонуванні та комунікації бренду?

Бренд розвивався досить природно до повномасштабного вторгнення. Ми стрімко нарощували виробництво і продажі, майже вдвічі кожного року. Максимальні зусилля були сконцентровані на тому, щоб задовольнити потреби, які були на той час. Ми збільшували виробництво, але потужностей постійно не вистачало.

Все змінилося з повномасштабним вторгненням. Велика частина нашої аудиторії з середнім достатком виїхала, стало зрозуміло, що ми не зможемо працювати так, як раніше, потрібно змінюватися. Ми ускладнили наші речі більш дизайнерськими елементами і почали розповідати нашу історію за допомогою красивого візуалу. Одночасно з цими процесами ми повільно почали виходити на ринок Європи. Це нелегкі зміни, які потребують великих інвестицій, однак ми віримо, що вони принесуть нам наступний стрибок у розвитку.

Нещодавно ви повідомили про відкриття магазину Leskizzo в Італії. Чому обрали саме цю країну? Чим відрізняються клієнти в Україні та Італії?

У мене дуже багато особистих зв’язків в Італії, і є багато поціновувачів L’eskizzo в Італії. Саме завдяки ним ми відкрили наш перший літній поп-ап магазин і плануємо перетворити його на такий собі європейський головний офіс. Італійці дуже експресивні, стиль для них – це спосіб життя і можливість виразитися. Кожна подія, як-от день народження, весілля чи просто вечеря в ресторані, – це можливість стильно одягнутися.

Щодо поведінки покупців: італійцям потрібна історія, вони готові слухати про бренд, дуже раді обговорювати моду і розповідати заодно про себе. Звичайно, стиль українок і італійок різний, та ми не бачимо необхідності змінювати стиль нашого одягу і бачимо, що його цінують як в Україні, так і в Італії чи Англії, адаптуючи поєднання.

Чи можете ви вже поділитись відмінностями ведення бізнесу в двох різних країнах? Та як вдається налагоджувати роботу обох команд?

Команда в Італії ще зовсім маленька, велика частина роботи координується з України. Та відмінності, звичайно ж, є. Передусім – це швидкість і реакція. Ми звикли до нестабільності, до необхідності змін і вміємо швидко приймати рішення. Італійці дуже зважені, повільні, розбираються в деталях, їм потрібно багато часу. Вони вміють насолоджуватися життям.

Важко не помітити, що вас часто обирають зірки та публічні особистості (Олена Зеленська, Тіна Кароль, Катерина Осадча тощо). Як вам вдається співпрацювати з такими клієнтами?

Ми, звичайно ж, інвестуємо у візуал, маркетинг і PR, без цього важко уявити сучасний фешн-бренд. Та я вважаю, що без гарного продукту всі ці інвестиції були б марними. Всі названі вами зірки звернулися до нас самі свого часу.

Сьогодні український ринок наповнений різними брендами, які користуються значною популярністю навіть за межами країни. Ви, як власниця такого бренду, можете пояснити, чому на українське такий шалений попит, який дедалі зростає?

Я не вважаю, що існує шалений попит на українське у світі. Він був на короткий період у 2022 році. Та є шалена робота українців, які працюють на висококонкурентному ринку у світі і досягають шалених висот.

Які плани в Leskizzo та чи очікувати відкриття нових магазинів й надалі?

Здійснити мрію і побудувати міжнародну компанію, працівники якої гордилися б працювати в L’eskizzo.

Instagam: @leskizzo

@svitlana_fortbeth

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

«Бізнес не може успішно існувати без маркетингу, тож в період загострення кризи ми змінюємо загальну стратегію на гнучку тактику»: інтерв’ю із PR-експерткою та підприємицею – Аліною Врублевською

Сучасне гутництво: інтервʼю із засновницею бренду Yakush – Марією Якуш

«Ми не готові поступатися якістю одягу, тканин та пошиву – це найголовніше для нас та клієнтів diadia», – Діана Сидунчак

«Бути менторкою – це постійна робота без вихідних», – піарниця та авторка першого телеграм-каналу про українські бренди Наталі Чуловська 

ПОПУЛЯРНЕ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
flovetouch main
IMG_7426
9244e2bf99e3ca81111111111
FACE_WITH_FINGER
gossamer-t-01
KIKO_MMM_BV_DigitalWindow_1080x1920_BV копі
IMG_8937111111
BEOMDSGN_SoftInterlude19
GZCtebWX0AA1L8Zk
завантаженняпціаа